۱۳ آذر ۱۳۹۲

بهبود پلت‌فرم تلویزیون هوشمند برای ارتباط یکپارچه چند دستگاه توسط ال‌جی

پلتفرم AllJoyn، صرف نظر از سیستمعامل و برند، چندین گوشی هوشمند، تبلت، لوازم خانگی و دستگاههای دیگر را به طور همزمان به تلویزیون هوشمند الجی متصل میکند.

 سئول، 4 دسامبر 2013- ال‌جی الکترونیکس اولین شرکتی است که از چارچوب نرم‌افزاری متن باز AllJoyn در پلت‌فرم تلویزیون هوشمند استفاده می‌کند. پلت‌فرم AllJoyn توسط مرکز ابتکارات کوالکوم ساخته و برای خلق زبان مشترکی طراحی شده است که اینترنتِ همه چیز را بدون در نظر گرفتن سیستم‌عامل به طور یکپارچه به هم مرتبط کند. این محیطِ چنددستگاهی جدید گسترۀ وسیعی از امکانات را در اختیار دارندگان تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی می‌گذارد.

ریچاد چُوی، معاون ارشد مرکز کسب‌وکار هوشمند در ال‌جی الکترونیکس، می‌گوید: «ال‌جی طلایه‌دار تحول در اتصالات است و هم اکنون مشتریان را قادر می‌سازد تا بدون زحمت دستگاه‌های شبکه‌شدۀ خود را در خانه به هم متصل کنند و تعهد قوی به نسل جدید همگرایی فناوری نشان دهد.»

چارچوب نرم‌افزاری به دستگاه‌ها و برنامه‌های کاربردی امکان می‌دهد که به راحتی و بدون هیچ مانعی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. در گذشته این قابلیت برای سیستم‌عامل‌ها و محصولات شرکت‌های مختلف جداگانه عرضه می‌شد. این پلت‌فرم به کاربران تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی آزادی تصورناپذیری می‌دهد و فرصت‌های جدید برای برنامه‌نویسان ایجاد می‌کند.

ال‌جی با همکاری AllJoyn به چندین دستگاه‌ امکان برقراری ارتباط به صورت همزمان با تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی را می‌دهد و محیط وسیعی بر پایۀ چندین پلت‌فرم ایجاد می‌کند که کاربران می‌توانند به روش‌های جدید با هم در تعامل باشند.

چندین گوشی هوشمند یا تبلت، که هر کدام یک سیستم‌عامل کاملاً متفاوت دارند، می‌توانند در یک بازی چندنفره در تلویزیون هوشمند ال‌جی بازی کنند. در بازی Mini Motor Racing، یکی از بازیکنان می‌تواند ماشین خود را با استفاده از کنترل جادویی Magic Remote در مسیر هدایت کند و دیگر بازیکنان وسایل نقلیه خود را از طریق برنامۀ کاربردی Gamepad ال‌جی برای تلفن‌های همراه کنترل کنند. ال‌جی با نگاهی به آینده، به ابتکارات خود برای خدمت‌رسانی به مشتریان ادامه می‌دهد تا ارتباط بین دستگاه‌ها و تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی را ساده‌تر کند.

آقای چوی افزود: «ال‌جی پتانسیل بالا و امکانات زیادی در متصل کردن تلویزیون با چندین محصول مجهز به نمایشگر می‌بیند. با تسهیل همگرایی خانۀ هوشمند واقعی، تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی اکنون می‌توانند به طور یکپارچه چندین دستگاه را، بدون در نظر گرفتن برند یا سیستم‌عامل، به یکدیگر مرتبط کنند؛ این یعنی نقطه‌عطفی برجسته در صنعت سرگرمی‌های خانگی.»

۳ نظر

ssk ۱۴ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

ایا کابل slim port مربوط به گوشی g2 در بازار هست؟ قیمت ان؟

میلاد ۱۵ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

که چی
تو ایران که همچین بازی هایی برای تلوزیون قابل دانلود نیست چون تو ایران پشتیبانه نمیشه
بدلیل خدمات ضعیف الجی تو ایران

ali ۵ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

ممنون از سایت وممنون از ال جی ومنون از نظرها

نظر دهید