۱۹ آذر ۱۳۹۲

تجربه یکپارچگی با QPair

LG G Pad 8.3 با بهبود امکان مرتبط ساختن چندین ابزار به هم، تجربه‌ای بهتر از یکپارچگی و همگرایی را برای کاربران مهیا می‌سازد. با وجود نرم افزار QPair ، تمامی تماس‌ها و پیام‌های  دریافتی در گوشی‌های  هوشمند، در G Pad هم به نمایش در می‌آیند. پس از این کار، کاربران امکان ارسال پاسخ‌های  ساده و کوتاه را به صورت مستقیم از طریق G Pad  خواهند داشت. QPair همچنین به GPad اجازه می‌دهد تا به آسانی به گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های تولید شده توسط سایر سازندگان نیز متصل شود؛ هرچند این کار در ارتباط با ابزارهای مبتنی بر Android Jelly Bean با سهولت بیشتری انجام می‌پذیرد.  یادداشت‌های  ایجاد شده توسط QMemo در تبلت هم، به راحتی امکان ذخیره در گوشی‌های  هوشمند و یا به اشتراک گذاری به هر طریق را خواهند داشت.

امکانات ارتباطی عالی

هیجان انگیزتر از همه ، قابلیتLG Qpair  است که به تنهایی نحوه ترکیب زندگی شما با تبلت‌های  اندرویدی را تغییر می‌دهد.

با وجود QPair ، LG G Pad 8.3 با استفاده از بلوتوث به دیگر ابزارهای اندرویدی متصل شده و با آن‌ها به صورت کاملا کارآ همگام سازی می‌شود. G Pad می‌تواند در هنگام دریافت تماس و یا پیام کوتاه بر روی گوشی تلفن همراه کاربر، به وی هشدار دهد.  حتی کاربر امکان پاسخ مستقیم با استفاده از G Pad را هم داراست.  به همین شکل، G Pad می‌تواند پیام‌های  هشدار آخرین نرم افزارهای استفاده شده بر روی گوشی را هم به کاربر نمایش دهد. علاوه بر این، G Pad امکان دسترسی به اینترنت از طریق گوشی، انتقال یادداشت‌های  ثبت شده با استفاده از Quick Memo به گوشی  و حتی پخش موسیقی و ویدیوها را به صورت بی سیم از تبلت به تلویزیون و یا دیگر ابزارها را از طریق Smart Share داراست.

توضیح

یادآور تماس‌ها: پیامی مبنی بر دریافت تماس در گوشی تان، بر روی صفحه تبلت به نمایش در می‌آید. می‌توانید شماره تماس گیرنده را چک کرده و در صورت نیاز تماس را رد کنید.

یادآور پیام‌ها: پیامی مبنی بر دریافت پیام در گوشی تان، بر روی صفحه تبلت به نمایش در می‌آید. می‌توانید این پیام را روی تبلت خوانده و به صورت مستقیم به آن پاسخ دهید.

یادآور SNS (سرویس‌های  شبکه‌های  اجتماعی): با دریافت پیامی از سرویس‌های  شبکه‌های  اجتماعی در گوشی، این پیام بر روی نوار یادآورها در تبلت به نمایش در می‌آید.

انتقال یادداشت‌های  QMemo : اگر یادداشتی را با استفاده از QMemo بر روی تبلت ذخیره نمایید، این فایل در گالری گوشی‌تان نیز در دسترس‌تان خواهد بود.

دسترسی به اینترنت بوسیله گوشی: اتصال به اینترنت از طریق تبدیل گوشی به Hot Spot انجام می‌پذیرد. ممکن است برای این کار متحمل هزینه‌های  اضافی شوید.

برچسب نرم افزارهای اخیر: هنگامی که صفحه تبلت روشن و باز باشد، G Pad برچسبی از آخرین نرم افزار استفاده شده در گوشی را به نمایش در خواهد آورد.  امکان اجرای آن نرم افزار بر روی تبلت نیز وجود دارد و تنها کاری که باید برای این منظور انجام دهید، اطمینان یافتن از نصب بودن آن بر روی هر دوی گوشی و تبلت است.

QPair امکان کار با گوشی‌هایی که از نسخه 4.1 اندروید به بعد استفاده می‌کنند، را داراست. برخی از قابلیت‌ها بسته به اپراتور و یا نوع گوشی تلفن همراه‌تان ممکن است در دسترس نبوده و یا محدود باشند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید