۰۷ آذر ۱۳۹۲

فارنت: تبلت جی پد ال‌جی G Pad 8.3 رسما وارد بازار ایران شد

دفتر ال‌جی در تهران در مراسم ویژه‌ای ورود تبلت جی‌پد به بازار ایران را، با فاصله زمانی اندک نسبت به عرضه آن در بازار جهانی، رسما اعلام کرد.
این تبلت دو سال از عرضه آخرین تبلت ال‌جی یعنی اپتیموس پد و تنها چند روز مانده به نمایشگاه IFA 2013  رسما از سوی این شرکت معرفی شده بود و آن را می‌توان قدم بلند ال‌جی پس از رونمایی از آخرین پرچمدار قدرتمند اندرویدی خود یعنی گوشی هوشمند G2 دانست.

بنابر اعلام شرکت ال‌جی در زمان رونمایی رسمی این تبلت، جی پد اولین تبلت ۸ اینچی با صفحه نمایش فول اچ.دی WUXGA با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ بوده است.

این تبلت به پردازنده ۴ هسته‌ای ۱٫۷ گیگاهرتزی اسنبپ دراگون ۶۰۰ و ۲ گیگابایت رم و همچنین یک باطری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت مجهز است و تمام اینها در یک بدنه به ضخامت ۸٫۳۳ میلی‌متر و با وزن ۳۳۸ گرم جای گرفته است که سیستم عامل اندروید جلی‌بین ۴٫۲٫۲ به آن جان بخشیده است.

Lg-G-Pad-HandsOn-01

با وجود صفحه‌نمایش بزرگ، ال‌جی G Pad 8.3 ظاهر شیک و باریکی دارد. قاب مشکی دور صفحه نمایش در کناره‌های تبلت بسیار باریک است و قد و قواره تبلت طوریست که به اندازه کافی برای نگه داشتن با یک دست راحت است. ال‌جی می‌گوید این قابلیت حمل جمع‌وجور بر اساس بازخوردهای این شرکت از نظر مشتریان در مورد اندازه بهینه یک تبلت ایجاد شده است.

Lg-G-Pad-HandsOn-05
قابلیت‌های نرم‌افزاری هوشمندهای ال‌جی همچون QPair و QSlide در این تبلت نیز به کار گرفته شده است. با استفاده از قابلیت نرم‌افزاری QPair در ال‌جی G Pad 8.3، هر تماس و پیامی که در یک گوشی هوشمند ظاهر می‌شود، برای ایجاد تجربه همگرایی واقعی در G Pad نیز ظاهر می‌شود و کاربران می‌توانند از طریق G Pad 8.3 به آنها پاسخ دهند.

Lg-G-Pad-HandsOn-04

برنامه QPair به G Pad امکان می‌دهد تا به راحتی با گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌های دیگر (حتی سازندگان دیگر) مجهز به سیستم عامل اندروید جلی‌بین ارتباط برقرار کند. یادداشت‌هایی که در QMemo این تبلت ایجاد می‌شود می‌توانند به صورت یکپارچه در گوشی‌های هوشمند دیگر کاربران ذخیره و از هر دستگاهی به اشتراک گذاشته شود.

از جمله دیگر امکانات نرم‌افزاری در این تبلت می‌توان به قابلیت Slide Aside اشاره کرد که با لمس کششی سه‌انگشتی و اسلاید کردن یا کشیدن برنامه‌های باز به کنار صفحه، چندوظیفگی یکپارچه را ممکن می‌کند. قابلیت Qslide تا سه برنامهٔ مختلف را در یک پنجره بدون اختلال کنترل می‌کند و نهایتا با قابلیت دوست‌داشتنی KnockON با دوبار ضربه بر روی نمایشگر، آن را خاموش و روشن می‌کند.

Lg-G-Pad-HandsOn-03

ال‌جی G Pad 8.3 در دو رنگ مشکی یا سفید با حافظه ۱۶ گیگابایتی و با قیمت پایه ۹۰۰ هزار تومان در بازار ایران عرضه می‌شود. صرف  نظر از قیمت رقابتی این تبلت که آن را به عنوان یک پیشنهاد خرید فوق‌العاده مطرح می‌کند، عرضه این محصول با این فاصله زمانی اندک در بازار ایران نشان می‌دهد که ال‌جی از تجربه عرضه گوشی جی ۲ در بازار ایران بازخورد خوبی گرفته است و این شرکت برنامه لازم را برای کسب سهم بیشتر از بازار ایران تدارک دیده است!

منبع: فارنت

۳ نظر

پیمان ۹ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

وای LG دوست دارم خیلی باحالی

محمد رضا ۱۱ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام و خسته نباشید
از فروشندگان و طرفداران سرسخت (و البته به حق) محصولات ال جی هستم؛
اگه بخام یکی از این تبلت های تو عکس دوست داشتنی رو از نزدیک ببینم و ایشالا یکی بخرم باید تو همدان به کجا مراجعه کنم؟ اصلن نماینده فروش داره تو همدان؟
مرسی.

محمدرضا ۱۶ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

ادمین محترم من سوال پرسیدمااا! چرا تایید کردی؟ جواب بده لطفن!

نظر دهید