۲۴ آذر ۱۳۹۲

معرفی مدیران جدید ال‌جی

مدیران باتجربه و رهبران سمتهای اصلی ال‌جی در سال 2014 و بعد ازآن معرفی شدند.

ال‌جی الکترونیکس 44 منصب اجرایی و سه رئیس جدید شرکت را معرفی کرد. در میان ترفیع سمت‌ها، نام سه مدیر اجرایی جدید برای رهبری بخش شرکت سرگرمی‌های خانگی، فروش جهانی و دفتر بازاریابی به چشم می‌خورد. سمت‌های جدید از اول دسامبر 2013 در پست خود کار را شروع می‌کند و ترفیع درجه آنها از اول ژانویه 2014 اعمال خواهد شد.

دکتر جونگ-سئوک پارک، رئیس شرکت ارتباطات موبایلی، به منصب ریاست ال‌جی الکترونیکس ترفیع جایگاه پیدا کرده است. دکتر پارک 55 سال سن دارد و به نقش خود به عنوان ریاست و مدیراجرایی شرکت ارتباطات موبایلی ادامه خواهد دارد. وی سرپرستی تولید موفقیت‌آمیز گوشی‌های هوشمند ال‌جی G2،Nexus 5  و G Flex را بر عهده داشته است. دکتر پارک، با بیش از 30 سال تجربه در ال‌جی، قبلاً ریاست بخش تحقیق و توسعه موبایل را قبل از ارتقا به سمت ریاست شرکت ارتباطات موبایلی در سال 2010 بر عهده داشته است. وی فارغ‌التحصیل دانشگاه ملی سئول و مؤسسۀ عالی علوم و فناوری کره (KAIST) است و مدرک MBA خود را از دانشگاه مک‌گیل کانادا و دکترای مهندسی برق را از دانشگاه فلوریدای ایالات متحدۀ امریکا دریافت کرده است.

هیون-هویی‌ها، که از مدت‌ها پیش یکی از مدیرعامل شرکت LG Display بوده است، به ریاست ال‌جی الکترونیکس ترفیع یافت و در سمت جدید رئیس و مدیرعامل شرکت‌ سرگرمی‌های خانگی فعالیت خواهد کرد. وی 57 سال سن دارد و 28 سال در خدمت ال‌جی بوده است. بیشتر این مدت، وی در شرکت LG Display سمت‌های مختلفی در زمینۀ فروش و برنامه‌ریزی محصول داشته است؛ او، قبل از این، در سمت قبلی خود، یعنی نایب رئیس LG Corporation، مسئول گردهم‌آوری شرکت‌های مختلف ال‌جی برای خلق ایده‌ها و همکاری‌های جدید بوده است. آقای ها مدارک علمی خود را از دانشگاه ملی پوسان و واسادا در ژاپن دریافت کرده است.

دیوید جانگ، نایب رئیس و مدیر امور مالی ال‌جی به منصب ریاست ال‌جی الکترونیکس ترفیع شد و به فعالیت خود به عنوان مدیر امور مالی شرکت ادامه خواهد داد. آقای جانگ هم اکنون 56 سال سن دارد و در سال 1983 به ال‌جی پیوست. وی در سال 2008، پس از چندین مقام مدیریتی در LG Corp و LG International به منصب رئیس امور مالی نایل شد. آقای جانگ از دانشگاه ملی سئول با مدرک مدیریت کسب و کار فارغ‌التحصیل شد.

واین پارک از سال 2009 رئیس ال‌جی الکترونیکس امریکا بوده است و برای نشستن بر کرسی مدیر فروش جهانی و بازاربابی به سئول بازگشت. آقای پارک، قبل از این، رئیس بازاریابی کره، رئیس ال‌جی کانادا و نایب رئیس زنیت الکترونیکس LLC و چندین مقام بلندپایۀ دیگر بوده است. وی، به عنوان معاون اجرائی راهبردهای مشترک (Corporate Strategy)، راهبردهای کسب‌وکار جهانی شرکت ال‌جی را ایجاد کرده، قابلیت عرضه در بازارهای نوظهور را مورد ارزیابی قرار داده و فرصت‌های تجاری جدید را بررسی کرده است. آقای پارک در سال 1982، پس از کسب مدرک کارشناسی از دانشگاه ملی سئول به ال‌جی پیوست.

۱ نظر

علیرضا ۲۵ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

ال جی فقط اپدیت بده ب گوشی هاش ما هیچی نمیخوایم

نظر دهید