۱۲ آذر ۱۳۹۲

هدایایی از جنس ال‌جی برای تمام مناسبت‌ها

در مطالب گذشته در مورد نزدیک شدن به عید و راه‌هایی برای سرگرم ماندن و لذت بردن از تعطیلات در کنار خانواده صحبت کردیم اما هنوز دغدغۀ اصلی باقی مانده است. چه هدیه‌ای بخریم!؟

می‌خواهیم پیشنهاداتی از ال‌جی ارائه دهیم که سال نو (شب یلدا، سال نو میلادی و عید نوروز) را هر چه هیجان‌انگیزتر و شادتر آغاز کنید؛ هدایایی جمع و جور، ارزان و مدرن برای عزیزانی که دوستشان دارید:

مانیتور 21:9 UltraWide IPS الجی برای باباها

ما مانیتور 21:9 UltraWide IPS، که برنده جایزه شده است، را برای هدیه کردن به پدران پیشنهاد می‌کنیم. مانیتورهای 21:9 UltraWide IPS نه تنها پدر را خوشحال و راضی می‌کند بلکه ال‌جی می‌داند که عامل اصلی در یک مانیتور عالی سازگاری آن با نیازهای خاص کاربران است. شما می‌توانید مانیتور را با توجه به نیازها و ذائقۀ پدرتان انتخاب کنید. اگر می‌خواهید پدرتان کارهای خود را که به منزل آورده است را به خوبی انجام دهد و زمان بیشتری را با خانواده سپری کند ما به شما مدل 29EA73 را پیشنهاد می‌کنیم. اگر مادرتان تلویزیون را رها نمی‌کند و پدرتان ناراحت است که نمی‌تواند بازی تیم فوتبال مورد علاقۀ خود را ببیند مدل 29MA73 مشکل زناشویی آنها را حل می‌کند. این مانیتور از صفحۀ تلویزیون و فایل‌های کاری در یک صفحه پشتیبانی می‌کند؛ در نتیجه، پدرها می‌توانند تعادل تازه‌ای بین کار و بازی فوتبال ایجاد کنند. در نهایت اینکه اگر پدر شما در یک صنعت خلاق کار می‌کند کیفیت تصویر عالی مدل 29EB73 یقیناً او را شگفت‌زده می‌کند.

الجی MiniBeam برای بچه دانشجوهای درسخوان

ال‌جی در گنجاندن امکانات باکیفیت در دستگاه‌های همراه استاد است. به کوچکی و سبک بودن محصولات ما نگاه نکنید! مثلاً ال‌جی MiniBeam که به تازگی در مورد آن شنیده‌اید مینی (کوچک) است اما نه در پرتوافکنی. با وجود اینکه اندازۀ MiniBeam از کف دست فراتر نمی‌رود اما روشنی 500 آنسی و نسبت تصویر 100 هزار به یک (100,000:1) به این معنی است که می‌توانید از تصویر در صفحه‌های بزرگ‌تر از 100 اینچ هم لذت ببرید.

ال‌جی MiniBeam امکانات بسیار زیادی دارد که ما نمی‌توانیم همۀ آنها را در این مطلب عنوان کنیم اما برای نمونه، هر کدام از اعضای خانواده که از فعالیت‌های بیرون از خانه لذت می‌برند از اینکه این دستگاه سرگرم‌کننده را داشته باشند لذت خواهند برد. همین طور، پسر یا دخترتان که هنوز دانشگاهی است می‌تواند از MiniBeam در اتاق خوابگاه خود استفاده کند و با دوستان خود فوتبال یا برنامه‌های مورد علاقه‌اش را تماشا کند.

الجی Pocket Photo ؛ عکاس جیبی الجی برای مامانها

ال‌جی Pocket Photo کوچک‌ترین چاپگر هوشمند همراه است و برای ثبت لحظات خاص با دوستان حرف ندارد. از آنجا که ال‌جی Pocket Photo بسیار سبک است یک همسفر عالی برای خویشاوندان جوانی است که تصمیم دارند ایران‌گردی کنند.

علاوه بر این، Pocket Photo راهی بی‌نظیر برای ثبت و حفظ لحظات گرانبها با خانواده‌تان است. شما می‌توانید از خودتان عکس بگیرید و با پیام شخصی به عنوان یک کارت پستال چاپ کنید. همچنین می‌توانید روی تصویر کد QR چاپ کنید که می‌تواند به یوتیوب و توییتر لینک شود. این یک هدیه ایده‎آل برای مامان‌هایی‌ است که عاشق عکس گرفتن از اعضای خانواده هستند.

الجی G Pad برای همۀ بچهها

اگر بچه‌های بزرگتر شما (هرچند همیشه به چشم شما بچه هستند) از ژاکت دستبافتی که سال گذشته به عنوان هدیه دریافت کرده‌اند خیلی متشکر نبودند،  ایدۀ این هدیه شما را به یک پدر و مادر برجسته و باحال تبدیل می‌کند! ال‌جی G Pad یک کامپیوتر شخصی تغییرپذیر با گرایش جدیدی در تولید محصول است و به سرعت علاقه‌مندان را به خود جذب می‌کند. این دستگاه ترکیبی از بهترین امکانات تبلت، یعنی لمسی و سبک بودن، به همراه صفحه‌کلید و رابط کاربری ویژه است. بچه‌های شما قطعاً عاشق آن خواهند شد! و خود شما هم همین‌طور.

الجی پیشاپیش مراسم و مناسبتها را تبریک میگوید 

اکنون که فهرست هدایای درخشان خود را برای تمام اعضای خانواده تهیه کرده‌اید و یک غذای خوشمزه هم آماده است وقت آن رسیده که از کنار هم بدون لذت ببرید. امیدواریم سال شگفت‌انگیز و پرباری داشته باشید.

۴ نظر

امین ۱۲ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

واقعا شما چقدر به فکر طرفدارانتون هستید
واقعا مشتری مداری براندزه ی شماست؟؟
یعنی چی اخه ؟؟؟ این همه نظر رو تایید نمیکنید که چی؟؟ خب معلومه چون جوابی ندارید بدید .
همش وعده سر خرمن میدید
الان دوماهه مردم مسخره شما هستند
میاد به زودی میاد به زودی میاد به زودی
هههههههههه
واقعا واستون متاسفم

هادی ۱۲ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

چرا از LA86000 خبری نیست؟

پیمان ۱۲ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

خیلی باحالی LG

amin ۱۹ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

اون مانیتور اولترا واید که فکر نکنم ۱۰۰ سال دیگه هم ایران بیاد !!!

نظر دهید