۰۷ آذر ۱۳۹۲

کیفیت صدای فرامـوش نشدنی

با سبک منحصربفرد و طراحی ساده و زیبا که با دکوراسیون داخلی هر خانه مدرنی همخوانی دارد، پایه های جدید و ویژه  LG به شکلی طراحی شده اند که برای همیشه در ذهن شما باقی بمانند. ما ایمان داریم موسیقی به زندگی افراد روحی تازه می‌بخشد اما از نظر ما استفاده از شیوه ای  نو برای طراحی محصول و نحوه برقراری تعامل شما با آن هم ، به اندازه تجربه موسیقیایی تان اهمیت دارد.

با وجود کنترل های لمسی، نورپردازی داخلی و یکپارچه، و شکاف انحناوار در نظر گرفته شده برای اسپیکرها، LG ND8630 با خروجی صدای پرقدرت 80 واتی از قابلیت های متمایز و خلاقانه ای بهره می‌برد تا صدایی با کیفیت را با حفظ جذابیت و زیبایی به شما هدیه کند. می‌توانید از نرم افزار LG Bluetooth Remote برای کنترل بی سیم سیستم صوتی تان به صورت مستقیم از طریق گوشی های هوشمند بهره بگیرید.

قابلیت Dual Docking به شما اجازه می‌دهد که به صورت همزمان به اتصال ، بازی و شارژ ابزارهای اندرویدی و مبتنی بر iOS خود پرداخته و بدون هیچ محدودیتی از آن‌ها لذت ببرید. با استفاده از Airplay در آیفون، آیپد، آیپاد  و مک و بلوتوث در تبلت‌ها و گوشی های هوشمند اندرویدی می‌توانید به آهنگ های مورد علاقه تان گوش کنید. بدون هیچ محدودیتی از آن‌ها لذت ببرید و آزادنه و به هر روشی که می‌خواهید، آنچه که به آن گوش می‌کنید،را کنترل کنید.

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۳ نظر

میثم ۷ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

تو مشخصات فنی آمپیلی فایر زده
Power Output – RMS 10% THD
این چه معنی میده؟

moein ۷ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

salam ino koja mishe kharid?
aslan omade iran?

مهدی ۱۵ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

از این بلد گو ها ۳ مدل تولید شده
ND2530 بلندگوی ۱۰W
این مدلو تو نمایندگی دیدم

ND5630 بلندگوی ۳۰W
گفتن این مدل هم تو بعضی نمایندگی ها هست

ND8630 بلندگوی ۸۰W
هنوز نیومده

نظر دهید