۱۸ آذر ۱۳۹۲

SPOTIFY در پلت‌فرم تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی

ال‌جی، پیشگام جهانی در سرگرمی‌هالی خانگی میلیون‌ها آهنگ را از طریق سرویس موسیقی SPOTIFY در اختیار مشتریان قرار داد.

ال‌جی الکترونیکس اعلام کرد که اسپاتیفای (SPOTIFY)، سرویس موسیقی پرطرفدار در عرصۀ جهانی، به زودی در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی در بیش از 30 کشور در دسترس قرار خواهد گرفت. این برنامۀ کاربردی جدید امکان دسترسی به مجموعۀ وسیعی از 20 میلیون آهنگ را برای کاربران فراهم می‌کند و با تمام تلویزیون‌های 2013 ال‌جی سازگاری دارد.

ریچارد چوی، نایب رئیس مرکز کسب‌وکار هوشمند در ال‌جی الکترونیکس می‌گوید: «Spotify یک قابلیت جدید محبوب در انتخاب روبه‌فزونی محتوای پیشرفته است که در تلویزیون‌های کاربرپسند ما در دسترس است. این برنامۀ کاربردی مجموعۀ بزرگی از موسیقی در هر سبکی که تصورش را کنید به اتاق‌های نشیمن مشتریان باارزش ما به ارمغان می‌آورد. از طریق مشارکت با سرویس مهم و برجسته‌ای مانند Spotify، ما اطمینان می‌دهیم که تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی همچنان تجربۀ سرگرمی بی‌بدیلی را فراهم خواهند کرد.»

برنامۀ Spotify برای تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی به کاربران حساب‌های پیشرفته یا premium امکان می‌دهد تا موسیقی‌های جدید را کشف کنند و از آنها لذت ببرند. برنامۀ Spotify فقط 9.99 دلار در ماه هزینه دارد و شما می‌توانید مجموعه‌ای عظیم از آهنگ‌ها را در خانۀ خود داشته باشید. با این برنامه به راحتی می‌توانید آهنگ‌ها و فهرست‌های خود را از طریق فیس‌بوک و توییتر با دیگران به اشتراک گذارید. آنهایی که برای اولین بار در سرویس Spotify ثبت نام می‌کنند می‌توانند به مدت یک ماه از آن به صورت آزمایشی لذت ببرند که کاملاً رایگان و بدون هزینه است.

پلت‌فرم تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی با سرویس‌های ویدئوهای درخواستی (VoD)، رسانه‌های اجتماعی، بازی‌ها و غیره انتخاب محتوای گسترده‌ای را ارائه می‌دهد. این پلت‌فرم با پیمایش راحتی که دارد بهترین‌های تلویزیون مانند iPlayer، سرویس‌های VoD مانند Netflix، LOVEFiLM و Blinkbox و همین طور شبکه‌های اجتماعی پرطرفداری مانند یوتیوب، فیس‌بوک و توییتر را در یک جا جمع می‌کند. برنامۀ جدید Spotify گواه دیگری بر این است که ال‌جی به تعهد خود برای گسترش تنوع محتوا در تلویزیون‌های هوشمند پایبند است.

برنامۀ Spotify از اواسط دسامبر در بیش از 30 بازار شامل امریکا، انگلیس، آلمان، اسپانیا، ایتالیا، اروپای شمالی، بنلوکس و مکزیک، عرضه می‌شود.

۱ نظر

مصطفی ۱۸ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

مساله
اینکه نوشتید ۲۰۱۳ یعنی در سری lm ارائه نخواهد شد؟

نظر دهید