۱۹ دی ۱۳۹۲

تمرکز بر پیشگامی در بخش تلویزیون‌های OLED و ULTRA HD توسط شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی

 

الجی پویایی بازار تلویزیون را با تلویزیونهای OLED، ULTRA HD و تلویزیونهای هوشمند webOS تغییر میدهد.

ریاست جدید بخش سرگرمی‌های خانگی شرکت ال‌جی الکترونیکس تصمیم دارد پویایی بازار کنونی تلویزیون را تغییر دهد و صدرنشینی فناوری و ساخت تلویزیون‌های OLED را پررنگ‌تر کند. در ضمن، ریاست و مدیرعامل شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی، اچ.اچ (هیون-هویی) ها، تصمیم دارد محصولات ULTRA HD و تلویزیون‌های هوشمند را با تنوع بالایی از محصولات گسترش دهد تا مرزهای فناوری را فراتر ببرد.

آقای ها می‌گوید: «پیش‌بینی می‌شود که سال 2014 سال بازار تلویزیون OLED باشد که بالاخره آغاز شده است. ما مطمئن هستیم که با ایجاد مرکز تحقیق و توسعه و تأسیس کارخانجات پیشرفته در کشورهای استراتژیک سراسر دنیا، ال‌جی می‌تواند و بازار تلویزیون‌های OLED را به سمت جلو پیش خواهد برد. امسال، شاهد معرفی تلویزیون‌های ULTRA HD چشمگیر و هوشمند از سوی ال‌جی هستیم که با پلت‌فرم جدید webOS پررنگ می‌شوند و نشان خواهند داد که یک تلویزیون هوشمند واقعاً چقدر می‌تواند هوشمند باشد.»

تلویزیونهای OLED

ال‌جی با معرفی تلویزیون منعطف OLED موفقیت بزرگی را کسب کرده و در حوزه تلویزیون‌های OLED صفحه‌تخت، منحنی و اکنون منعطف، سهم اولین‌ها را به خود اختصاص داده است. با استفاده از کنترل از راه دور، انحنای نمایشگر تلویزیون OLED منعطف تغییر می‌کند تا با وضعیت دلخواه و محیط متناسب شود؛ مانند تعداد بینندگان و فاصله نشستن. از آنجا که انحنا قابل تنظیم است، مخاطبان می‌توانند از بهترین تجربه مشاهده ممکن برخوردار شوند.

در تکمیل تلویزیون OLED منحنی 55 اینچ، دو محصول جدید در ابعاد 65 و 77 اینچ با وضوح بالای Ultra HD معرفی شده‌اند. مجموعه گسترده  تلویزیون‌های OLED با کیفیت ساخت بی‌نظیر تأکیدی بر پیشگامی ال‌جی در نسل جدید بازار تلویزیون دارد.

علاوه بر این، ال‌جی یک شبکه جهانی ساخت تلویزیون OLED با کارخانه‌هایی که در مناطق مهم جهان قرار گرفته‌اند تأسیس کرده است. روند تولید هم اکنون در مراکز تازه‌ساخت برزیل، چین و تایلند در حال انجام است و امسال در مکزیک با تولید تلویزیون‌های OLED برای بازار امریکای شمالی آغاز می‌شود.

تلویزیونهای Ultra HD

ال‌جی تصمیم دارد با مدل‌های کامل تلویزیون‌های Ultra HD با ابعاد 49 تا 105 اینچ غول‌پیکر بر بازار Ultra HD تمرکز کند. مجموعه کامل دستگاه‌های تلویزیون پیشرفته ULTRA HD این شرکت کیفیت تصویر بی‌رقیب، امکانات متمایز و طراحی خیره‌کننده‌ای دارد. ال‌جی تلویزیون‌های مقرون‌به‌صرفه‌تری نیز معرفی می‌کند و مخاطب گسترده‌تری برای لذت بردن از کیفیت باورنکردنی و شگفت‌انگیز سرگرمی 4K را جذب می‌کند.

از نظر محتوا، ال‌جی همکاری استراتژیک و مشترکی با تلویزیون‌های بین‌المللی و خانگی و شرکت‌های کابل برای ایجاد محتوای 4K ایجاد کرده است. از جنبه جهانی، ال‌جی از طریق مشارکت با تعدادی از تأمین‌کنندگان محتوا، مانند نت‌فلیکس و یوتیوب، بر محتوای Ultra HD متمرکز شده است.

تجربه کاربری متمایز با webOS

پلت‌فرم webOS ال‌جی که امسال عرضه می‌شود تجربه کاربری روان‌تر و راحت‌تری از تلویزیون هوشمند را به مشتریان معرفی می‌کند. این پلت‌فرم جدید تلویزیون را دوباره ساده می‌کند و نمایانگر مهارت در تولید و طراحی بخش فناوری تلویزیون هوشمند ال‌جی است.

تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی با سیستم‌عامل webOS درجه بالاتری از آزادی را نسبت به قبل برای کاربران فراهم می‌کند. مثلاً، کاربران می‌توانند به سادگی محتوای یوتیوب را جست‌وجو کنند و از آن لذت ببرند یا هنگام تماشای تلویزیون در اینترنت به جست‌وجو بپردازند؛ همه اینها تنها با یک یا دو کلیک کنترل جادویی Magic Remote امکان‌پذیر می‌شود. علاوه بر این، دنبال کردن روند نصب اولیه سرگرم‌کننده و ساده است و نیازی برای فعال کردن تلویزیون و متحمل شدن وظایف پیچیده و عذاب‎‌آوری نیست.

عرضه جهانی webOS تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی اوایل نیمه اول 2014 در کره آغاز می‌شود و سپس در مناطق دیگر به تدریج در دسترس قرار می‌گیرد.

۱ نظر

حسین ۲۰ دی ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام
WEB OS توسط شزکتهای HP و Palm برای استفاده در تلفن های همراه هوشمند تولید شد پروژه ای که هیچگاه عملیاتی نشد حالا ال جی این سیستم عامل کنار گذاشته شده را خریداری و قصد دارد در تلوزیونهای هوشمند از آن استفاده نماید لوگوی آن را هم تغییر و همرنگ لوگوی ال جی درآورده است حدود سی سال قبا هم بیل گیتس کرنل سیستم عامل DOS را ز یک هکر به قیمت بسیار ارزان خرید از آن سیستم عامل DOS را بئجود آورد و تا نسخه ۶.۲۲ توسعه داد سپس محیط اجرای برنامه را کاربر پسند و گرافیکی نمود و ویندوز ۹۵و سه سال بعد سیستم عامل ویندوز ۹۸ را ارائه داد با ورود سیستم عامل تحت شبکه Windows NT کسی تصور نمی کرد مایکروسافت بتواند سیستم عامل شبکه NOVELL را از میدان به در کند اما ویندور سرور ۲۰۰۰ و بعد از آن سیستم عامل ویندوز سرور ۲۰۰۳ که همزمان با ویندوز محبوب XP عرضه شدند ناول را به خاک سیاه نشاندند در طول چند سال تولید کنندگان نرم افزار یا توسط مایکروسافت خریداری و یا نابود شدند اما راز شکست سیستم عامل شبکه ویندوز از لینوکس جه بود بله عدم تعلق آن به فرد خاص و توسعه آن توسط هزاران نفر در سراسر دنیا امروز رد پای آن را در تلوزیون و تلفن همراه ال جی تا ابر رایانه ها می بینید آندروید بر مبنای لینوکس تولید شده سیستم عاملی که در حال حاضر یک میلیارد نفر در دنیا از آن استفاده می کنند بنظر می رسد ال جی این بار می خواهد شانس خود را در دنیای نرم افزار هم محک بزند نظر شما در این باره چیست ؟
موفق باشید .

نظر دهید