۲۲ دی ۱۳۹۲

گزارش «اختصاصی زومیت» از غرفه‌ «ال‌جی»در نمایشگاه CES 2014

خبرنگار زومیت در بزرگترین زخداد محصولات الکتریکی جهان یعنی CES 2014، در ادامه گزارش‌های اختصاصی ارسالی خود، سری به غرفه یکی دیگر از غول‌های کره‌ای زده و گزارش مفصلی را از آخرین دستاودها و محصولات ارائه شده از سوی ال‌جی، تهیه نموده است. با ما همراه باشید تا شما را به غرفه ‌ال‌جی در نمایشگاه لاس وگاس ببریم.

ال‌جی شما را از همان بدو ورود به غرفه‌اش سورپرایز می‌کند! در ورودی محوطه بزرگی که به این کمپانی کره‌ای اختصاص یافته بود، شاهد ترکیبی از ده‌ها نمایشگر بودیم که با در کنار هم قرار گرفتن خود، یک نمایشگر ترکیبی بسیار بزرگ را تشکیل داده بودند. این نمایشگر، تصویری سه بعدی و هیجان‌انگیز را به نمایش می‌گذاشت و حضار می‌توانستند با دریافت عینک‌های پسیو، به تماشای آن بپردازند. باید اعتراف کنیم که سورپرایز فوق‌العاده و جذابی بود. ازدحام جمعیت در همین ابتدای غرفه، خبر از موفقیت ال‌جی در جذب مخاطبین و علاقه‌مندان به فناوری‌های نوین را می‌داد.

LG-IMG 2130

LG-IMG 2133

LG-IMG 2134

غرفه ال‌جی واقعا بزرگ بود و استقبال از آن بسیار بالا…

LG-IMG 2135

LG-IMG 2150

در اولین قسمت از غرفه، با تلویزیون 105 اینچی اولترا HD ال‌جی رو به رو شدیم. پنل این تلویزیون IPS بوده و زاویه دید آن بسیار عالیست.

LG-IMG 2136
تلویزیون‌های اولترا اچ دی ال‌جی نیز، توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده بودند.

LG-IMG 2137
تصویر زیر نیز مربوط به نمایش نسل جدید تلویزیون‌های OLED ال‌جی می‌باشد.

LG-IMG 2138

LG-IMG 2143
همانطور که در خبرها نیز به اطلاع شما رساندیم، ال‌جی رقابت شدیدی را در تولید تلویزیون‌های 4K با سایر کمپانی‌های بزرگ دنیا آغاز نموده است.

LG-IMG 2132

LG-IMG 2139

بازار عرضه تلویزیون‌های خمیده نیز این روزها بسیار داغ است و ال‌جی هم یکی از پیشگامان این نوآوری.

LG-IMG 2142

در این تصویر شما شاهد تلویزیونی خمیده با سایز 76 اینچ و استاندارد 4K هستید.

LG-IMG 2196

در بخشی از نمایشگاه، امکانات و قابلیت‌های تلویزیون‌های هوشمند و OLED ال‌جی، از طریق صفحه‌نمایشی بسیار بزرگ، معرفی می‌شد.

LG-IMG 2144

LG-IMG 2145
در گوشه‌ای دیگر از غرفه، ال‌جی محصولی خاص را به نمایش گذاشته بود. صفحه‌نمایشی فوق عریض با نسبت 21 به 9. استفاده از این نمایشگر درست شبیه به استفاده از دو نمایشگر معمولی است که از کنار به هم چسبیده باشند؛ البته بصورت پیوسته و با کیفیتی عالی. این صفحه‌نمایش برای افرادی که نیاز به کار با چند پنجره و نرم‌افزار به صورت همزمان دارند و البته برای فضاهای کسب و کار و بنگاه‌های اقتصادی و بورسی، بسیار مناسب می‌باشد.

LG-IMG 2148

LG-IMG 2149
به سبک غرفه‌هایی که پیش از این سر زده بودیم، ال‌جی هم جدیدترین محصولاتش را در زمینه تبلت و گوشی‌های هوشمند، بر روی میزی چیده بود تا علاقه‌مندان از نزدیک به بررسی آنها بپردازند.

LG-IMG 2151
مهمترین اسمارت‌فون به نمایش درآمده در این قسمت، جی فلکس بود که پیش‌تر فرصت بررسی و نگاه نزدیک به آن را پیدا کرده بودیم.

LG-IMG 2152

LG-IMG 2173

بخش لوازم خانگی ال‌جی، محصولات متنوع و جذابی را در خود جای داده بود. در ابتدای این بخش، سیستم‌های سرمایشی، گرمایشی و تهویه مطبوع هوا به نمایش در آمده بودند. ال‌جی  در بخش لوازم خانگی، بر روی قابلیت جدید و جذاب خود یعنی LG Home Chat تأکید ویژه‌ای کرده بود. با استفاده از این قابلیت، میتوان از طریق یک سیستم داخلی و اپلیکیشنی خاص، برای انواع محصولات خانگی نسل جدید این کمپانی پیام فرستاد و آنها را کنترل کرد. مثلا می‌توان در هنگام نبودن در منزل، برخی از لوازم را خاموش و یا روشن نمود.

LG-IMG 2175
LG-IMG 2176

یخچال‌های جدید ال‌جی با صفحه‌نمایشی بزرگ بر روی درب، در سمت دیگری از بخش لوازم خانگی، خودنمایی می‌کردند.

LG-IMG 2178
نسل جدید تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی با سیستم‌عامل WebOS نیز در همین بخش عرضه شده بوند. ال‌جی این سیستم‌عامل را مدتی قبل از HP خرید و این اولین‌بار است که آن را به عنوان سیستم‌عامل تلویزیون در محصولاتش استفاده می‌کند. می‌توان گفت حال و هوای WebOS در این تلویزیون‌ها کماکان موبایلی است.

LG-IMG 2180

LG-IMG 2181
در این تصویر شما شاهد یک مدل از ماشین‌های لباسشویی جدید ال‌جی هستید، که ابعاد آن، خصوصا ابعاد دریچه ورود لباس به آن، به طرز عجیبی بزرگ و نامتعادل به نظر می‌رسید.

LG-IMG 2182

اما نسل جدید جاروبرقی‌های روباتیک ال‌جی نیز در این غرفه به نمایش در آمده بود. این جارو برقی‌ها قابل برنامه‌ریزی بوده و می‌توانند خود به تمیزکاری منزل پرداخته و زحمت شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. مثلا شما می‌توانید به جاروبرقی برنامه بدهید که در فلان ساعت و وقتی که شما منزل نیستید، کدام قسمت از خانه را جارو کرده و پس از اتمام کار به محل از پیش تعیین شده بازگردد!

LG-IMG 2183
LG-IMG 2184
محصول خاص و جالب دیگری که در این بخش جلب توجه می‌کرد، یخچالی تماماٌ شیشه‌ای بود که محتویات داخل آن به راحتی از پشت درب بسته‌اش قابل رؤیت است.

LG-IMG 2188
نسل جدید اجاق‌گازها و مایکرویوهای ال‌جی نیز در گوشه دیگری در معرض دید عموم قرار گرفته بودند.

LG-IMG 2189
در این تصویر شما ماکتی از نسل جدید ماشین‌های لباسشویی ال‌جی با قابلیت توربو-واش را مشاهده می‌کنید.

LG-IMG 2190

در قسمتی از غرفه ال‌جی، اتاقکی مجهز به یک سیستم صوتی تعبیه شده بود. نسل جدید اسپیکرهای این کمپانی، صدای 4 به 1 را با کیفیتی بسیار خوب به گوش بازدیدکننده می‌رساندند. تفکیک و کنترل صدا بین 4 اسپیکر بسیار خوب و دلچسب بود.

LG-IMG 2192

شاید خاص‌ترین و جالب‌ترین بخش نمایشگاه از نظر زومیت، مربوط به آخرین قسمتی بود که ما از آن بازدید کردیم؛ بخشی مربوط به یک آیینه هوشمند به نام Virtual Fitting Solution. این آیینه علاوه بر اینکه یک آیینه عادی برای کاربردهای معمولی بود، هوشمند هم بود و امکان نمایش بسیاری از آپشن‌ها نظیر آب و هوا، اخبار، برنامه‌های تلویزیون و انواع ویجت‌های مختلف را نیز داشت. اما این آیینه کارهای جالب دیگری هم انجام می‌داد! در شرایط عادی، اگر شما بخواهید پشت خود را ببینید، می‌بایست از دو آیینه کمک بگیرید. ولی آیینه هوشمند ال‌جی راه حل دیگری برای شما دارد. شما می‌توانید با استفاده از این آیینه از نمای پشت سر خود فیلم گرفته و سپس به تماشای آن بپردازید و بدین شکل به راحتی ظاهر لباس خود از پشت سر را بررسی کنید. قابلیت‌های این آیینه‌ی از دید ما جادویی، تمامی نداشت! این آیینه می‌توانست از شما عکس بگیرد و آن را در توییت کند و یا در فیس‌بوک به اشتراک بگذارد. باید اعتراف کنیم که ایده این آیینه و کار با آن بسیار جذاب بود.

LG-IMG 2197

LG-IMG 2198

به نظر شما کدام محصول به نمایش درآمده در غرفه ال‌جی، نسبت به سایر محصولات، جذاب‌تر بود؟

۲ نظر

ویرا ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

ایول به ال جی باز هم میگم اگر میخوایین لوازم زیبا کم مصرف و قیمت خوب بخرین فقط ال جی پول خودتون رو به آشغالهایی نظیر سونی ، پاناسونیک ، شارپ، بوش ، هایر ، آرچیلیک یا (پوخچیلیک ) ، بکو یا (پوخو)
دولنگه و ….. ندهید البته در آخر باز هم میگم اگه خونه زیبا و هوشمند اگه خواستسن ال جی و سامسونگ یادتون نره ok the best of the words LG

FAEZEH ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ پاسخ

پاناسونیک بد نیست انصافا

نظر دهید