۱۸ دی ۱۳۹۲

گسترش کسب‌وکار لوازم آشپزخانه پیشرفته ال‌جی

الجی در حال راهاندازی بخش جدیدی برای تمرکز بر لوازم آشپزخانه پیشرفته است.

سئول، 3 ژانویه 2013- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی)، قبل از آغاز نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی، اعلام کرد که بخش جدیدی را که منحصراً مسئول کسب و کار لوازم آشپزخانه است ایجاد خواهد کرد تا حضور خود را در بازار جهانی لوازم آشپزخانه پیشرفته گسترش دهد. ال‌جی در ابتدا با تمرکز بر بازارهای کره و امریکا تصمیم دارد تا کانال‌های توزیع را برای لوازم خانگی پیشرفته دو برابر کند.

سئونگ-جین جو، رئیس و مدیرعامل شرکت لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس، می‌گوید: «با بهبود بازار املاک و مستغلات در ایالات متحده، ما انتظار داریم تقاضای مشتریان برای ارتقای لوازم خانگی برای خانه‌های جدید و تغییر مدل آشپزخانه افزایش پیدا کند. با موفقیتی که در بخش یخچال و ماشین لباسشویی در سراسر دنیا داشتیم، بر این باور هستیم که اکنون زمان مناسبی است که با جدیت حضور خود را در بازار جهانی لوازم پیشرفته آشپزخانه بسط دهیم.»

در دسامبر 2013، این شرکت ال‌جی استودیو (LG Studio) را به عنوان برند لوازم خانگی پیشرفته در بازار ایالات متحده معرفی کرد. لوازم خانگی پیشرفته ال‌جی استودیو با تمرکز بر زیبایی و عملکرد امکانات منحصربه‌فردی را معرفی و به مشتریان کمک می‌کند انرژی، زمان و تلاش را ذخیره کنند. لوازم خانگی پیشرفته ال‌جی، از راحتی یخچال‌های Door-in-Door تا گازهای رومیزی برقی که جدیدترین سبک‌ها و عملکردها ارائه می‌دهند، پیوند بی‌نظیری از شکل و کارایی هستند.

 ال‌جی استودیو، لوازم آشپزخانه پیشرفته، از طریق کانال‌های پیشرفته توزیع داخل امریکا مانند RC Willey Home Furnishings، Allstate Appliances و Conn’s در ایالات متحده در دسترس خواهد بود. این شرکت فروشگاه‌های جدید لوازم آشپزخانه پیشرفته ال‌جی را در بازار کره افتتاح خواهد کرد.

ال‌جی از مجموعه لوازم آشپزخانه پیشرفته ال‌جی استودیو در CES 2014 در لاس‌وگاس از 7 تا 10 ژانویه 2014 پرده‌برداری خواهد کرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید