۲۸ دی ۱۳۹۲

گوشی هوشمند و منحنی ال‌جی G Flex در بازار امریکا

آیا نمایشگرهای منحنی آینده تلفن‌های همراه هوشمند هستند؟ امریکایی‌ها، از 31 ژانویه، نظرات گوناگونی در مورد این تازه‌وارد جدید خواهند داشت.

ال‌جی G Flex یکی از اولین گوش‌های هوشمند است که از فناوری نمایشگر OLED منعطف استفاده می‌کند تا نمایشگر منحنی را برای عموم به نمایش درآورد. به گفته ال‌جی، نگه داشتن این دستگاه روی صورت بسیار طبیعی است. با اینکه G Flex از نظر فنی قابل خم شدن نیست اما اگر بین دو سطح قرار گیرد می‌تواند در برابر صاف شدن دوام بیاورد.

پیش‌فروش به تازگی آغاز شده است. مدل اسپرینت G Flex دارای نشان درخشان اسپرینت است و از امکان ارتباطی LTE  و سرعت 60 مگابایت در ثانیه برای انتقال اطلاعات برخوردار است. قیمت این گوشی با قرارداد دو ساله اسپرینت 299 دلار است.

عرضه این گوشی از 31 ژانویه آغاز می‌شود و از 7 فوریه در فروشگاه‌ها قابل خریداری است. افرادی که این گوشی را به صورت آنلاین پیش‌خرید کنند قاب Quickwindow Folio نیز به رایگان دریافت می‌کند. این قاب جداگانه به قیمت 59 دلار و 99 سنت به فروش می‌رسد.

ال‌جی G Flex از نمایشگر منحنی 6 اینچ OLED با وضوح 720×1280 برخوردار است که با پردازنده 2.26 گیگاهرتز کوالکوم Snapdragon 800 با دو گیگابایت RAM نیرو می‌گیرد. دوربین پشت وضوح 13 مگاپیکسل و دوربین جلو وضوح 2.1 مگاپیکسل دارد. این گوشی با سیستم‌عامل 4.2.2 Jelly Bean و قاب ضدخش رزین در پشت اجرا می‌شود.

۵ نظر

sadra ۲۸ دی ۱۳۹۲ پاسخ

سلام.آقا نکسوس ۵ چی شد ؟؟؟؟؟
آمریکا G Flex ارائه شد ما هنوز باید منتظره نکسوس ۵ باشیم.

محمد صالح وکیلی ۲۸ دی ۱۳۹۲ پاسخ

کی میاد ایران؟!

mazyar ۲۹ دی ۱۳۹۲ پاسخ

رنگ مشکی G2 32 بدید بیرون دیگه اعصاب نزاشتین دیگه واسه من :@

mazyar ۲۹ دی ۱۳۹۲ پاسخ

رنگ مشکی G2 32 بدید بیرون دیگه اعصاب نزاشتین واسه من :@

علی گنجعلی ۲۹ دی ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام
لطفا زمان پیش فروش در ایران را اعلام فرمایید.

نظر دهید