۱۶ دی ۱۳۹۲

یخچال‌های جدید ال‌جی در CES 2014 چشم‌ها را خیره می‌کنند

یخچال‌های جدید ال‌جی مجهز به قابلیت مبتکرانه Door-in-Door، راحتی کاربر را به سطح جدیدی می‌برند

ئول، 2 ژانویه 2013- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) جدیدترین یخچال‌های سایدبای‌ساید و فرنچ‌دُر (French-door) خود را در نمایشگاه الکترونیک مصرفی 2014 (CES) از 7 ژانویه تا 10 ژانویه به نمایش خواهد گذاشت. این مدل‌های پربازده و کارامد غذاها را در مدت زمان بیشتری تازه‌تر نگه می‌دارند و نسبت به مدل‌های قبلی ذخیره غذاها و نظم دادن به آنها را ساده‌تر و راحت‌تر می‌کند.

سئونگ-جین جو، رئیس و مدیر عامل شرکت ارتباطات لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس، می‌گوید: «بر اساس بازخوردی که از مشتریان دریافت کردیم، جدیدترین یخچال‌های ما اکنون با قابلیت کاربرپسند Door-in-Door (در تو در) برای راحتی بیشتر طراحی شده‌اند. یخچال‌های ما ستاره انرژی دریافت کرده‌اند و مجموعه جدید ما نیز انتظار می‌رود، توسط مشتریانی که به انرژی اهمیت می‌دهند، نه تنها در امریکا بلکه در سراسر دنیا مورد استقبال قرار گیرد.»

 

قابلیت Door-in-Door و راحتی بیشتر

از زمانی که ال‌جی برای اولین بار ایده Door-in-Door را برای مشتریان در سال 2010 عرضه کرد، این طراحی ابتکاری را در بسیاری از  محصولات پیشرفته خود اعمال کرد. طراحی بی‌نهایت راحت Door-in-Door ال‌جی باعث می‌شود تا دسترسی به غذاها و نوشیدنی‌هایی که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند به راحتی امکان‌پذیر باشد و از دست رفتن هوای سرد از بخش اصلی یخچال کاهش پیدا کند. با کمک به کاهش نوسانات دما که با  باز شدن دمای یخچال رخ می‌دهد، مدل‌های Door-in-Door به تازه نگداشتن غذا در مدت طولانی‌تر کمک می‌کند.

 

کمپرسور مبدل خطی و تروتازگی بیشتر

فناوری اختصاصی کمپرسور مبدل خطی (Inverter Linear Compressor) ال‌جی به یخچال امکان می‌دهد تا بازده انرژی و تازگی بیشتر، میزان صدای کم و دوام بالایی داشته باشد. کمپرسور پیستونی ال‌جی، در مقایسه با سیستم گردشی متناوب، اصطکاک داخلی کمتری ایجاد می‌کند و کنترل سرمایشی دقیق‌تری ارائه می‌دهد که در نهایت مصرف انرژی کمتری را تضمین می‌کند. کمپرسور مبدل خطی با 10 سال ضمانت قطعات عرضه می‌شود.

سیستم سرمایشی هوشمند Smart Cooling Plus در یخچال فرنچ‌دُر (French door) برای حفظ شرایط بهینۀ نگهداری طراحی شده است. ضمناً، کمپرسور مبدل خطی و تبخیرکننده دوگانه (Dual Evaporator) به سرعت برای تنظیم میزان رطوبت و دما کار می‌کند تا غذا به مدت طولانی‌تر تازه بماند.

 

سیستم یخ‌ساز Slim SpacePlus

بسیاری از یخ‌سازهایی که در یخچال‌ها نصب می‌شوند فضای زیادی را اشغال می‌کنند و فضای کمتری به نگهداری مواد غذایی می‌دهد. سیستم یخ‌ساز Slim SpacePlus™ بدون افزایش ابعاد بیرونی یخچال، قفسه جادارتری دارد و فضای کافی را برای محفظه دم دستی فراهم می‌کند.

 

تشخیص هوشمند

اگر یخچال ال‌جی دچار هرگونه مشکلی شود، قابلیت تشخیص هوشمند به نمایندگی‌های مرکزی امکان می‌دهد که به سرعت مشکل را از طریق تلفن تشخیص دهند. علاوه بر این، برنامه کاربردی گوشی هوشمند به نام Smart Diagnosis به خانه‌داران امکان ثبت و تحلیل سیگنال‌های یخچال را برای توصیه فوری در مورد گزینه‌های تعمیر می‌دهد.

 

فیلتر هوای تازه

فیلتر هوای تازه در یخچال‌های ال‌جی از گردش هوای پرفشار و  فن اختصاصی برای تازه و بدون بو نگهداشتن غذاها برخوردار است.

دستگیره هوشمند باریک و جذاب Smart Pull باز کردن درب فریزر را، با کمترین میزان زحمت، امکان‌پذیر می‌کند. با بلند کردن دستگیره دسترسی به فریز راحت و ساده است.

بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی در CES 2014 (مرکز همایش‌های لاس‌وگاس، سالن مرکزی، شماره 8204) از سه‌شنبه 7 ژانویه تا جمعه 10 ژانویه، فرصت دارند تا جدیدترین یخچال‌های ال‌جی را خودشان از نزدیک ببینند.

۳ نظر

سعید ۱۷ دی ۱۳۹۲ پاسخ

با عرض درود و سلام

آیا عدم تولید یخچال در رنگ “سفید ِ براق” سیاست خاصی داره؟ منظورم اینه که دلیلِ فنی وجود داره که یخچال در رنگ “سفیدِ براق” دیگه تولید نمیشه و درحال حاضر فقط “سفیدِ چرم” تولید میشه؟

سعید ۱۸ دی ۱۳۹۲ پاسخ

ننگ بر شما که نظراتو منتشر نمیکنین و جواب سوالاتو نمیدین. من ۲بار یه سئوالو ازتون پرسیدم ولی دریغ از یه جواب ساده
مطمئا این رفتار زشت و دور از فرهنگ رو به پای ال جی نمیذارم بلکه این رفتار زشت شما رو به پای بیسوادی و نداشتن اطلاعات کافی همچون اپراتورهای شرکت گلدیران میذارم که وقتی سئوال پیچ میشن نمیتونن جواب درستی به سئوالات بدن
جناب ادمین ال جی انقدر بزرگ هستش که امثال شما همچون سلولی هستین در بدن انسان که بودن یا نبودنتون هیچ تاثیری در بدن نداره

ویرا ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

ال جی همیشه بهترین است مثل فراری و ب ام و و بعد ال جی سامسونگ بهترین است چه در اینورتر یا دایرکت درایو یا تکنولوژی woled برای تلوزیونهای خمیده اگر bekoیا بوش یا سایر برنها مانند هایر و آشغالهایی مثل پاناسونیک و سونی خریدین پول خودتون رو دور میریزین ÷س خواهشن منطقی باشید ال جی و سامسونگ ترکیب خانه با ال جی و سامسونگ بی نظیر میشه

نظر دهید