۳۰ بهمن ۱۳۹۲

آینده نمایشگرها

تاکنون دوران فناوری تلویزیون به این هیجان‌انگیزی نبوده است. ال‌جی در این راه پیشگام است. این برند فناوری‌های پیشرفته و متنوعی در زمینه صفحه‌نمایش دارد که برای ایجاد انقلابی در روش مشاهده صفحه در خانه و در حال حرکت ایجاد شده‌اند.

 نمایشگرهای منعطف

چه می‌شد اگر می‌توانستید تلفن هوشمند، تبلت یا تلویزیون خود را لوله کنید و به راحتی از جایی به جای دیگر ببرید؟ چنین چیزی به لطف وجود فناوری OLED منعطف که توسط ال‌جی پیشگام است واقعیت دارد. چندی پیش کارشناسان ال‌جی نمایشگر منعطف 4 اینچی تولید کردند که از مزایای فناوری OLED برخوردار است، بازتولید رنگ باورنکردنی و سرعت بالایی در ریفرش کردن دارد و می‌تواند مانند روزنامه لوله شود. نمایشگر 4 اینچ با ماتریس پویا تنها 150 میکرومتر ضخامت دارد و شرکت LG Display را در صدر فناوری نمایشگرهای منعطف قرار می‌دهد.

 

باریک‌تر از همیشه

ال‌جی با تولید باریک‌ترین صفحه‌نمایش به ضخامت 2.6 میلی‌متر رکورد قبلی خود را شکست و نسبت به 6 ماه قبلش آن را به نصف کاهش داد. این صفحه‌نمایش برای یک تلویزیون 42 اینچ 4 کیلوگرم وزن دارد و از فناوری نوردهی لبه LED برخوردار است تا طراحی باریک را حفظ کند و از پنلی با وضوح Full HD 1080p برخوردار باشد. این فناوری دروازه‌ها را به سوی همه انواع فناوری بالقوه را برای استفاده مشتری و حرفه‌ای می‌گشاید. وقتی این نمایشگر نسل جدید را به دیوار نصب می‌کنید ال‌جی به عنوان پیشگام در فناوری ال‌سی‌دی فوق باریک خودنمایی می‌کند.

 

تلویزیون OLED

از دیگر اولین‌های ال‌جی تلویزیون 55 اینچ 55EM970V بود که ماه مارس در هارود با قیمت 10 هزار پوندی به نمایش گذاشته شد. این تلویزیون OLED ال‌جی با ضخامت 4 میلی‌متر در کنتراست و رنگ حرف اول را می‌زند و زاویه دید بهتری ارائه می‌دهد که همه اعضای خانواده بتوانند از تصاویر حیرت‌انگیز تلویزیون لذت ببرند. علاوه بر این، ال‌جی اولین تلویزیون OLED منحنی خود را در CES در لاس‌وگاس به نمایش گذاشت که 5 درجه انحنا دارد و تجربه مشاهده شگفت‌انگیزتری ایجاد می‌کند. تلویزیون OLED منحنی تنها یک نمونه نبود. این تلویزیون هم اکنون در بازار ایران نیز به فروش می‌رسد.

تلویزیون Ultra HD

این هم خود واقعیت است. ال‌جی اولین تلویزیون 84 اینچ Ultra HD با مدل خیره‌کننده 84LM960V را سال گذشته عرضه کرد. اکنون ال‌جی پیشگام در عرضه تلویزیون‌های UHD در ابعاد کوچکتر 55 و 65 اینچ و مانیتورهای 30 اینچ UHD است و وضوح 2160×3840 را برای تجربه شدن توسط مردم بیشتری عرضه می‌کند. پیکسل بیشتر یعنی جزییات بیشتر و تصاویر واقعی‌تر از همیشه. این را می‌توانید با تلویزیون UHD که در راه بازار است تجربه کنید.

 

نمایشگر فرانما

چیزی فراتر از یک نمایشگر! Window Display ال‌جی در ابعاد 47 اینچ فقط یک پنجره شیشه‌ای نیست. این پنجره به شما امکان می‌دهد که از آن به عنوان پنجره و نمایشگر استفاده کنید. این نمایشگر فرانما پتانسیل بالایی برای استفاده مشتریان، افراد حرفه‌ای و کاربرد آموزشی دارد و از عملکرد لمسی برخوردار است. به عبارت دیگر، این نمایشگر هیچ کلیدی ندارد و می‌تواند با لمس یک دکمه روی کنترل از راه دور از حالت تلویزیون به پنجره تغییر حالت دهد.

بعد از این چه؟! شما حدس بزنید در آینده چه تلویزیون‌هایی وارد بازار خواهند شد؟

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۱ نظر

محمد صالح وکیلی ۴ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

قطر ۲.۶ o_O اینا ایران هم میان؟!!
اگه بیان و ال جی هم یک مانور تبلیغاتی اساسی رو این چیزا من جمله قطر شگفت آور تی وی هاش بده که عالیه

نظر دهید