۱۹ بهمن ۱۳۹۲

ال‌جی؛ بهترین برند صوتی-تصویری 2013

ال‌جی در جشن جوایز مجله Which? از رقبای خود، سونی و سامسونگ، پیشی گرفت.

ال‌جی بار دیگر آوازه دیگری سر داد و عنوان بهترین برند صوتی- تصویری در سال 2013 از مجله Which? را از آن خود کرد.

این اولین باری است که این شرکت چنین عنوانی را در تحقیقات، آمار و آزمایشات مستقل Which? کسب کرده است. این افتخار، به دنبال دوره صوتی-تصویری شگفت‌انگیز از این برند، بعد از تحسین‌ گسترده برای تلویزیون هوشمند 32LM620، ساندبار NB2520A و دستگاه پخش‌کننده بلو-ری BP620 نصیب ال‌جی شد.

دیوید هولز، محقق ارشد در تیم فناوری Which?، می‌گوید: «امسال ال‌جی تاج صوتی-تصویری را از رقیب هموطن خود، سامسونگ، ربوده است. ال‌جی در پیشنهاد “بهترین خریدها” بالاترین امتیازها را دارد؛ یعنی درصد بالای محصولاتی که آزمایش می‌شوند و عنوان “بهترین محصولات برای خرید” را به خود می‌گیرند. گزارش سالانه ما نشان می‌دهد که همه محصولات در این شاخه امتیاز بالایی از نظر مشتری و قابلیت اطمینان کسب کرده‌اند.»

« طی چند سال اخیر، پیشرفت‌های چشمگیری در زمره بهترین خریدها در حوزه تمامی محصولات ایجاد شده است، مانند تلویزیون‌ها، دستگاه‌های پخش‌کننده بلو-ری و ساندبار. برنده شدن در جوایز صوتی-تصویری از Which? یک عنوان ارزشمند برای هر برندی محسوب می‌شود.»

اندی مکی، مدیر تجاری محصولات الکترونیک مصرفی انگلیس، می‌گوید: «چیزی که ما نسبت به دریافت این جایزه بیشتر به آن افتخار می‌کنیم این است که آرا توسط خوانندگان Which? و کارشناسان خانگی Which?، که مشتری را در اولویت قرار می‌دهند، داده می‌شود؛ همان چیزی که برای ال‌جی بسیار مهم است.»

«محصولات صوتی-تصویری ما در سال 2013 به مشتریان تجربه کاربری ملموس و استفاده راحت را فراهم می‌کند؛ مخصوصاً اینکه پلت‌فرم هوشمند 2013 با کنترل جادویی و متمایز Magic Motion Remote عرضه شده است. ما به اول بودن در بسیاری از جوایز در این شاخه ادامه خواهیم داد؛ مخصوصاً برای محصولاتی که برای 2014 آماده شده‌اند.»

۳ نظر

سحر ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ پاسخ

تلویزیونهای ۴K هم قراره وارد ایران بشه؟ منظورم مدل های LA9700 هست

حسین ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
محصولات ال جی تا سال گذشته همزمان قیمت مناسب ، طراحی متمایز و چشم نواز و کیفیت و امکانات فوق العاده و خدمات بعد از فروش مناسب را یکجا داشتند به همین دلیل نمونه های با گارانتی متفرقه و قاچاق و یا به اصطلاح بازار بانه ای آن در بازار یافت نمی شد اما در طول یکسال گذشته تنوع در سبد محصولات
عرضه شده بصورت رسمی کاسته و قیمت محصولات این برند علی رغم کاهش نرخ عرض ثابت مانده و در چنین شرایطی بطور رسمی حتی گرانتر از برندهای پیش کسوت ژاپنی و اروپائی مانند سونی ، پاناسونیک ، فیلیپس و توشیبا در بازار عرضه و این در حالی است که نمونه های اکبند فاقد گارانتی شرکت گلد ایران با تفاوت قیمت چشمگیر و به حد وفور در بازار عرضه می گردد اگر به آگهی منتشره در جراید مانند راهنمای و جمعه بازار همشهری نظری بیفکنید و یا پرسه ای در خیابان جمهوری اسلامی حد فاصل پل حافظ تا سه راه جمهوری بزنید بخصوص در فروشگاههای غیر برند که محصولات از برندهای مختلف را همزمان عرضه می کنند قطعا این مورد را تصدیق خواهید نمود به یاد داشته باشید جای چانه زنی در این راسته برای محصولات بدون گارانتی ال جی بسیار بالاست و فروشندگان محصول را به شرط بازبینی کامل محصول از نظر ظاهری نصب و راه اندازی در منزل می فروشند با توجه به افزایش تنوع برندها در ماههای اخیر و عرضه مدلها با تصویر با کیفیت بالا و امکانات متنوع و ارزان قیمت TCL در بازار ایران قطعا در صورت ادامه رویه جاری سهم ال جی از بازار تلوزیون ایران کاهش خواهد یافت نظر شما در این رابطه چیست ؟
موفق باشید .

حسین ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام
توضیحات تکمیلی در خصوص ارسال نظر قبلی :
جشنواره گلد ایران شامل تلوزیونهای سه بعدی و هوشمند در سایزهای بزرگتر از ۴۲ اینچ می گردد در حالیکه بخش بزرگی از تقاضای بازار متوجه تلوزیونهای در سایز ۴۲ و پائین تر با امکانات کمتر می باشد تخیف تلوزیونهای مشمول جشنواره برای تلوزیونهای ۴۲ اینچ یک دستگاه بلو ری و برای ۴۷ اینچ ۴۰۰ هزار و برای ۵۵ اینچ یک میلیون تومان است در حالیکه بعلت دشواری حمل و نقل معمولا عرضه نمونه های بانه ای در سایزهای ۴۲ و کمتر و بندرت در مدلهای ۴۷ و ۵۵ اینچ صورت می گیرد بنا براین سایز های ۳۲، ۳۷ ، ۳۹ و ۴۲ اینچ معمولی و ارزان قیمت با حداقل امکانات بیشترین فروش را در بازار قاچاق ال جی دارند . میزان تفاوت قیمت مدلهای با و بدون گارانتی تا مرز ۲۰% می باشد در حالیکه تلوزیونهای دارای گارانتی در داخل کشور و در منطقه آزاد سیرجان کرمان تولید می شوند و بنابر این بایستی قیمت تمام شده نهایی آن پائین تر باشد .
موفق باشید .

نظر دهید