۲۴ بهمن ۱۳۹۲

جدیدترین و مبتکرانه‌ترین محصولات ال‌جی در اینوفِست 2014

مجموعه‌ای از راهکارهای مبتکرانه برای مشتریان جهان در این نمایشگاه (رودشو) منطقه‌ای به نمایش درخواهد آمد.

سئول، 13 فوریه 2014- ال‌جی الکترونیکس، این هفته، نمایشگاه (رودشو) سالانه جشنواره ابتکار (InnoFest) را اجرا خواهد کرد. هدف از این نمایشگاه محصولات ارائه مجموعه متنوع محصولات لوازم الکترونیک مصرفی و لوازم خانگی ال‌جی به شرکای تجاری ال‌جی، توزیع‌کنندگان و فروشندگان در مناطق سراسر دنیا است. این نمایشگاه سیار که ابتدا در خاورمیانه و آفریقا (MEA) در 12 فوریه اجرا شد، در ماه مارس به اروپا و در ماه آوریل به آسیا خواهد رسید.

اینوفست ال‌جی رخدادی سالانه است که امسال دومین سال برگزاری خود را سپری می‌کند. این نمایشگاه بستری مهم برای تقویت دوباره موقعیت ال‌جی در بازار لوازم الکترونیک مصرفی و لوازم خانگی و همین طور پاسخ به بازار منطقه‌ای است که نیاز دارند تحت مضمون هویت برند ال‌جی، “همه چیز ممکن است”، باشد. در افتتاحیه امسال، صدها کانال از شرکا در استانبول ترکیه، شهری در تقاطع فرهنگ‌های شرق و غرب، گرد هم آمدند تا دست‌اول‌ترین مجموعه از تلویزیون‌ها، یخچال‌ها، ماشین‌های لباسشویی، دستگاه‌های تهویه مطبوع و گوشی‌های هوشمند 2014 ال‌جی را ببینند.

محصولات پرچمداری که در اینوفست به نمایش درآمدند، تلویزیون 77 اینچ ULTRA HD CURVED OLED، تلویزیون 105 اینچ منحنی ULTRA HD، گوشی هوشمند منحنی ال‌جی G Flex و لوازم خانگی 2014 شامل یخچال، ماشین‌های لباسشویی و محصولات پیشرفته آشپزی و نظافت بود. لوازم خانگی که برای مخاطبان بومی طراحی شده است شامل یخچال‌های مبتکرانه Evercool (یخچال همیشه سرد که غذاها را حتی در موقع خاموش بودن دستگاه تازه نگه می‌دارد) و ماشین لباسشویی پیشرفته و 6 حرکته Direct Drive ال‌جی (که از ترکیب 6 حرکت متفاوت برای ایجاد بهترین نتیجه شست‌وشو برای انواع زیادی از پارچه‌ها استفاده می‌کند) است. ماشین لباسشویی پیشرفته و 6 حرکته Direct Drive ال‌جی برای لباس‌های سنتی و ظریف خاور میانه مانند چادر و روسری ایده‌آل است.

کوین چا، رئیس منطقه‌ای ال‌جی الکترونیکس در خاورمیانه و آفریقا، می‌گوید: «اینوفست ال‌جی فرصتی برای ما است تا بر روابط بسیاری تمرکز کنیم که در سراسر دنیا با فروشندگان و توزیع‌کنندگانی ترویج می‌دهیم؛ یعنی مشتریانی که برند ال‌جی را باور دارند و در هر منطقه برای ما یک نام خانگی ایجاد می‌کنند. موفقیت ال‌جی بر پایه توانایی این شرکت مبنی بر ارائه راهکارهای بومی برای مخاطبان گوناگون جهان و رخدادهایی مانند اینوفست ساخته شده که برای ادامه موفقیت ما حیاتی است.»

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید