۲۰ بهمن ۱۳۹۲

زندگی با سه نمایشگر

قابلیت اشتراک هوشمند به شما امکان می‌دهد که به راحتی فایل‌های موسیقی، ویدئویی و تصاویر را از گوشی تلفن هوشمند، لپ‌تاپ، تبلت یا پی‌سی خود با تلویزیون به اشتراک گذارید. حتی می‌توانید تلفن هوشمند یا تبلت خود را به یک تلویزیون دوم تبدیل کنید و برنامه‌های زنده تلویزیون را در آن تماشا کنید. بنابراین، می‌توانید هر چه می‌خواهید را هر جای خانه که باشید تماشا کنید.

[my_video url=https://lgblog.ir/wp-content/uploads/2014/02/LG-_8211-How-to-Live-It-_-On-the-11th-day-of-Christmas-LG-gave-to-me.flv]

۶ نظر

حسین ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
سرعت بار گذاری اطلاعات در این ویدئو بسیار بالا بود در حالت عادی سرعت بار گذاریاز آنچه در این فیلم نمایش داده شد کمتر است ضمنا بهتر است این فیلم ها با اجرا روی منوی فارسی تلوزیون به نمایش درآید بی شک پیشتازی ال جی در تعبیه امکانات متنوع در تلوزیون باعث شد شرکتهایی مانند سونی و پاناسونیک که تا پیش از این تمام تلاش خود را مصروف عرضه تلوزیون با کیفیت تصویر بالا نمایند در مدلهای جدید و بخصوص مدلهای هوشمند خود این امکانات از جمله پخش انواع فرمتهای فیلم از جمله فرمتهای سه بعدی از طریق درگاه یو اس بی و درگاههای ورودی و خروجی متنوع و امکانات به اشتاک گذاری بی سیم اضافه نمایند البته باید تصدیق فرمائید آنگونه که باید و شاید این امکانات به مردم معرفی نشده و جای کار در این رابطه بسیار زیاد است نظر شما در این رابطه چیست ؟
موفق باشید .

حسین ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ پاسخ

خوبه

امیر ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ پاسخ

سلام خدمت دوستان خوب من مدل ۸۶۰۰ رو دارم که وب کم هم داره خیلی تلویزیون عالیه هرروز یه امکانات جدید ازش کشف می کنم ولی چند تا اشکال کوچولو داره یکی اینکه وقتی فلش بهش وصل می کنی یا گوشی یا لپ تاپو باهاش شیر می کنی کل محتویات فلش یا گوشی رو میریزه رو صفحه که اگه احیاناَ مثل منه بیچاره با چند نفر از خانواده نشسته باشین و بخوایین امکانات تلویزیون رو با هزاران تعریف و فلان نشون بدین حسابی از خجالتتون در میاد. آبروی من که رفت گفتم که در جریان باشین. دومین اشکالش اینه که اسکایپ روش نصب نیست البته نمیدونم شاید تو ورژنهای بعدی آپدیت نصب بشه لازمه از مسئولین محترم سئوال کنم که چطوری می تونم اسکایپ رو روش نصب کنم؟هان؟باید بگم که توی فروشگاه الجی هم نرم افزار اسکایپ نیست. ولی روی هم باید بگم عالیه هرکی می خواد بخره.

مهدی ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ پاسخ

تلوزیون دوربین داره ولی اسکایپ نداره خیلی مسخره هست تو تبلیغاتش اسکایپ وجود داره ولی برای ایرانی ها رو حذف کردن تازه گوگل مپ هم باید داشته باشه که نداره

محسن خوشاری ۷ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام.
لازم به ذکر است که بدونید این سیستم اشتراک گذاری از طریق بیسیم یا همون DLNA ساخته و اختراع سونی هست، اونوقت شما میگید سونی تازه در مدل های بعدی خود به کار خواهد برد در صورتی که همین الان هم روی تلوزیونها علاوه بر DLNA دارای NFC و ارتباط One Touch بدون تگ هوشمند جانبی هست. جالبه که بدونید همین NFC هم ساخته دست سونی هست. که دوستان بهتره از اون اطلاع داشته باشن.

saeidcz ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
من تو دفترچه مدل ۸۶۰۰۰ دیدم که زده با فرمان صوتی روشن و خاموش میشه ایا درسته
من خودم ۸۶۰۰ دارم ولی این امکان رو توش ندیدم
فرمان صوتی برا اینتنت رو دیدم
لطفا راهنمایی کنید

نظر دهید