۰۶ بهمن ۱۳۹۲

زندگی هوشمندتر، راحت‌تر و سالم‌تر

 در دنیای امروز، ایجاد و حفظ سبک زندگی سالم چالش سختی است که به راهکارهای هوشمندانه نیاز دارد. با این حال، هوشمند بودن الزاماً به معنای گجت‌ها و دستگاه‌های الکترونیک بیشتر و پیچیده‌تر نیست. هوشمند بودن یعنی استفاده از فناوری برای راحتی بیشتر، سبک زندگی سالم‌تر و زندگی بهتر. مثلاً، هوشمند مایکروفری است که به کاربران امکان پخت تنوعی از غذاهای خوشمزه و راحت‌تر را می‌دهد. هوشمند جاروبرقی روباتیکی است که به خانه‌داران اوقات فراغت ‌می‌دهد تا آنها زمان خود را صرف چیزهایی کنند که واقعاً اهمیت دارد. هوشمند ماشین ظرفشویی‌ای است که نیاز به پیش‌شست‌وشو را برطرف می‌کند.

برای شرکت‌های سازنده، هوشمند بودن به معنی ارتباط نزدیک با مشتریان است. هر محصول جدید باید سبک زندگی را به شیوه‌ای خاصی بهبود بخشد؛ به نحوی که حتی مشتریان خودشان هم تشخیص ندهند که به آن نیاز دارند. چنین چیزی می‌تواند با چالش همراه باشد اما خوشبختانه ال‌جی این چالش را به جان می‌خرد. ال‌جی، به عنوان پیشگام جهانی در عرصه لوازم خانگی، دسترسی جهانی و زیرساخت‌هایی برای ارتباط نزدیک با مشتریان در مجامع بومی در مناطق گوناگون سراسر دنیا دارد. نگرش‌های این شرکت مستقیماً در تولید محصولات اعمال می‌شود تا تضمین کند که لوازم خانگی هوشمند ال‌جی فواید معناداری برای مشتریان و راحتی بیشتری نسبت به قبل ایجاد می‌کند.

 راهی آسان برای غذایی خوشمزه

هیچ کس نمی‌خواهد ساعت‌ها پای گاز باشد و برای ایجاد تعادل بین مزه غذایی که در هتل‌های 5 ستاره می‌چشد و اوج ارزش غذایی وقت صرف کند. مایکروفرهای جدید ال‌جی با فناوری مبتکرانه پخت نوری ذغالی از هیتر ذغالی برای مغزپخت و یکنواخت کردن پخت بهره می‌برد تا طعم طبیعی را به ارمغان آورد و میزان چربی و نمک در غذاها را به حداقل برساند. بهتر از همه اینکه این مایکروفرها زمان پخت سریع‌تری دارند؛ به این معنی که شما می‌توانید زمان کمتری را در آشپزخانه سپری کنید و زمان بیشتری را به عزیزان خود اختصاص دهید.

تطبیق‌پذیری کامل فناوری نوری ال‌جی بازتابی از توانایی شرکت برای برآورده کردن نیازهای خاص مشتریان در سراسر دنیاست. هیتر پخت نوری و ذغالی همان طعم و مزه خوش نان هندی، اوم‌اِلی مصری، چیکن کوردن‌بلوی فرانسوی یا قزل‌آلای کوهو امریکایی را با حفظ مواد مغذی بدون زحمت فراهم می‌کند.

 شیوه صحیح برای غذاهایی بی‌عیب و نقص

ماشین ظرفشویی‌های TrueSteam ال‌جی آنقدر راندمان بالایی دارد که نیاز به پیش‌شست‌وشو را برطرف می‌کند. با این کار، نه تنها در مصرف زمان و آب به میزان قابل ملاحظه‌ای صرفه‌جویی می‌شود، بلکه دستان کاربر را از کار طاقت‌فرسای ساییدن قابلمه‌ها و ماهیتابه‌‎ها نجات می‌دهد.

علاوه بر این، ماشین ظرفشویی‌های TrueSteam از فناوری مبتکرانه بخار ال‌جی بهره می‌برد تا به باقیمانده سخت غذاهای پخته‌شده حمله کند و آنها ر ا پاک کند. برای ظرف‌های ظریف، مانند لیوان‌ها و ظرف‌های کریستال، ترکیبی از تنظیمات هوشمند و گزینه‌های بارگذاری منعطف در Smart Rack ال‌جی کمک می‌کند تا مراقبت بیشتری از ظرف‌های خاص انجام شود. 

زندگی هوشمند با ال‌جی

لوازم خانگی هوشمند ال‌جی مطمئناً از نظر فناوری بسیار پیشرفته هستند و فوایدی دارند که به راحتی قابل دسترس است. این لوازم در پول مشتریان صرفه‌جویی می‌کنند، منابع کارامدتری هستند، فواید مهمی برای سلامت دارند و زندگی در خانه را راحت‌تر می‌کنند؛ همه اینها بدون تداخل در عملکرد انجام می‌شود، لوازم خانگی هوشمند ال‌جی برداشت ال‌جی از هوشمند بودن را نشان می‌دهد که خبر خوبی برای همه جهانیان است. با انتخابی هوشمند، همه چیز ممکن است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید