۲۹ بهمن ۱۳۹۲

ماجراهای یک گوشی منحنی (مقدمه)

 طراحی منحصربه‌فرد و منحنی ال‌جی آغازگر شکل جدید در گوشی‌های هوشمند کنونی

چیزی که در بازار کنونی تلفن‌های همراه هوشمند از نظر فناوری روبه‌رشد و رونق به نظر می‌رسید اکنون در دوران رکود خود به سر می‌برد زیرا سازندگان تلفن همراه در ارائه ارزش‌های جدید به مشتریان خود با سختی‌های مواجه شده‌اند. به نظر می‌رسد برای ایجاد یک جریان جدید در صنعت تلفن‌های هوشمند که هم اکنون در حال بروز است تغییری ناگهانی لازم باشد.

به منظور آماده شدن برای چنین تغییراتی، تلاش‌های گوناگونی در این صنعت حال انجام است. مخصوصاً، با معرفی محصولات جدید، تلاش‌های زیادی برای شکستن مسیر سخت‌افزارهای استانداردشده در حال انجام است. در حال حاضر، بحث نمایشگرهای منحنی داغ است. در هر حال، وضعیت کنونی این است که سازندگان گوشی‌های هوشمند بیش از اندازه بر فناوری تأکید می‌کنند و ارزش کاربری که مشتریان به دنبالش هستند را در بازار از دست می‌دهند.

ال‌جی، با ارائه ارزشی که تاکنون مشتریان ندیده‌اند، تلاش‌های زیادی برای برآورده کردن نیازهای آنها انجام داده است. بسیاری فکر می‌کنند که گوشی‌های هوشمند و دستگاه‌های پوشیدنی متعلق به نسل آینده هستند و این فناوری‌ها را تنها می‌تواند در فیلم‌ها تماشا کرد. تمام این تصورات به این دلیل است که همه قسمت‌های موجود در داخل یک گوشی هوشمند نیز باید مانند خود محصول قابل انعطاف باشند.

اگرچه، چنین تغییراتی دیگر منحصر به آینده نمی‌شود. ما به عصر جدید دستگاه‌های هوشمند منعطف یک قدم نزدیک‌تر شده‌ایم؛ که همه اینها به لطف فناوری‌های مهم و پیشرفته ال‌جی میسر شده است.

بر اساس پیشگامی LG Display ، این شرکت آغاز تولید انبوه پنل نمایشگرهای OLED منعطف برای گوشی‌های هوشمند را اعلام کرد. در این فناوری، ال‌جی از ماده پلاستیکی فرانما برای نمایشگر گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کند. با غلبه نمایشگرهای منعطف بر محدودیت‌های نمایشگرهای استاندارد به دلیل نشکن، منعطف و سبک بودن، در طراحی و عمکلرد آزادی زیادی به وجود می‌آید. بنابراین، نمایشگر منعطف جدید با فناوری‌های پیشرفته خود با استقبال و علاقه زیادی مواجه می‌شود و الگوهای کنونی در بازار نمایشگرها را تغییر خواهد داد.

با این حال، این فناوری تنها به نمایشگر ختم نمی‌شود. ال‌جی در چیزی که دیگران با آن مشکل داشتند پیش تازیده است و آینده گوشی‌های هوشمند منعطف را کمی به تولید و ساخت اولین باتری منحنی دنیا نزدیک‌تر کرده است.

ال‌جی G Flex، در قاب فناوری، اولین گوشی هوشمند و منحنی دنیاست که هم از درون و هم بیرون از اولین نمایشگر و باتری منحنی استفاده می‌کند.

به همین منظور، ال‌جی G Flex یک گوشی هوشمند پیشرفته و به معنای واقعی منحنی است که با نمایشگر بزرگ 6 اینچ منحنی، اولین گام را به سوی ظهور عصر دستگاه‌های هوشمند منحنی برداشته است. این انحنا با توجه به شکل نمیرخ طبیعی بدن انسان و باتری منحنی با ظرفیت بالا طراحی شده است.

چیزی که به عنوان فلسفه محصولات جدید در طی تولید Optimus G شروع شد این است که ال‌جی تصمیم دارد عادات روزانه و سبک زندگی مشتریان خود را بهتر درک کند تا برای ارائه محصولاتی که مطابق با نیازهای آنها باشد انگیزه داشته باشد. انحنای ارگونومیک ال‌جی G Flex که از برتری‌های فناوری خودِ ال‌جی ایجاد شده است گرایش و لذت از سبک زندگی موبایلی مدرن را متمایز خواهد کرد.

برای اینکه ال‌جی G Flex را از درون و بیرون بهتر بشناسید ادامه “ماجراهای یک گوشی منحنی” را در روزهای آینده حتماً بخوانید.

۴ نظر

امین گرامی ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ پاسخ

ال جی همیشه پیشگام در علم و فناوری دیجیتال و الکترونیک بوده و هست و خواهد بود….

آرش ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ پاسخ

سلام ببخشید میشه بگید سرور بروز رسانی برای lg g2 چرا چند روزی هست کار نمیکند؟ و کی درس میشه؟

اسماعیل ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ پاسخ

برای منم همینطوره میشه بگید کی درس میشه؟

yousefshakibaye ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ پاسخ

دنیافقط ال جی داره ازسامسونگ ازهرنظرپیشی می گیره دمت گرم عالیه ال جی می خوامت

نظر دهید