۲۳ بهمن ۱۳۹۲

ماشین ظرفشویی Truesteam ال‌جی؛ شست‌وشو با بخار و صرفه‌جویی در آب

فصل زمستان است و سرمای هوا و برف. روزهایی که خیلی‌ها ترجیح می‌دهند از خانه بیرون نروند یا حداقل با شب‌نشینی‌های خانوادگی یا محفل‌های دوستانه زمستان سرد را سپری کنند. اما آخر این مهمانی‌ها با چه صحنه‌ای مواجه هستیم؟ کوهی از ظرف بر روی دوش صاحبخانه و مصرف کلی آب برای شست‌شوی آنها!!!!

آیا شما سهم خود را در کاهش مصرف آب در خانه با سرمایه‌گذاری در خرید لوازم خانگی صرفه‌جو در آب ایفا می‌کنید؟

ماشین ظرفشویی بخارشوی ال‌جی Truesteam™ D1454BF  که جایزه Waterwise Recommended Checkmark را از آن خود کرده است یک ماشین ظرفشویی مبتکرانه است که می‌تواند با استفاده هوشمندانه از فناوری و بخار یک سرویس 14 نفره کامل ظروف را با استفاده از 9 لیتر آب بشوید.

کلید بخار به این معنی است که لازم نیست ظرف‌های خود را قبل از گذاشتن در ماشین ظرفشویی، پیش شست‌وشو دهید یا آنها را به مدت طولانی بخیسانید. ژنراتور بخار می‌تواند تا 95 درجه سانتی‌گراد برسد و سخت‌ترین لکه‌ها یا جای رژ لب را پاک کند. نتیجه؟ ظرف‌های تمیز، صرفه‌جویی در آب با حذف مرحله پیش شست‌وشو و صرفه‌جویی در زمان!

حتماً برای استفاده از ظرفشویی، قبل از شروع چرخه، ظرفیت کامل آن را پر کنید تا بازده آب را بالا ببرید. حتی می‌توانید کلید چرخه نیمه بارگذاری (Half Load cycle) را انتخاب کنید، ظرف‌ها را در سبد بالا یا پایین قرار دهید تا در زمان و انرژی صرفه‌جویی کنید. برای غذاهایی که باقی‌مانده کمی رو ظرف‌ها برجای می‌گذارند، کلید برنامه Eco به شما امکان می‌دهد که هر روز از ماشین ظرفشویی استفاده کنید تا در مصرف آب و برق صرفه‌جویی کنید.

 

۲ نظر

فاطمه اخوان ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ پاسخ

بااهدای سلام.من ۱۹ بهمن مدل ۷۰۷ رو خریداری کردم.تمام سطح ظرفها بعداز خشک شدن از رسوب سفید رنگی پوشیده شده که باید دوباره بادست بشورم.لطفآ راهنمایی کنید که برای رفع این مشکل چه کاری انجام بدم .البته درب مخزن نمک کاملآبسته است واز جلا دهنده وقرص کوانتوم استفاده میکنم.

ساناز ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

جلا دهنده قلابیه، جلا دهنده اصل بخر یا اصلا نریز

نظر دهید