۰۱ اسفند ۱۳۹۲

ال‌جی G2 mini؛ اولین گوشی هوشمند کامپکت ال‌جی

ال‌جی با G2 mini مزایای سری پیشرفته G را در بخش گوشی‌های متوسط گسترش می‌دهد.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) اولین گوشی هوشمند کامپکت خود، G2 mini، را در کنگره جهانی موبایل 2014 (MWC) در بارسلون اسپانیا معرفی خواهد کرد. ال‌جی G2 mini نسخه کوچکتر ال‌جی G2 است که برنده جایزه شده و بیشترین امکانات تجربه کاربری پیشرفته G2 را به مخاطبان جدیدی معرفی می‌کند.

امکانات تجربه کاربری کاربرپسندی که در مدل‌های پیشرفته سری G ال‌جی یافت می‌شود، مانند حالت میهمان، Plug & Pop، Clip Tray و Capture Plus به G2 mini آورده شده است تا نسل جدید کاربران را راضی نگه دارد. و به این دلیل که گوشی‌های هوشمند متوسط جهانی برای برآورده کردن نیاز میلیون‌ها مشتری در سراسر جهان طراحی شده است، G2 mini در تنوع بسیاری در دسترس است. این گوشی در مدل‌های یک و دو سیم‌کارت، پشتیبانی از شبکه‌های 3G، 4G، LTE و در تنوع رنگی شامل چهار رنگ و امکانات دیگر عرضه خواهد شد.

اکنون که بازار گوشی‌های هوشمند در دوران بلوغ خود به سر می‌برد، به طبقه‌هایی از گوشی‌های پیشرفته با ابعاد گوناگون نمایشگر بالای 5 این تقسیم می‌شود و گوشی‌ها با نمایشگر 4.5 اینچ در رده متوسط‌ها قرار می‌گیرند. ال‌جی G2 mini به عنوان یک گوشی با نمایشگر 4.7 اینچ و سخت‌افزار مرغوب در رده خود بی‌رقیب است و برای راضی کردن نیاز بیشتر مشتریان برای یک گوشی هوشمند کاربردی با امکانات پیشرفته تولید شده است. G2 mini نسخه کامپکت یک گوشی هوشمند است که جوایز زیادی از رسانه‌ها به عنوان بهترین گوشی سال 2013 دریافت کرده است و همان طراحی مبتکرانه کلید پشت که اولین بار در G2 معرفی شد را دارد. صفحه‌نمایش 4.7  اینچ و باتری 2440 میلی‌آمپر هر دو در نوع خود در صدر هستند و نمایشگر روشن IPS و پردازنده قدرتمند چهارهسته‌ای تجربه چندوظیفگی بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. ا‌ل‌جی G2 mini با نسخه 4.4 اندروید کیت‌کت عرضه می‌شود تا به‌روزترین و بهینه‌ترین تجربه اندروید ممکن را در دسترس قرار دهد.

دکتر جونگ سئوک پارک، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایلی ال‌جی الکترونیکس، می‌گوید: «G2 mini بهترین تجربه کاربری G2 را در یک گوشی متوسط و جمع‌وجورتر در اختیار میلیون‌ها مشتری قرار می‌دهد تا آنها فرصت بهره‌مندی از تجربه پیشرفته ال‌جی را داشته باشند. این گوشی تعادل کاملی از طراحی مدرن و تجربه کاربردی در یک بسته کامپکت بدون خدشه وارد کردن به عملکرد است.»

G2 mini در ماه مارس در مدل دوسیم‌کارت 3G به کشورهای کشورهای مستقل مشترک المنافع و چندی پس از آن در بازارهای اصلی خاور میانه، آمریکای لاتین و آسیا، مانند سنگاپور، هنگ‌کنگ و تایوان و اروپا عرضه می‌شود. G2 mini در MWC 2014 در غرفه ال‌جی، سالن 3 فیرا گران ویا، به نمایش درخواهد آمد.

مشخصات اصلی:

 

  • چیپ‌ست: –  1.2 گیگاهرتز چهارهسته‌ای کوالکوم MSM8926 (LTE) / MSM8226
  •  1.7 گیگاهرتز چهارهسته‌ای ان ویدیا Tegra 4i (LATAM LTE version)
  • نمایشگر: 4.7 اینچ qHD IPS 540×960
  • حافظه: 8 گیگابایت eMMC / یک گیگابایت RAM / درگاه کارت حافظه SD
  • دوربین: پشت 8 مگاپیکسل / 13 مگاپیکسل (LATAMLTE version) / جلو 1.3 مگاپیکسل
  • باتری: 2440 میلی‌آمپر (قابل تعویض)
  • سیستم‌عامل: اندروید 4.4 کیت‌کت
  • ابعاد: 129.6×66.0x9.8 میلی‌متر
  • وزن: 121 گرم
  • شبکه: 4 & VoLTE / Cat. 3(LATAM), HSPA+ 21Mbps (3G)
  • امکانات ارتباطی: بلوتوث 4، وای-فای (802.11 b/g/n)، A-GPS، NFC (فقط در نسخه 4G LTE)
  • رنگ: تایتان سیاه، سفید، قرمز، طلا (بر حسب به منطقه)
  • امکانات دیگر: قابلیت Plug & Pop، Guest Mode، Clip Tray، Quick Window و غیره.

۱ نظر

اسماعیل ۲ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

سلام میشه بگید سرور بروز رسانی lg g2 غیرفعال شده برا ایران یا نه ؟چون ۱ هفته هس کارنمیکنه

نظر دهید