۰۱ اسفند ۱۳۹۲

آنچه شما خواسته‌اید: دستگاه‌های تهویه مطبوع ال‌جی

ال‌جی می‌داند که “زندگی خوب است” و وقتی سرما و گرما راحتی خانه را دچار مشکل می‌کند، دستگاه‌های تهویه مطبوع و گرمایشیِ بدون لوله راه حل این مشکل است. ال‌جی الکترونیکس از فناوری اختصاصی خود در دستگاه‌های تهویه مطبوع و سیستم‌های گرمایشی استفاده می‌کند و به شما امکان می‌دهد کنترل راحتی گرمای خانه و نیازهای تهویه هوا را در دست بگیرید.

یک سیستم بدون لوله که به عنوان سیستم تهویه مطبوع “اسپلیت” هم نامیده می‌شود از دو بخش ساخته می‌شود یا شامل دو بخش است: یک دستگاه داخلی برای ارائه هوای تهویه‌شده به داخل خانه و یک دستگاه تهویه مطبوع بیرونی که در بیرون از منزل تعبیه می‌شود.

خطوط سرمایشی جمع‌وجوری بین دو دستگاه اعمال می‌شوند تا نیاز به لوله‌کشی سنگین و حجیم نباشد. سیستم‌های بدون لوله برای خانه‌های قدیمی که هیچ خط لوله‌ای ندارند، اتاق‌هایی که اضافه می‌شوند یا فضاهایی از خانه که هیچگاه دمای متعادلی ندارند یا هرگز راحت نبوده‌اند ایده‌آل است.

سیستم‌های بدون لوله در ابعاد و سبک‌های مختلف در دسترس هستند؛ شامل سیستم‌هایی که می‌توانند گرما و سرمای چندین اتاق را با یک دستگاه بیرونی تأمین کنند و تقریباً برای هر نیازی مناسب هستند. دستگاه‌های داخلی در انواع مختلفی هستند که با ظاهر و حس خانه شما همخوانی داشته باشند.

چه در حال ایجاد یک اتاق ساکت و راحت کنترل‌شده باشید یا فقط بخواهید گرما یا سرمای محیطی را بدون لوله‌کشی‌های حجیم و گران‌قیمت تأمین کنید، سیستم‌های بدون لوله ال‌جی استاندارد جدیدی از نظر بازده، ظاهر زیبا و راحتی ایجاد می‌کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید