۱۷ اسفند ۱۳۹۲

از سال جدید شروع می‌کنم! حتماً

چه کسی تصمیم دارد سال جدید را با ورزش آغاز کند و آن را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهد؟

روی صحبتمان با آنهایی که ورزش می‌کنند و تصمیم دارند همین روند را ادامه دهند نیست؛ با آنهایی هستیم که می‌گویند از فردا! اگر منظور شما از فردا، فردایی است که باز هم بگویید فردا، پیشنهاد می‌کنیم دیگر بهانه‌تراشی را تمام کنید. بهار پیش رو فرصتی عالی برای تازه کردن روحیه خموده و کسل شماست. با ورزش یا نرمش کردن سعی کنید خلق‌وخوی بهترین داشته باشید و روزتان را با انرژی آغاز کنید.

البته شاید یکی از دلایلی که خیلی‌ها از ورزش کردن و رفتن به باشگاه‌های ورزشی فرار می‌کنند این باشد که حوصله شست‌وشوی لباس‌های کثیف و خیس از عرق بعد از ورزش را ندارند. البته شاید حق هم داشته باشند. شست‌وشوی لباس‌های حساس با پارچه‌هایی خاص که برای تمرینات ورزشی در نظر گرفته می‌شوند کار هر کس یا هر ماشین لباسشویی نیست.

دیگر لازم نیست از شستن آنها بترسید! ماشین لباسشویی ال‌جی با گنجایش بالا و برخوردار از فناوری شست‌وشوی 6 Motion Direct Drive نه تنها تا 12 کیلوگرم بار را برای شست‌وشوی لباس‌های بیشتر تحمل می‌کند بلکه از برنامه شست‌شوی لباس‌های ورزشی (sportswear) برخوردار است. علاوه بر این، در خشک‌کن‌های ال‌جی ردیفی برای خشک‌شویی کتونی‌های ورزشی، بعد از یک دویدن طولانی، وجود دارد!

دیگر چه؟! باز هم بهانه‌ای دارید؟ ال‌جی به ورزش و ورزشکاران اهمیت می‌دهد. با ال‌جی همه چیز ممکن است و دیگر هیچ عذری برای در رفتن از ورزش کردن پذیرفته نیست 😉

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۱ نظر

لوستر چوبی ۳ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

tnx

نظر دهید