۲۷ اسفند ۱۳۹۲

استانداردی جدید در صنعت مانیتور: مانیتورهای 34 اینچ ال‌جی با نسبت 21:9 و ULTRAWIDE QHD

استانداردی جدید در صنعت مانیتور: مانیتورهای 34 اینچ ال‌جی با نسبت 21:9 و ULTRAWIDE QHD

ال‌جی با معرفی مانیتورهای 34 اینچ با نسبت 21:9 وULTRAWIDE QHD  بار دیگر استاندارد را بالا برد.

عضو جدید خانواده UltraWide ال‌جی با نسبت تصویر 21:9 کیفیت تصویر استثنایی و چندوظیفگی بی‌نظیری را ارائه می‌دهد.

ال‌جی الکترونیکس اعلام کرد که جدیدترین مانیتور IPS با نسبت تصویر 21:9 و کیفیت UltraWide QHD (مدل 34UM95) به زودی در دسترس قرار می‌گیرد. مانیتور بزرگ 34 اینچ بیشترین بهره را از گرایش جدید نمایشگرهای 21:9 و وضوح شگفت‌انگیز UltraWide QHD یا 1440×3440 و امکانات مدیریت عالی رنگ می‌برد. قابلیت‌های ارتباطی مانند Thunderbolt™ 2 به کاربران حرفه‌ای و علاقمند به فناوری امکان می‌دهد تا مانیتور خود را بر حسب نیازشان سازگار کنند. اصحاب رسانه و متخصصان هنرهای گرافیکی وضوح دقیق و مدیریت برتر و کلیِ رنگ را تحسین می‌کنند.

هیونگ-سِی پارک، رئیس بخش کسب‌وکار فناوری اطلاعات در ال‌جی الکترونیکس، می‌گوید: «مانیتور 34 اینچ UltraWide ما یک دستگاه چندمنظوره قابل توجه است که کیفیت تصویر استثنایی دارد و به کاربران کمک می‌کند تا هوشمندانه‌تر و با کارایی بیشتری کار کنند. این یک راهکار عالی برای افرادی است که بر روی پروژه‌های رسانه‌ای و گرافیک‌های کامپیوتری کار می‌کنند. ال‌جی، با محصولاتی مانند این مانیتور، تصمیم دارد به توسعه پیشنهادات خود برای متخصصان هنرهای خلاق ادامه دهد.»

مانیتور 34UM95 با پشتیبانی از Thunderbolt™ 2 الگوی جدیدی در قابلیت ارتباطات ایجاد می‌کند و سرعت انتقال اطلاعات را به 20 گیگابایت در ثانیه می‌رساند؛ این سریع‌ترین سرعتی است که تاکنون در یک مانیتور وجود داشته است. Thunderbolt™ 2 به کاربران امکان می‌دهد که ویدئوی خام 4K را تماشا و ویرایش کنند و همزمان اطلاعات را به دستگاه‌های دیگر از طریق یک پورت منتقل کنند. تا 6 دستگاه می‌تواند به صورت زنجیروار به هم متصل شود و یک دفتر کار بسیار کارامد را ایجاد کند. Thunderbolt™ 2 به کاربران امکان می‌دهد که ال‌جی 34UM95 را به Mac Pro جدید اپل متصل کنند و از مزایای پرسرعت‌ترین قابلیت اتصال کابلی موجود بهره‌مند شوند.

ال‌جی 34UM95 قادر است تصاویری را با وضوح و رنگ شگفت‌انگیزی ترجمه و بیش از 99 درصد از فضای رنگ sRGB را بیان کند. کالیبراسیون یا تنظیم سخت‌افزاری نیز در این مانیتور پیشرفته به دلیل وجود نرم‌افزار True Color Finder (رنگ‌یاب دقیق) ال‌جی و واحد درجه‌بندی امکان‌پذیر است. علاوه بر این، ال‌جی این مانیتور را برای برآورده کردن نیازهای متخصصان گرافیک و سرگرمی به دقت رنگ‌های پخش‌شده طراحی کرده است.

 مانیتور 34UM95 از قابلیت تقسیم‌بندی چهارگانه صفحه‌نمایش (4-Screen Split) و Dual Link-up برخوردار است که به کاربران امکان می‌دهد فضای کنونی نمایشگر را دستکاری و پیکره‌بندی کنند. این مانیتور از HDMI و DisplayPort پشتیبانی می‌کند و به محتوا امکان می‌دهد تا اطلاعات را در بسیاری از دستگاه‌های دیگر نمایش دهد. همه اینها در بدنه‌ای شیک و طراحی حیرت‌انگیز صفحه‌نمایش سینمایی (CINEMA SCREEN) ال‌جی و ایده کریستال معلق سرچشمه می‌گیرد. علاوه بر لبه‌های بسیار باریک و پایه فرانما، این مانیتور به بلندگوهایی مجهز است که بازی و فیلم را زنده می‌کند.

کاربران می‌توانند از امکانات مشتری‌پسند و مبتکرانه‌ای بهره‌مند شوند که برای یک تجربه کاربری راحت ساخته شده است. حالت خواننده (Reader Mode) به شما امکان می‌دهد که از خستگی چشم جلوگیری و انرژی کمتری مصرف کنید زیرا تصاویر همان‌طور که روی کاغذ چاپ می‌شوند به نمایش درمی‌آیند. ال‌جی 34UM95 از قابلیت Flicker-Safe برخوردار است که توسط TÜV Rhineland به عنوان عاملی مؤثر در از بین بردن پرش‌های تصویر تأیید شده است. کنترل روی صفحه یک سیستم منوی کاربرپسند است که پیمایش با آن بسیار راحت بوده و برای سهولت بیشتر طراحی شده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید