۰۶ اسفند ۱۳۹۲

ال‌جی F70 برای کاربران جدید گوشی‌های هوشمند LTE

F70 مشتری‌پسند تخصص LTE و امکانات تجربه کاربری پیشرفته ال‌جی را با هم به ارمغان می‌آورد.

بارسلون، 25 فوریه 2014- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی)، به منظور تقویت ردپای خود در بازارهای 4G، جدیدترین گوشی خود، ال‌جی F70، را معرفی کرد. این گوشی برای اولین بار، این هفته، در کنگره جهانی موبایل 2014 در بارسلون پرده‌برداری شد. F70 از جدیدترین سیستم‌عامل اندروید کیت‌کت و پردازنده چهارهسته‌ای برخوردار است و انتظار می‌رود میلیون‌ها مشتری جدید LTE در سراسر دنیا را به خود جلب کند.

ال‌جی، به عنوان یکی از پیشگامان قدیمی در حق امتیاز LTE، مسئول تولید گوشی‌های 4G به طور گسترده و در دسترس قرار دادن آن برای مخاطبان جهانی است. طبق گزارشی در ژانویه از TechIPM، که یک شرکت تحقیقاتی و مشاوره متخصص در حق امتیاز است، ال‌جی در ثبت امتیازات ضروری استاندارد LTE با 288 حق امتیاز، که در دفتر علائم تجاری و حق امتیاز ایالات متحده امریکا و اروپا به ثبت رسانده است، پیشگام است و 23 درصد از تمامی حق امتیازها در این شاخه را از آن خود کرده‌ است.

F70 از بدنه‌ای جمع‌وجور و باریک، نمایشگر 4.5 اینچ WVGA IPS و پردازنده چهارهسته‌ای 1.2 گیگاهرتز برخوردار است و با باتری 2440 میلی‌آمپر نیرو می‌گیرد که در نوع خود بالاترین ظرفیت را دارد تا کاربران بتوانند سرعت استثنایی LTE را بدون شارژ مجدد در وسط روز تجربه کنند. لبه‌های باریک F70 و طراحی پشت صاف آن راحتی استفاده و در دست گرفتن آسان را میسر می‌کند. سخت‌افزار کاربرپسند با افزودن Easy Home آسان می‌شود. این قابلیت صفحه اصلی (Home) را ساده می‌کند و اندازه آیکون‌ها و فونت‌ها را افزایش می‌دهد تا تغییر به گوشی هوشمند برای کاربرانی که تازه به دنیای هوشمندها وارد شده‌اند آسان باشد.

ال‌جی F70 به جدیدترین ویژگی تجربه کاربری پیشرفته ال‌جی، Knock Code، مجهز شده است. این قابلیت تحولی در قابلیت محبوب KonckOn است که اولین بار در ال‌جی G2 معرفی شد. با تحقیقات اخیر که نشان می‌دهد کاربران روزی بیش از 100 بار گوشی‌های هوشمند خود را چک می‌کنند، ال‌جی تصمیم گرفت این قابلیت مهم را به مدل‌های متوسطی که جزء سری G نیستند اضافه کند تا امنیت و راحتی بیشتری برای مخاطبان گسترده‌تر فراهم کند. Knock Code به کاربران امکان می‌دهد تا با یک راهکار ساده و توسط وارد کردن ضربه با الگوی شخصی رو صفحه تلفن، گوشی هوشمند ال‌جی خود را روشن و قفل آن را باز کنند. Knock Code امنیت بیشتری دارد زیرا این الگو به کاربران امکان می‌دهد تا روی صفحه خالی و با استفاده از 2 تا 8 ضربه وارد کنند و در نهایت احتمال بیش از 80 هزار ترکیب ممکن خواهد بود. Knock Code می‌تواند به هر جایی در صفحه وارد شود و گرفتن گوشی با یک دست بدون زحمت و راحت خواهد بود.

دکتر جونگ-سئوک پارک، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایلی ال‌جی الکترونیکس، می‌گوید: «نه تنها ال‌جی F70 بهترین فناوری LTE را دارد بلکه سخت‌افزار و تجربه کاربری آن نیز در نوع خود بهترین است. با استفاده از مهارت و تخصص ما در فناوری 4G، تصمیم داریم پیشگامی خود را در بازار جهانی تقویت کنیم.»

 

مشخصات اصلی:

–          پردازنده: چهارهسته‌ای 1.2 گیگاهرتز

–          نمایشگر: 4.5 اینچ WVGA IPS (400×800 و 207 پیکسل در اینچ)

–          حافظه: 4 گیگابایت/ یک گیگابایت RAM/ درگاه میکرو اس‌دی (قابل ارتقا تا 32 گیگابایت)

–          دوربین: پشت 5 مگاپیکسل با فوکوس اتوماتیک / جلو VGA (480×640)

–          باتری: 2440 میلی‌آمپر (قابل تعویض)

–          سیستم‌عامل: اندروید 4.4 کیت‌کت

–          ابعاد: 127.2x 66.4×10.0 میلی‌متر

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۱ نظر

مهدی ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
خیلی کم کارین.نه تبلیغی و نه اطلاعاتی .لا اقل قیمت گوشی هاتون رو بزارین.نمایندگی هم که تو شهر ها ندارین.پس ملت چجوری ازتون گوشی بخرن.دارین خودزنی می کنین؟

نظر دهید