۰۵ اسفند ۱۳۹۲

مراقبت از کودک مثل یک اشراف‌زاده

با قابلیت شست‌شوی مراقب کودک در ماشین لباس‌شویی ال‌جی، با کودک خود مانند یک اشراف‌زاده رفتار کنید.

از آنجا که در عصر کنونی، فرزندها حاکمیت مطلق دارند و فرزندسالاری در بیشتر جوامع موج می‌زند، خانواده‌ها توجه خاصی به کودکان خود از همان بدو تولد دارند. ال‌جی یک سری لوازم خانگی شست‌وشوی فوق‌العاده دارد که برای مراقبت زیاد از خانواده و همین طور لباس‌های شما تولید شده است. برنامه اختصاصی مراقبت از کودک (Baby Care) باقیمانده مواد شوینده روی لباس را به حداقل می‌رساند و در عین حال کودک دلبند شما را از باکتری‌های مضری که در روند تکرار آبکشی وجود دارد محافظت می‌کند. با انجام برنامه Medic Rinse (آبکشی طبی)، که از آبکشی زیاد و آبکشی با آب گرم 40 درجه استفاده می‌کند، باقیمانده مواد شوینده که اغلب منجر به تحریک پوست در کودکان می‌شود برطرف و شسته می‌شود. چرخه Rinse More (آبکشی بیشتر) 5 بار تکرار می‌شود تا با باکتری و لکه‌ها مبارزه کند.

لوازم خانگی ال‌جی مخصوص شست‌وشو می‌تواند از طریق اعمال فناوری بخار به خانواده شما کمک کند. دستگاه‌های شست‌شو با فناوری TrueSteam ال‌جی توسط بنیاد حساسیت بریتانیا مورد تأیید قرار گرفته و ثابت شده است که مواد حساسیت‌زا را تا 99.98 درصد کاهش می‌دهد و باکتری را از طریق استفاده از بخار استریلیزه می‌کند. موتور بخار شدیدترین شکل شست‌وشو را ارائه می‌دهد و به عمق پارچه نفوذ می‌کند (با اجزایی که 1600 برابر کوچکتر از مولکول‌های آب هستند) تا هم لکه‌ها و هم مواد حساسیت‌زا را از بین ببرد و هم در یک شست‌وشوی 10 دقیقه‌ای در دمای 60 درجه آنها را برطرف کند. استفاده از تنطیمات مراقب حساسیت (Allergy Care) علاوه بر اینکه برای از بین بردن چیزهایی مانند کرم‌های گردوغبار، موی حیوانات خانگی و لکه‌های سرسخت طراحی شده است، حساسیت به گردوخاک و زکام را می‌تواند برطرف کند.

هیچ کدام از لوازم خانگی ال‌جی مخصوص شست‌وشو و محصولات سرمایشی با قفل کودک را فراموش نکنید! با این قابلیت اجازه نمی‌دهید کودکان بازیگوش کنترل‌ها را به هم بریزند.

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید