۲۴ اسفند ۱۳۹۲

بهترین فبلت: ال‌جی G Pro 2

 

ال‌جی G Pro 2، جایگزین G Pro که برنده جایزه شده است، بهترین فبلت شناخته شد.

کاربران به تازگی ترجیح می‌دهند گوشی‌های هوشمندی با نمایشگرهای بزرگ‌تر داشته باشند. به همین علت، بازار فبلت تا سال 2018 به 120 میلیون خواهد رسید؛ یعنی رشد 6 برابری بعد از گذشت 5 سال. بنابراین، ال‌جی خود را با G Pro، بهترین گوشی هوشمند در MWC 2013 و بعد از آن با G Pro 2 که جانشین آن است به عنوان بازیگر اصلی میدان معرفی کرده است.

ال‌جی G Pro 2 به عنوان نماینده فبلت‌هایی با نمایشگر بزرگ نقش مهمی در سری G ال‌جی دارد. ال‌جی G Pro 2 با امکانات پیشرفته‌ای تولید شد که عادات کاربران  را در نظر می‌گیرد و اطمینان حاصل می‌کند که دستگاه انتخابی بهینه برای کاربران است تا بتوانند با آن خلق کنند، تجربه کنند و به اشتراک گذارند.

ال‌جی G Pro بهترین گوشی هوشمند در MWC 2013 شد؛ G Pro 2 نیز به روش‌های بسیار بهینه شده است؛ نه تنها در برتری در سخت‌افزار بلکه در قابلیت‌های چندرسانه‌ای و امکانات دوربین و ارائه بهترین تجربه در دستگاه‌هایی که صفحه بزرگ دارند.

با گزینه‌های تصویربرداری جدید در دوربین پیشرفته G Pro 2 کاربران می‌توانند اکنون تصاویری ثبت کنند که قبلاً برایشان مشکل بوده است. امکانات جدید مانند فوکوس جادویی (Magic Focus) و قابلیت ضبط 120 فریم در ثانیه با حرکات آهسته در ویدئو به کاربران امکان می‌دهد تا تصاویر نهایی را خودشان کنترل کنند. کاربران با استفاده از فلاش طبیعی و فلاش برای ثبت تصویر از خود می‌توانند تصاویری بگیرند که قبلاً نمی‌توانستند.

علاوه بر این، ال‌جی امکانات تجربه کاربری را برای چندوظیفگی آسان و راحت و حفظ امنیت بهبود بخشیده است. ال‌جی قابلیت اختصاصی خود، Knock Code، را نیز در این گوشی گنجانده تا امنیت گوشی را با قفل محتوا بیشتر کند. G Pro 2 امکانات راحتی دارد که گرفتن با یک دست را در حالت Mini view راحت می‌کند و چندوظیفگی مؤثری را با مرورگر دوگانه (Dual Browser) میسر می‌سازد.

همه امکانات غنی‌شده G Pro 2 این گوشی را به محصولی فراموش‌نشدنی مبدل می‌کند که ارزش زیادی برای کاربران همه جای دنیا فراهم می‌کند.

با ال‌جی G Pro 2، بهترین فبلت را تجربه کنید!

۷ نظر

masood ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

چه خبر از آبدیت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

زهرا ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

من یه فبلت lg pro light خریدم خیلی عالیه خیلی دوسش دارم . اما هنوز نه ایرانسل نه همراه اول برای جی پی ار اس پشتیبانیش نمیکنن .نمیدونم چیکار میشه کرد یا کِی از این مدل پشتیبانی میشه ؟؟؟

نوید ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
ادمین جان تاریخ عرضه اش به بازار مشخص نشده ؟؟؟

کی میاد ایران ؟؟؟

vahid ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

این گوشی و جی فلکس با گارانتی کی وارد ایران میشه؟؟؟

ال جی ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

تاریخ دقیق معلوم نیست

Hamid ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

Malooom nis lg key mikhad 4.4bara g2 bede .s4 omad ama g2…….,,

مهدی ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

چرا مشخص نیست کی وارد میشه.پس شما چکار میکنید؟

نظر دهید