۱۳ اسفند ۱۳۹۲

بیم کوچولو نمایش می‌دهد!

 پروژکتورها هرگز به عنوان فناوری‌های روبه‌تحول به شمار نمی‌رفتند. با این حال، MiniBeam، پروژکتور همراه ال‌جی، این جذبه را دارد. این پروژکتور زیبا و کوچولو شبیه دوربین‌های دهه 1950 است تا گجتی که در سال 2013 تولید شده است.

اول از همه مشخصات: پروژکتور PG65U پروژکتور LED همراهی است که یک باتری یدک دارد. به همین دلیل حمل آن به هر جایی آسان خواهد بود. لامپ 500 لومن روشنایی دارد، تا 30 هزار ساعت دوام می‌آورد و می‌تواند وضوح طبیعی 800×1280 را که بسیار مورد قبول است فراهم کند. اگر از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید آن را با خود به بیرون ببرید و فیلمی را بیرون از منزل تماشا کنید، می‌توانید صفحه را تا 125 اینچ بزرگ کنید. PG65U قابلیت حمل بسیار خوبی دارد. این دستگاه از وای-فای و تنظیم کانال تلویزیون برخوردار است و به هاب یواس‌بی برای پخش فایل‌های اچ‌دی مجهز است.

Miracast یکی دیگر از قابلیت‌های آن است. شما می‌توانید تصویر هر دستگاه دیگری را در پروژکتور پخش کنید. اما بیشتر طراحی این محصول است که چشم را به خود خیره می‌کند. برخلاف پروژکتورهای قدیمی، که صاف و مسطح بودند، مهندسان ال‌جی PG65U را از پهلو فشرده‌‌اند و  شبیه لنز دوربین‌های 8 میلی‌متری طراحی کرده‌اند. منافذ لوزی‌مانند نیز زیبایی آن را چندبرابر کرده است.

۱ نظر

مسعود ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

این بیم کوچولو توی سایت ال جی نبود
آیا وارد ایران شده
قیمتش چطوره؟

نظر دهید