۰۳ اسفند ۱۳۹۲

تأیید تختخواب‌شوی ال‌جی توسط مؤسسه عالی‌رتبه حساسیت در ژاپن

 تختخواب‌شوی ال‌جی برای قابلیت‌های حذف عالی کرم‌های گرد و غبار و خاک موفق به دریافت تأییدیه مؤسسه حساسیت محیطی توکیو شد.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) اعلام کرد که تختخواب‌شوی دستی‌اش توسط مؤسسه خوشنام حساسیت محیطی توکیو (ITEA) مورد تأیید قرار گرفته است. توانایی حیرت‌انگیز این محصول در از بین بردن کرم‌های گرد و غبار و خاک از تختخواب این محصول را سزاوار دریافت مهر تأیید ITEA کرده است.

سئونگ-جین جو، رئیس و مدیرعامل شرکت لوازم خانگی ال‌جی، می‌گوید: «ما خرسندیم که تختخواب‌شوی ما به طور رسمی توسط مؤسسه‌ای به خوشنامی TEA مورد تأیید قرار گرفته است. از آنجا که ملافه، بالش و پتو در تماس نزدیک با پوست ما در تمام طول شب هستند، ما کاملاً درک می‌کنیم که چقدر رعایت بهداشت تختخواب اهمیت دارد. ال‌جی همچنان به تلاش‎های بی‌وقفه خود برای ایجاد محصولاتی که راحتی را بیشتر می‌کنند و فوایدی نیز برای سلامت مشتریان دارند ادامه خواهد داد.»

تخخواب‌شوی دستی ال‌جی، به لطف وجود قابلیت از بین بردن کرم‌های گرد و غبار و خاک، مهر تأیید پرافتخار ITEA را دریافت کرده است. این مؤسسه ژاپنی با آزمایشات سخت‌گیرانه‌ای تشخیص داد که محصول ال‌جی تا 94.54 درصد کرم‌های گردو غبار و تا 91.22 گرد وخاک را از بین می‌برد. ITEA خاطرنشان کرد که این تختخواب‌شو هیچ کدام از اجزای گردوخاک را، حتی بعد از پایان تمیز کردن، خارج نمی‌کند و بیرون نمی‌ریزد.

قابلیت تختخواب‌شوی Dual Punch در تختخواب‌شو سطح ملافه، بالش و پتو را تمیز می‌کند تا کرم‌های گردوغبار سرسخت را از بین ببرد و بهداشت محیط خواب مشتریان را سالم نگه دارد. در ضمن، یک برس گردان به مشتریان امکان می‌دهد تا ریزترین موها و الیاف را بردارد. ال‌جی یک فیلتر دوگانه HEPA به همراه سیستم چندفیلتره‌ای در این محصول گنجانده است که گردوخاک، بوی بد و میکروب را از خانه دور می‌کند. علاوه بر این، ایستگاه استرلیزه کردن UV به شما کمک می‌کند تا تختخواب و خود تختخواب‌شو را استرلیزه کنید و احتمال هر آلودگی ثانویه را از بین ببرید.

همچنین، تختخواب‌شوی ال‌جی برای جلوگیری از انتشار 99.99 از ریزگردها از SLG Prüf- und Zertifizierungs GmbH آلمان و بنیاد حساسیت بریتانیا مورد تأیید قرار گرفته است.

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۱ نظر

محمد صالح وکیلی ۴ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

منظورتون ۹۹.۹۹% بود دیگه؟!
راستی این محصولات اینچنینی ایران نمیان؟!

نظر دهید