۲۵ اسفند ۱۳۹۲

ساندبار ال‌جی؛ کیفیت صدایی مانند استودیو در بدنه‌ای باریک

این ساندبار با طراحی زیبا، 230 وات قدرت، صدای 4.1 کانال و Hi-Fi DAC کیفیت عالی پخش صدا را تضمین می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس ساندبار NB5540 را به عنوان جدیدترین لوازم صوتی‌اش برای دستگاه‌های تلویزیون با پنل تخت معرفی کرد. جدیدترین محصول صوتی در بخش سرگرمی‌های خانگی ال‌جی 320 وات را به 4.1 کانال می‌فرستد و از مبدل دیجیتال آنالوگ های-فای (DAC) برای ارائه تجربه صوتی عالی استفاده می‌کند. ساندبار NB5540، با بدنه باریک و قابلیت اتصال بی‌سیم، همراهی عالی و بی‌عیب و نقص برای تلویزیون‌های باریک امروز است.

ساندبار NB5540 با صدای 4.1 کانال، 320 وات صدای خروجی و ساب‌ووفر بی‌سیم قدرتمند برای عملکرد باس عالی، همراه بی‌نظیری برای تلویزیون‌ها در ابعاد مختلف است. ال‌جی Hi-Fi DAC و آمپلی‌فایر Analog Class D خروجی صدای عالی HD را برای تجربه صدایی تمیز و طبیعی با حداقل میزان از دست رفتن جزییات فراهم می‌کند.

بیونگ-هون میم، نایب رئیس بخش صوتی و تصویری شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ساندبار NB5540 با مهارت هرچه تمام‌تر فناوری‌های شگفت‌انگیز صدا را با طراحی مدرن و زیبا ترکیب می‌کند. یکی از روش‌های زیادی که ال‌جی به دنبال غنی کردن تجربه سرگرمی‌های خانگی می‌گردد این است که باکیفیت‌ترین‌ها را در رسته محصولات صوتی ارائه دهد. ساندبار NB5540 بازتابی از تعهد ما به این حوزه است.»

این دستگاه باریک ال‌جی همراهی زیبا و ایده‌آل برای جدیدترین نسل از تلویزیون‌های صفحه‌تخت پیشرفته است و تنها 35 میلی‌متر ارتفاع دارد. طراحی کمینه‌گرا و پرداخت براق و نقره‌ای تیره باعث می‌شود تا با دکورهای داخلی مدرن به خوبی تطبیق داشته باشد. ساندبار NB5540 چه روی دیوار نصب شود و چه زیر تلویزیون قرار گیرد، بسیار زیبا و شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد. این محصول گزینه‌های اتصال بی‌سیم را برای از بین بردن مزاحمت کابل در اختیار کاربر قرار می‌دهد و بلوتوث امکان پخش صدا را از گوشی هوشمند یا تبلت فراهم می‌کند.

برای مدل‌های تلویزیون کوچکتر، ال‌جی NB4540 به خوبی سازگاری دارد. NB4540، برخلاف شکل جمع‌وجورش، صدای 4.1 کانال و صدای خروجی 320 وات پخش می‌کند. سینک صدا و بلوتوث برای راحتی پخش صدای به صورت بی‌سیم نیز در این محصول تعبیه شده است.

ال‌جی NB5540 از ماه آوریل در کشورهای اروپایی در دسترس خواهد بود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید