۲۱ اسفند ۱۳۹۲

سری سوم L ال‌جی

ادامه طراحی متمایز سری L با امکانات تجربه کاربری پرچمداران ال‌جی برای تجربه پیشرفته در یک گوشی هوشمند

 

دو نسل اول سری L برای زیبایی، کیفیت و سبک مدرنشان مورد تحسین قرار گفته و در سراسر جهان موفقیت‌هایی را کسب کرده‌اند. سری جدید و سوم L جا پای اجداد خود می‌گذارد، میراث طراحی آنها را با ظاهری خیره‌کننده و منحصربه‌فرد جشن می‌گیرد و امکانات تجربه کاربری پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهد که در مدل‌های پرچمدار ال‌جی وجود داشته است. این سری در بازار انبوه 2014 خواهند درخشید.

با افزودن امکانات متعدد و ویژگی‌هایی که تنها در سری پرچمدار ال‌جی در دسترس بوده است، مانند Knock Code، اندروید 4.4 و قاب QuickWindowTM، سری L سطحی از تجربه یک گوشی هوشمند بی‌رقیب در بازار گوشی‌های متوسط را ارائه می‌دهد.

 ال‌جی این اجزای پیشرفته را با بهترین مواد، الگوها و روند ساخت در تولید سری سوم L به کار گرفته تا تقاضای مشتریان 3G را برآورده کند.

سری سوم L در مدل‌های متنوعی عرضه خواهد شد که بهترین سخت‌افزار را در نوع خود دارند. بنابراین، مشتریان می‌توانند گوشی هوشمند ایده‌آل خود را مطابق با نیازهای کاربردی و ظاهری که می‌پسندند انتخاب کنند.

سری سوم L بسته‌ای از درجه یک‌ترین امکانات از سرتاپا است و نمونه بارزی است که نشان می‌دهد ال‌جی به تعهدات خود به ارائه بهترین تجربه از یک گوشی هوشمند برای مخاطبان گسترده‌تر پایبند است. انتظار می‌رود سری سوم L، با جزییات درخشان طراحی و مزایای کاربری عالی، تبار خوشنام و موفق سری L را دنبال و مشتریان سراسر دنیا را راضی کند.

در مطالب بعدی شما را بیشتر با این سری آشنا خواهیم کرد.

۲ نظر

مجید ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

سلام.
آپدیت G2 به ۴-۴چی شد؟
دو ماه تموم شده ها

حسین ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
در دهه ۷۰ یک سری از رایانه های GOLD STAR با پردازنده های ۳۸۶ از نوع DESK TOP ( مدلهایی که لیس آنها در زیر مانیتور قرار می گرفت و روی میز ) با مانیتورهای ۱۴ اینچ رنگی وارد بازار ایران شد از آن سال تا کنون فقط تبلت ها و فبلت ها و گوشیهای هوشمند ال جی از بخش فن آوریهای حوزه IT از طرف شرکای ال جی وارد بازار ایران شده است با توجه به اینکه در حال حاضر تقاضای واحد های اداری به سمت TIN CLIENT و MINI PC بواسطه استفاده از فضای ذخیره سازی اطلاعات روی سرورها و عدم نیاز به فضای بلای هار دیسک از یک سو و مصرف بهینه برق تا یک بیستم کیس های موجود و کاهش نیاز به یو پی اس و باتریهای گرانقیمت آن و جا گیری کمتر متمرکز و حتی بر روی برخی از مانیتورها از جمله برخی مدلهای ال جی امکان نصب این دستگاهها با استفاده از چهارعدد پیچ بر پشت مانیتور وجود دارد و از سوی دیگر به خاطر طراحی زیبا و جاگیری کم بسیاری از خانواده ها از دستگاههای All In One ) همه در یکی شامل کیس و مانیتور در یک وسیله به همراه کیبرد و ماوس بجای ست های دست و پاگیر و پر مصرف در خانه ها استفاده می کنند با توجه به گستره تولیدات ال جی در این زمینه و اقدام ابتکاری ال جی در تهبیه بخش تجهیزان کیس در پایه All in one بجای تعبیه در بخش پشت مانیتور که باعث باریک ماندن بخش مانیتور و عدم وچود سیم های مختلف در پشت مانیتور با عث زیبائی بصری دستگاه در پشت آن و انتقال این سیم کشی ها به پشت بخش تحتانی پایه از یک سو و حفظ تعادل دستگاه در مقابل تکانهای شدید به لحاظ انتقال بخش سنگین دستگاه به کف دستگاه و محل قرار گیری آن بر روی میز و به عبارت آن انتقال نقطه ثقل دستگاه به پائین ترین بخش دستگاه می باشد و همچنین عرضه یک مدل با پردازنده ها و میزان رم و فای ذخیره سازی متفاوت امکان برآورد همه گونه نیاز مشتری را دارد آنهم در شرایطی که رقبای چینی و تایوانی آن در ایران مانند MSI و َُASUS بازار ایران را در اختیار دارند و از همه جوانب از جمله قیمت زیبائی ظاهری امکانات و کیفیت و تعداد درگاههای ورودی و خروجی و … و از همه مهمتر حسن شهرت ال جی براحتی توان رقابت در بازار این تجهیزات در بازار ایران را دارد علت عدم ورود ال جی به این بخش از بازار توسط ال جی همانند عدم ورود به بخش لوازم آشپزخانه توکار مانند انواع لباسشوئی و ظرفشوئی و یخچال و فریزر و گاز رو صفحه و ماکرفرو و فرهای توکار و …. در حالیکه در حالیکه بازار ایران در دست یک تولید کننده آلمانی ( بوش ) با قیمت های سرسام آور می باشد چیست در حالیکه محصولات ال جی با همان کیفیت و البته طراحی بروز تر و زیبا تر می تواند با قیمتی در حدود نصف قیمت رقیب آلمانی در ایران عرضه شود چیست ؟
موفق باشید .

نظر دهید