۰۵ اسفند ۱۳۹۲

عکس بگیرید، چاپ کنید، لذت ببرید

 با چاپگر جیبی ال‌جی، تصاویر را مثل قدیم‌ها با دیگران به اشتراک گذارید

عکاسی آنالوگ در حال بازگشت است. فیلم‌های 35 میلی‌متری از قفسه‌ها پرواز کرده‌اند و وب‌سایت eBay پر از دوربین‌های هیجان‌انگیز قدیمی 50 سال پیش است. گرایش جدید دوربین‌های پُلاروید است؛ مخصوصاً در میان اقشاری که طرفدار جدیدترین‌ها هستند. اما آیا به تازگی یکی از آنها را در دست گرفته‌اید؟ علاوه بر پرداخت هزینه بالا برای سخت‌افزار، گشتن به دنبال فیلم نیز می‌تواند به سختی پیدا کردن یک اسب تک‌شاخ باشد.

در عکس‌های پلاروید جذابیت خاصی وجود دارد. ظاهر قدیمی و عتیقه‌مانند این محصول و مشاهده تصویری که از دوربین بیرون می‌آید و در مقابل شما ظاهر می‌شود خیلی جذاب است. سپس، شما می‌توانید آن را به دوستان خود بدهید و فوراً به اشتراک گذارید. اما ارزان نیست، آسان نیست و حتی جسورترین طرفداران فیلم نیز ادعا نمی‌کنند که دوربین پلاروید ابزار انعطاف‌پذیری مانند دوربین تلفن همراه است.

خوشبختانه، استفاده از این تأثیر پلاروید در عکاسی دیجیتال ساده است. گوشی‌های هوشمند دوربین‌های خوبی دارند و بسیاری از برنامه‌های کاربردی می‌توانند این تأثیر را به تصاویر شما بیفزایند. این تصاویر ممکن است بعد از آن در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شوند اما آن هم مثل این نمی‌شود که تصویر را با دستان خود لمس کنید.

پاسخ در دست ال‌جی است. چاپگر جیبی ال‌جی Pocket Photo Printer یک چاپگر بی‌سیم به اندازه کف دست است که می‌تواند با گوشی هوشمند شما از طریق بلوتوث ارتباط برقرار کند و هر کجا که باشید به شما تصاویر ملموسی بدهد. نیازی به کامپیوتر یا کابل‌های پیچ‌درپیچ مزاحم نیست و با یک بار لمس کلید “ارسال”، به سرعت انجام می‌شود.

برنامه کاربردی Pocket Photo Printer برای گوشی‌های هوشمند می‌تواند تصاویر را ویرایش کند و دستی دوباره بر آنها بکشد تا جلوه‌های هنری و فیلترهای گوناگونی، قبل از فشردن کلید چاپ و اشتراک خاطرات، اعمال کند.

چاپگر جیبی ال‌جی، برخلاف بیشتر چاپگرها، نیاز به هیچ جوهری ندارد. در عوض، از کاغذ زینک استفاده می‌کند که خیلی شبیه فیلم پلاروید است تا سال‌ها بتوان بدون نگرانی از حفظ جوهر چاپ کرد. تنها کافیست کاغذ را بارگذاری کنید و کلید چاپ را فشار دهید.

چاپگر جیبی ال‌جی اندازه جمع‌وجوری دارد و به صورت بی‌سیم به گوشی‌ هوشمند متصل می‌شود. در نتیجه، یک ابزار مناسب برای عکاسی بی‌عیب‌ونقص است و راحتی دیجیتال را با سرگرمی آنالوگ در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. اکنون دیگر جای هیچ عذر و بهانه‌ای نیست؛ بیرون بزنید و عکس بگیرید!

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۳ نظر

مجید ۶ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

این چاپگرها وارد ایران هم میشود؟

ال جی ۶ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

قبلا وارد شده باید از بازار جویا شوید

sara ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

قیمتش چنده؟!

نظر دهید