۰۸ اسفند ۱۳۹۲

غرفه ال‌جی در Apps World امریکای شمالی (2014)

در 5 و 6 فوریه امسال، کنفرانس Apps World امریکای شمالی 2014 در مرکز ماسکُن سانفرانسیسکو، در ایالات متحده، برگزار شد. Apps World یک کنفرانس جهانی و نمایشگاه برای توسعه‌دهندگان برنامه‌های کاربردی بر روی چند پلت‌فرم است که هر ساله در امریکای شمالی و اروپا برگزار می‌شود. این کنفرانس تقریباً 8 هزار توسعه‌دهنده برنامه در زمینه‌‎های مختلفی مانند برنامه‌های کابردی موبایل و تلویزیون و HTML را جذب خود می‌کند.

ال‌جی در این رخداد به عنوان حامی برتر شرکت کرد و غرفه خود را در سه بخش برپا کرد: بخش WebOS، بخش Connect SDK* و بخش Enyo*. این بخش‌‌ها تلاشی برای برقراری ارتباط با موضوع “کمک به شما برای ساخت پلت‌فرمی چندگانه، برنامه‌های کاربردی برای چند دستگاه و تجربه بر اساس وب مشترک و استانداردهای باز” بود. علاوه بر این، ال‌جی ابزار برنامه‌نویسی (SDK) برای Qslide و QRemote را نیز معرفی کرد. این SDK امکانات منحصربه‌فردی برای گوشی‌های هوشمند ال‌جی فراهم می‌کند، نکات متنوعی را برای استفاده از ابزار برنامه‌نویسی موبایل ال‌جی (LG Mobile SDK) با دیگر شرکا به اشتراک می‌گذارد و منجر به برنامه‌های متنوعی مانند همایش نمایشگر محصول و تجربه محصول از G Flex، G Pad و G2 می‌شود.

در طی نمایشگاه امسال، توسعه‌دهندگان امریکای شمالی توجه بسیار زیادی به پلت‌فرم webOS برای تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی، گوشی G Flex و تجربه کاری اختصاصی ما نشان دادند. این رخداد فرصت خوبی بود که محیط برنامه‌نویسی برای دستگاه‌های هوشمند ال‌جی ترویج شود.

* Connect SDK: یک SDK (ابزار برنامه‌نویسی) است که به تولید برنامه کاربردی موبایل کمک می‌کند تا استفاده یا کنترل خدمات مربوط به تلویزیون با کمک دستگاه‌های همراه با اتصال دستگاه به تلویزیون هوشمند امکان‌پذیر شود.

* Enyo: یک برنامه کاربردی در چارچوب جاوا اسکریپت است که به توسعه‌دهندگان امکان تولید برنامه‌های کاربردی وب‌محور بر پایه HTML5 را می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید