۲۷ اسفند ۱۳۹۲

معرفی جدیدترین راهکارهای تهویه مطبوع و انرژی ال‌جی با راندمان فوق‌العاده بالا در MCE 2014

 

مجموعه کامل محصولات ال‌جی با فناوری‌های پیشرفته مخاطبان بین‌المللی را شگفت‌‍‌زده می‌کند

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) یک سری محصولات گرمایشی، سرمایشی و تهویه مطبوع (HVAC) و انرژی را در نمایشگاه Mostra Convegno Expocomfort (MCE) 2014 به نمایش خواهد گذاشت. این نمایشگاه در Fiera Milano SpA در میلان ایتالیا از 18 تا 21 مارس برگزار می‌شود و به بازدیدکنندگان فرصت می‌دهد تا جدیدترین محصولات تجاری، فناوری‌های کنترل هوا برای مراکز مسکونی و تجاری و همین طور محصولات انرژی قابل تجدید را ببینند.

ال‌جی تحت مضمون واحد Beyond Your Standard (فراتر از استاندارد شما)، محصولات خود از سری Multi V IV، اسپلیت‌های تکی و چندگانه و ARTCOOL Stylist Inverter V در پاویلون 15، غرفه C35 E28 نمایشگاه MCE 2014 به نمایش خواهد گذاشت. ال‌جی با استفاده از واقعیت افزوده، سناریوی زندگی روزانه و اطلاعات نمایشی دیگر، از طریق امکانات اصلی و فناوری‌هایش در محصولات پرچمدار 2014 خود با مخاطبان بین‌المللی در این رخداد ارتباط برقرار می‌کند.

جای-سونگ لی، رئیس بخش کسب و کار تهویه مطبوع سیستم در شرکت راهکارهای انرژی و تهویه مطبوع ال‌جی، گفت: «ال‌جی، به عنوان یکی از بزرگترین تأمین‌کنندگان راهکارهای انرژی و تهویه مطبوع در دنیا، روز به روز بیشتر در بازارهای سراسر اروپا به چشم می‌خورد. نمایشگاه MCE برای ما فرصتی خارق‌العاده بود تا به مشتریان و کارشناسان صنعت نشان دهیم که وقتی سخن از توسعه پایدار، بازده انرژی و محصولات شیک به میان می‌آید، به سختی می‌توان از ال‌جی سبقت گرفت. جدیدترین محصولات ما فواید باورنکردنی از نظر عملکرد، مقرون‌به‌صرفه‌ بودن و راحتی فراهم می‌کند.»

غرفه ال‌جی در MCE 2014 از 5 بخش اصلی برخوردار است: منطقه Multi V IV ، منطقه Multi V و محصولات Multi V، منطقه دستگاه‌های تهویه مطبوع مسکونی (RAC) و ترما وی (Therma V)، منطقه اسپلیت اینورتر تکی و چندگانه و منطقه BMS.

منطقه Multi V Highlight جدیدترین راهکار تهویه مطبوع سیستم (SAC) ال‌جی، Multi V IV ، را به نمایش می‌گذارد که در صنعت پیشگام است. این محصول پیشرفته در چهار زمینه اصلی از فناوری جریان سرماساز متغیر (Variable Refrigerant Flow (VRF))، کمپرسور، مبدل گرما، سرماساز و روغن برخوردار است. دستگاه Multi V IV مدل بسیار قدرتمند و پربازدهی است که به قابلیت‌های نظیر بازگشت پرفشار روغن (HiPORTMکنترل سرمایش فعال، بازگشت هوشمند روغن و مدار مبدل متغیر گرما مجهز است. این دستگاه با رتبه‌بندی 4.78 COP عرضه می‌شود و 27 درصد ظرفیت گرمایش در فصل زمستان را، در مقایسه با مدل‌های قبل، بهبود می‌بخشد.

راهکارهای VRF سری اینورتر تکی و چندگانه ال‌جی نیز در میلان به نمایش درخواهند آمد. هر دو سری مخصوص امکان تجاری مانند ادارات و فروشگاه‌ها طراحی شده‌اند، کنترل کارامد شرایط هوا را امکان‌پذیر می‌کنند و دوام و بازده انرژی فصلی بالایی دارند. علاوه بر این، همه مدل‌های اسپلیت تکی و چندگانه از حسگر جدید کنترل دما و فشار برخوردار است که به طور مستقیم فشار سرمایش و دما را برای افزایش بازده کمپرسور تحلیل می‌کند و تطبیق می‌دهد.

در ضمن، دستگاه زیبای ARTCOOL Stylist Inverter V در غرفه دستگاه‌های تهویه مطبوع خانگی ال‌جی در MCE می‌درخشد. دستگاه ARTCOOL Stylist طراحی کمینه‌گرا و جسورانه‌ای دارد و کاملاً با مضمون 2014 شرکت، که Style Your Space (فضای خود را شیک کنید) است، مطابقت دارد. این دستگاه جانشین مدل ARTCOOL Gallery است که در سال 2001 معرفی شد. ARTCOOL Stylist یک دستگاه دیواری مربع‌شکل و متمایز است که از نوردهی LED لطیف و جریان باد ملایم و جدید سه‌طرفه برخوردار است که هوا را به طور مساوی پخش می‌کند تا راحتی بیشتری در خانه هر شخص ایجاد کند.

مدل‌های دستگاه‌های تهویه مطبوع مسکونی ال‌جی علاوه بر ظاهر خیره‌کننده و زیبایشان از امکاناتی برخوردار هستند که مخصوص مشتریان اروپایی طراحی شده‌اند. فناوری اینورتر که انرژی را دخیره می‌کند، سیستم‌های کارامد سلامت شامل Plasmaster Ionizer Plus و عملکردهای هوشمندی که راحتی را افزایش می‌دهد، مانند کنترل انرژی فعال و Tag On، ارزشی بی‌رقیب را برای مشتری ایجاد می‌کند.

جونگ-وون اُوه، رئیس بخش کسب و کار RAC در شرکت راهکارهای انرژی و تهویه مطبوع ال‌جی، گفت: «ال‌جی می‌داند که وقتی سخن از تهویه مطبوع هوا به میان می‌آید، مشتریان اروپایی چیزی بیش از قابلیت‌های سرمایش و گرمایش را مد نظر دارند. علاوه بر کنترل دقیق دما، جدیدترین محصولات تهویه مطبوع مسکونی ما، مجموعه‌ای از امکانات مفید و ذخیره انرژی قابل ملاحظه‌ای دارند. با فناوری بی‌صدای اینورتر و تصفیه هوای باکیفیت و سیستم‌های استرلیزه کردن، مشتری می‌تواند از محیطی سالم‌تر و ساکت‌تر در منزل لذت ببرد.»

۱ نظر

saeid azzizan ۳ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

من همیشه از فن ٱوریهای ال جی شگفت زده و خرسندم و همیشه سعی دارم از طریق ال جی به روز باشم و معتقدم ال جی پیشرو است و بس

نظر دهید