۱۹ اسفند ۱۳۹۲

معرفی دستگاه تهویه مطبوع ARTCOOL Stylist Inverter V

دستگاه تهویه مطبوع ARTCOOL Stylist Inverter V که برنده جایزه شده است جریان هوای نرم و ملایم را با نور LED پایدار ترکیب می‌کند و محیطی خانه را راحت و شیک می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) امروز اعلام کرد که جدیدترین راهکار تهویه مطبوع مسکونی‌اش، دستگاه تهویه مطبوع ARTCOOL Stylist Inverter V، برنده جایزه طراحی برتر از 2014 iF Design Award شده است. دستگاه ARTCOOL Stylist جانشین ARTCOOL Gallery است که در 2001 معرفی شد. این دستگاه مربع‌شکل منحصربه‌فرد نور LED پایدار و جریان هوای سه‌طرفه ملایمی دارد که هوا را به طور مساوی پخش می‌کند و راحتی بیشتری را تضمین می‌کند. به دلیل وجود فناوری پیشرفته اینورتر ال‌جی، این مدل پیشرفته عملکرد تقریباً ساکت و پربازدهی را در کنار صرفه‌جویی زیاد در انرژی فراهم می‌کند.

هوانگ-یونگ نو، رئیس شرکت تهویه مطبوع و راهکار انرژی ال‌جی الکترونیکس، گفت: « LG ARTCOOL Stylist طراحی دستگاه‌های تهویه مطبوع را به بُعدی کاملاً جدید می‌برد. LG ARTCOOL Stylist یقیناً حتی ایرادگیرترین مشتریان را با قابلیت‌های سرمایش و گرمایش بی‌سروصدا، بازده انرژی و کارایی شگفت‌زده می‌کند. اما این حقیقت که در هر اتاقی زیبا به نظر می‌رسد ویژگی بارز آن به حساب می‌آید.»

ARTCOOL Stylist پیشرفته نشانی عالی برای دستگاه‌های تهویه مطبوع خانگی با طراحی بدون زمانش است. این مدل جدید به راحتی با هر دکوراسیون داخلی، مدرن، کلاسیک یا کمینه‌گرا، همخوانی دارد. ال‌جی ARTCOOL Stylist فقط 121 میلی‌متر عمق دارد و 25 میلی‌متر باریک‌تر از مدل‌های پیشین خود است و می‌تواند روی هر دیواری به زیبایی هرچه تمام‌تر نصب شود. طراحی جسورانه و مجدد این دستگاه حلقه‌ای از نور LED دارد که رنگ آن با وضعیت سرمایش یا گرمایش تغییر می‌کند و می‌تواند با هر حالت یا نور محیطی تطبیق داده شود.

این دستگاه مبتکرانه تهویه مطبوع مسکونی جریان هوای ملایمی را هم‌زمان در سه جهت منتشر می‌کند. این جریان هوای سه‌طرفه و ملایم هوا را به اطراف و کف منتشر می‌کند و تأثیر خوشایندی را ایجاد می‌کند که آرامبخش است و حس طبیعی‌تری نسبت به بیشتر دستگاه‌های تهویه مطبوع که جریان هوا را به صورت مستقیم می‌وزند دارد. علاوه بر این، فناوری پیشرفته اینورتر ال‌جی به ARTCOOL Stylist امکان می‌دهد که با صدای بسیار کم 19 دسی‌بل کار کند و در همان حال انرژی کمتری نسبت به دستگاه‌های تهویه مطبوع قدیمی یا غیراینورتر مصرف کند.

برای راحتی بیشتر، ARTCOOL Stylist با کنترل از راه دور جذابی ارائه می‌شود که از نمایشگر لمسی 3.4 اینچ و طراحی مدور و شیکی برخوردار است. کنترل‌های پیشرفته تطبیق دادن تنظیمات را ساده و آسان می‌کند؛ مانند رنگ، روشنایی و نور LED. نمایشگر روی کنترل از راه دور اطلاعات مفیدی مانند حالت عملکرد، دما و زمان را نشان می‌دهد.

ARTCOOL Stylist ال‌جی این ماه به فروشگاه‌های رایج کشورهای مستقل مشترک‌المنافع، اروپا و آفریقا صادر می‌شود.

۱ نظر

ویرا ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

واقعا ال جی استاد همه کاره هست به همین جهت من فقط تا به حال هر چی خریدم (یخچال،تلوزیون ،سینمای خانگی ، کولر آرت کول، وجاروبرقی )ال جی بوده انشا ا.. محصولات ۲۰۱۴ به بعدش رو توی خونی جدیدی که میسازم خواهم خرید و پیشنهاد من به همه اینست که پول خودتون رو به وسایل مطمئن کره ای اصل بدین

نظر دهید