۱۸ اسفند ۱۳۹۲

ویژگی‌های سیستم‌های اسپلیت بدون داکت

تاکنون در مورد اینکه سیستم‌های بدون داکت اسپلیت چه هستند و چه مزایایی دارند صحبت کرده‌ایم اما این بار می‌خواهیم شما را با امکانات منحصربه‌فردی که دستگاه‌های تهویه مطبوع بدون داکت ال‌جی دارند آشنا کنیم:

Inverter V

دستگاه‌های تهویه مطبوع با پمپ گرمایشی Inverter V (اینورتر وی) از کمپرسورهایی با سرعت متغیر استفاده می‌کنند تا اینکه نسبت به دستگاه‌های تهویه مطبوع قدیمی از سرعت پایدار و ثابت استفاده کنند. به جای خاموش کردن کمپرسور در زمانی که به دمای مورد نیاز رسید، کمپرسور مبدل یا اینورتر همچنان با سرعت پایین برای حفظ دما به فعالیت خود ادامه می‌دهد. فناوری پیشرفته اینورتر ال‌جی و مبدل‌های گرمایشی با بازده بالا بیشترین میزان بازده انرژی را فراهم می‌کنند.

سکوت

فن جریان متقاطع جدید و منحصربه‌فرد ال‌جی و فناوری کمپرسور با لرزش کم سکوت و راحتی فوق‌العاده‌ای برای کاربر فراهم می‌کند. دستگاه‌های بدون داکت ال‌جی از حالت خواب (Sleep Mode) با تیغه‌های فن که 25 درصد بزرگتر از فن‌های جریان متقاطع قدیمی هستند برخوردارند. در نتیجه، میزان صدا را تا حد زیادی کاهش می‌دهد و به 17 دسی‌بل می‌رساند؛ یعنی سکوتی بیشتر از یک کتابخانه خالی.

زیبایی

به سیستم‌های بدون داکت ال‌جی تنها به عنوان یک دستگاه تهویه مطبوع نگاه نکنید بلکه اینها می‌توانند یک وسیله تزئینی باشند که اتاق نشیمن شما را روشن می‌کنند. سری Art Cool Premier قاب جلوی مرواریدشکل، خروجی هوای لانه‌زنبوری و حرکات خارق‌العاده پره‌ها و نمایشگر LED متحیرکننده‌ای دارد. سری Air Cool Gallery از قاب هنری شخصی‌سازی‌شده‌ای برخوردار است که مکملی برای هر اتاق است. سری Art Cool Mirror نیز آینه کروم مشکی زیبایی در پنل جلو دارد.

پوشش ضدفرسایش

فناوری Gold Fin یک پوشش ضدفرسایش روی سطح مبدل حرارتی در دستگاه بیرونی است. این پوشش برای حفاظت از دستگاه‌های تهویه مطبوع از آلودگی و شرایط فرساینده و همچنین کمک به دوام و طول عمر بیشتر دستگاه طراحی شده است. فناوری Gold Fin یک راهکار عالی برای فضای باز در کانادا است.

دوست اوزون

برای تطبیق با پروتوکول مونترئال، ال‌جی از R-410A در تمام دستگاه‌های تهویه مطبوع بدون داکت خود استفاده می‌کند که یک سرماساز بدون آسیب به لایه اوزون است.

کنترل راحت

کنترل‌های بی‌سیم که استفاده از آنها راحت‌تر از کنترل‌های تلویزیون است از نمایشگر بزرگی که به آسانی خوانده می‌شود برخوردار است و به شما امکان می‌دهد سرعت فن و حالت خروجی را از هر جایی در اتاق تنظیم کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید