۱۵ اسفند ۱۳۹۲

چرا سیستم اسپلیت بدون داکت ال‌جی؟

 سیستم‌های اسپلیت بدون داکت ال‌جی از کنترل پیشرفته هوا و بازده عملکرد بالایی برای گستره بالایی از پروژه‌های مسکونی و تجاری برخوردار است. این سیستم‌ها به شما امکان می‌دهد که هوای سرتاسر خانه یا فقط یک اتاق را بدون نیاز به داکت‌کشی زیاد تهویه کنید. سیستم‌های DFS برای خنک کردن اتاق‌خواب‌های ناراحت، بازسازی مجدد اتاق یا اضافه کردن اتاق دیگری به خانه مناسب هستند؛ یعنی جایی که داکت‌کشی گران تمام می‌شود. لازم نیست دیوارها سوراخ شود یا ظاهر خانه تغییر کند. در بیشتر موارد، یک یک نصاب حرفه‌ای در کمتر از یک روز همه کارها را انجام می‌دهد.

ال‌جی مجموعه گسترده‌ای از سیستم‌ها را از پیکربندی یک ناحیه، یا تک‌به‌تک برای یک اتاق تا چندناحیه‌ای یا برای چند اتاق که می‌تواند تا 8 دستگاه داخلی را برای راهکارهای چنداتاقه پشتیبانی کند را ارائه می‌دهد. ال‌جی سری محصولات زیبایی دارد که می‌توانید آنها را با سبک داخلی منزل خود تطبیق دهید. گالری منحصربه‌فرد Art Cool یکی از پیشنهادات انحصاری ال‌جی در جشنواره عیدانه ال‌جی است! راحت بودن به این معنی نیست که شما سبک و طراحی را قربانی کنید.

به محصولات تهویه مطبوع ال‌جی نگاه نزدیک‌تری بیندازید تا به شما کمک کند خانه راحت‌تری داشته باشید.

ال‌جی متمایز است.

شبیه یک شاهکار هنری است و همین طور هم هست!

مدل‌های اینورتر در گالری Art Cool با بازده بالا در سطح جهانی هوای خانه را سرد و گرم می‌کند. هر تصویر یا شاهکار هنری (اندازه 20×20 اینچ یا کوچکتر) که می‌خواهید را قاب کنید. تغییر تصاویر تاکنون به این راحتی نبوده است!

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید