۰۶ اسفند ۱۳۹۲

2014 سال Ultra HD؛ اما چرا؟

عصر عصر Ultra HD است. شما می‌توانید هم اکنون صفحه‌نمایش‌هایی با این کیفیت داشته باشید و اکنون نت‌فلیکس و آمازون اعلام کرده‌اند که UHD 4K را پخش می‌کنند.

اگر یکی از این تلویزیون‌هایی را بخرید که ال‌جی در نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی (CES) در لاس‌وگاس معرفی کرد، حتماً درست‌ترین انتخاب را خواهید داشت. نه تنها صفحه‌نمایش OLED دارند بلکه تصاویر Ultra HD پخش می‌کنند. و بهتر از همه، اولین تلویزیون‌هایی هستند که محتوای Ultra HD را مستقیماً از نت‌فلیکس پخش می‌کنند.

شرکت ویدئوهای درخواستی با House of Cards در 2013 که خودش تولید کرده موفقیتی کسب کرده است که تصمیم دارد آن را ادامه دهد و سری دوم Ultra HD را همراه با تمام محتوای اصلی خود در آینده پخش کند. همین طور سریال Breaking Bad. بله، شما می‌توانید این سریال را با کیفیت Ultra HD تماشا کنید. هیجان‌زده شدید؟ ما هم هستیم.

پخش آنلاین محتوا طلایه‌دار فناوری عرضه Ultra HD است. نت‌فلیکس و آمازون برنامه‌های خود را برای ارائه محتوا در فرمتی برای پخش مستقیم در اتاق‌های نشیمن اعلام کرده‌اند. این روش فراتر از آن چیزی است که رسانه‌های مرسومی که ما عادت به تماشای آنها داشتیم در پیش گرفته‌اند. اما ما می‌خواهیم به خودمان اجازه دهیم که یک فهرست از آرزوهایمان تهیه کنیم. تمامی مواردی که نام خواهیم برد به روش 4K فیلم‌برداری شده‌اند. ما می‌توانیم تنها تصمیم بگیریم که هر کدام از این اینها چقدر شگفت‌انگیز به نظر برسند…

جام جهانی فوتبال

فوتبال در 1080p Full HD خارق‌العاده به نظر می‌رسد. همه ما این را می‌دانیم. به همین دلیل است که فینال مسابقات جام جهانی فوتبال با کیفیت 4K فیلم‌برداری می‌شود.

کاپیتان امریکا: سرباز زمستان

هی چیز مانند یک فیلم اکشن برای نمایش روی صفحه‌نمایشی که پر از فناوری‌های جدید است هیجان‌انگیز به نظر نمی‌رسد. یادتان می‌آید که جنگ ستارگان چقدر کیفیت بی‌نظیری داشت؟ آنها از اولین فیلم‌هایی بودند که به صورت دیجیتال با کیفیت HD فیلم‌برداری شدند و فوراً استاندارد جدید ایجاد کردند. جدیدترین قسمت کاپیتان امریکا با کیفیت 4K فیلم‌برداری شده است و ما برای مشاهده آن روی صفحه بزرگ بی‌تابانه لحظه‌شماری می‌کنیم.

هابیت: بازگشتی دوباره

هر سه فیلم هابیت، اثر پیتر جکسون، با کیفیت UHD عرضه می‌شوند. لازم به ذکر نیست که آنها با سرعت بالای 48 فریم در ثانیه و به شکل سه‌بعدی خواهند بود. اولین فیلم که به شکل ساده HFR بود فروش خوبی نداشت اما دومی بهتر بود. ما انتظار داریم که کیفیت فیلم سوم چشم‌ها را از حدقه بیرون بیاورد.

شما دوست دارید در تلویزیون UHD خود چه چیزهایی تماشا کنید؟ با ما به اشتراک گذارید.

۴ نظر

حسین ۷ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام
کیفیت تصویر به عواملی نظیر کنتراست ( تفاوت نور بین تاریکی و مشکی مطلق تا روشنائی یا سفیدی درخشان تصویر ) غنای رنگ ( طبیعی بودن رنگهای نمایش داده شده با رنگهای موجود در طبیعت ) رزولوشن یا وضوح تصویر که با تعداد نقاط یا پیکسلهای تصویر مرتبط است بدیهی است برای تلوزیونهای کمتر از ۳۲ اینچ وضوح ۴k یا uHD با FHD تفاوت چندانی ندارد همانگونه که برای نمایشگر سایز ۲۶ اینچ و کمتر کمتر کسی تفاوت HD و FHD را متوجه میشود بدیهی است کیفیت UHD در سایز های بالای ۵۵ اینچ محسوس است بخصوص از فاصله نزدیک اما من دوست دارم منابع مستند را با این کیفیت ببینم از زندگی وحوش تا جغرافیا ، دنیای زیر آب تا مو جودات میکروسکپی راستی چرا فیلم های خیلی کوتاه FHD و ۳ِD تبلیغاتی ال جی را برای دانلود برروی سایت قرار نمی دهید .
موفق باشید .

وحید ۸ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

سلام چند وقت بود دیدگاه نداشتی من بیشتر از پستهای سایت منتظر دیدگاه های شما بودم

علیرضافرداسکندری ۷ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

به نظر من فیلم The Avengers 2 که محصول سال۲۰۱۴ هست خیلی دراین تلویزیون با کیفیت باشه چه حالی میده دیدنش تو تلویزیون پیشرفته ال جی

ستاره ۹ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

مطلب خوبی بود با تشکر

نظر دهید