۲۶ فروردین ۱۳۹۳

ابتکار در مسیر تندباد با مچ‌بند سلامت Lifeband Touch Activity Tracker ال‌جی

ال‌جی اولین محصولات در رسته فناوری سنجش سلامتی را در نمایشگاه CES 2014 تولید کرد. مچ‌بند لمسی سلامت Lifeband Touch  مچ‌بندی است که با مانیتور ضربان قلب و گوشی هوشمند با استفاده از بلوتوث سازگار است. این محصول عملکرد شاخص‌هایی، مانند تعداد گام‌های برداشته‌شده و کالری مصرف‌شده را می‌سنجد. نمایشگر OLED لمسی زمان، بیومتریک، تماس‌های ورودی و کنترل موسیقی را نمایش می‌دهد. در همین حال، گوشی ضربان قلب سیگنال جریان خون را از گوش داخلی اندازه می‌گیرد و اطلاعات ضربان قلب و مصرف اکسیژن را ثبت می‌کند.

 این مچ‌بند به زودی در اندازه‌های کوچک، متوسط و بزرگ عرضه خواهد شد

ویژگی‌های بارز مچ‌بند سلامت Lifeband Touch Activity Tracker

  • صفحه‌نمایش OLED با پیمایش لمسی
  • یکپارچه شدن بی‌سیم با برنامه کاربردی LG FITNESS
  • شتاب‌سنج سه‌محور
  • ارتفاع‌سنج
  • کنترل موسیقی
  • سازگاری با تلفن همراه

 

نمایشگر OLED لمسی روشن

شما در حال ورزش هستید و می‌خواهید در یک نگاه بدانید که چه اتفاقی در حال رخ دادن است. نمایشگر OLED روشن در مچ‌بند سلامت Lifeband Touch Activity Tracker ال‌جی اطلاعات گوناگونی در زمینه سلامت و تناسب اندام به شما ارائه می‌دهد؛ همه این اطلاعات تنها با فشار یک دکمه یا تکانی به مچ دست امکان‌پذیر می‌شود. بدون اینکه از آهنگ ورزش خارج شوید، همیشه سر وقت اطلاعات ضروری در مورد کالری، سرعت، شتاب‌سنج سه‌محور و ارتفاع‌سنج همراه با اطلاعات GPS به شما ارائه می‌شود. نمایشگر پیشگامانه و بی‌رقیب OLED ال‌جی حتی می‌تواند ضربان قلب شما در لحظه را نمایش دهد، به شما بگوید که چه کسانی در حال تماس با شما هستند و موسیقی نیز به شما کمک می‌کند که به حرکات خود ادامه دهید.

سازگاری با اندروید و iOS

مچ‌بند سلامت Lifeband Touch Activity Tracker تناسب اندام و امکانات ارتباطی را به سطحی می‌رساند که تاکنون وجود نداشته است؛ یکپارچگی بی‌سیم از طریق بلوتوث با برنامه کاربردی LG Fitness و دانلود رایگان این برنامه برای سیستم‌عامل اندروید و iOS میسر است. مچ بند Lifeband Touch شما فوراً یکی از تجهیزات ضروری برای تناسب اندام و برنامه‌ بدنسازی می‌شود که اطلاعات فعالیت شما را به نمایشگر لمسی OLED و برنامه کاربردی LG Fitness ارسال می‌کند. از آنجا که می‌خواهید دستاوردهای بدنسازی خود را با دوستان ورزشکار خود به اشتراک گذارید، رابط کاربری Lifeband Touch از برنامه‌های کاربردی MyFitnessPal، RunKeeper و چند برنامه پرطرفدار دیگر پشتیبانی می‌کند.

مچ‌بند سلامت Lifeband Touch با iOS6 و iOS7 برای گوشی‌های آی‌فون و iPod Touch و همین‌طور با نسخه‌های اندروید 4.3 و 4.4 سازگاری دارد. این دستگاه در نسخه اندروید 4.2 تنها برای ال‌جی G2 و Galaxy S4 اجرا می‌شود.

کنترل موسیقی و سازگاری با تلفن همراه

هیچ چیز مانند یک فهرست مورد علاقه از آهنگ‌های مورد علاقه برای ورزش آدرنالین شما را بالا نمی‌برد. هدفون‌های انقلابی HRM (Heart Rate Monitor) ال‌جی که ضربان قلب را کنترل می‌کنند را بر روی گوش بگذارید، بلوتوث گوشی خود را به مچ‌بند خود متصل کنید و عملکردهای موسیقی را در نمایشگر Lifeband Touch Activity Tracker کنترل کنید. کسی با شما تماس می‌گیرد؟ لازم نیست دست از ورزش بکشید. شما روی نمایشگر OLED هویت تماس‌گیرنده را خواهید دید. تنها با لمس صفحه مچ‌بند تماس برقرار می‌شود.

شتاب‌سنج سه‌محور و ارتفاع‌سنج

تناسب اندام هرگز به این راحتی نبوده است و هیچ دستگاهی مانند Lifeband Touch Activity Tracker ال‌جی نیست. شتاب‌سنج سه‌محور شتاب حرکات شما به جلو، عقب و اطراف را اندازه می‌گیرد. آماده پوشیدن کفش‌های ورزشی خود هستید؟ می‌خواهید پله‌نوردی کنید؟ ارتفاع‌سنج ال‌جی اطلاعات پایین و بالا رفتن شما را با جزییات کامل برآورد می‌کند.

نکته: این دستگاه برای تشخیص، درمان یا پیشگیری از هیچ بیماری یا عارضه جسمی نیست. همیشه توصیه‌های پزشک متخصص را برای تغییرات در ورزش، خواب و تغذیه دنبال کنید.

۱ نظر

mehdi ۲۸ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام
میخواستم بپرسم به ایرانم میاد؟
حدود قیمتش اعلام شده؟

نظر دهید