۳۰ فروردین ۱۳۹۳

رقابت در فناوری: فواید رقابتی مهم در فناوری خورشیدی ال‌جی

تفاوت در جزییات است

 

مهم‌ترین معیار برای آنهایی که در انرژی خورشیدی سرمایه‌گذاری می‌کنند چیست؟

 شرکت‌هایی که می‌خواهند در بازار فناوری خورشیدی تفاوت ایجاد کنند باید به پیشرفت رشد و توسعه در آینده متعهد باشند. موتور رشد ابتکار و نوآوری است. رقابت شدید در صنعت انرژی خورشیدی به تعهد کامل و توانایی سرمایه‌گذاری در تحقیق و توسعه و تولید نیاز دارد.

ال‌جی؛ پیشگام در فناوری خورشیدی

ال‌جی در زمینه تولید لوازم الکترونیک با فناوری‌های پیشرفته بیش از 50 سال مهارت دارد. کسب‌وکار انرژی خورشیدی برای رشد بیشتر ال‌جی کلید اصلی است. گواه این ادعا: ال‌جی هم اکنون بیش از 20 میلیارد دلار در فناوری‌های انرژی قابل تجدید سرمایه‌گذاری کرده است. در سال‌های اخیر، ال‌جی پیشگام بی‌بدیل در ثبت چندین حق امتیاز  بوده است تا موقعیت خود به عنوان پیشگام فناوری در صنعت را ایمن کند.

در صنعت خورشیدی امروز چه کسی گرایش ایجاد می‌کند؟

دوستدار محیط زیست بودن همیشه برای سرمایه‌گذاری در سیستم‌های خورشیدی به تنهایی کافی نیست. بازار امروز یعنی بازگرداندن فناوری از نظر اقتصادی در مقایسه با دیگر راهکارهای مرسوم انرژی. بنابراین، مهم است که ماژول‌های خورشیدی قوی باشند و عملکرد نیروی بهینه را طی سالیان دراز تضمین کنند.

ماژول‌های خورشیدی ال‌جی؛ بهترین‌ها از نظر کیفیت و عملکرد

 

مؤسسات معتبر در آزمایشات مستقل به طور مکرر کیفیت عالی و عملکرد خارق‌العاده نیرو در ماژول‌های خورشیدی ال‌جی را تأیید می‌کنند. مثلاً، ماژول‌های خورشیدی انرژی در آزمایش فشار PID* که توسط مؤسسه فرانهوفر (Fraunhofer) انجام شد جایگاه اول را به خود اختصاص دادند. علاوه بر این، ال‌جی کیفیت بالا را تا 10 سال و نیروی خطی را تا 25 سال تضمین می‌کند

۲ نظر

poop ۳۰ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

لطفا مطالب بیشتری در مورد پنل های خورشیدی بزارید.

saeed ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

لطفا از قیمت و بازده تولید انرژی توضیح دهید

نظر دهید