۱۶ فروردین ۱۳۹۳

ال‌جی با اینوفست 2014 موقعیت خود را در بازار آسیا تقویت می‌کند

 

اولین رودشو یا نمایشگاه منطقه‌ای مجموعه محصولات مشتری‌محور ال‌جی برای مخاطبان آسیایی به نمایش درآمد.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) سومین رودشو جشنواره جهانی نوآوری (اینوفست) خود را در سئول برگزار کرد و محصولات جدیدش، شامل تنوع گوناگونی از تلویزیون، یخچال‌فریزر، ماشین لباسشویی، تهویه مطبوع هوا و گوشی هوشمند را برای مشتریان آسیایی به نمایش درآورد. اینوفست آسیا در ادامه اینوفست خاورمیانه و آفریقا در ترکیه و اینوفست اروپا در ایتالیا، که به ترتیب در ماه فوریه و مارس برگزار شدند، برپا شد.

وئون-دایی کیم، نایب رئیس و سرپرست منطقه‌ ال‌جی الکترونیکس آسیا، گفت: «ال‌جی امسال برای اولین بار ال‌جی اینوفست را گسترش می‌دهد تا به سهامداران و شرکای تجاری منطقه‌ای خود مجموعه محصولات مشتری‌محور 2014 را نشان دهد. صدها میهمانی که به اینوفست ال‌جی آمدند اولین مشتریان ال‌جی به شمار می‌روند؛ بنابراین حائز اهمیت است که آنها ابزار و اطلاعات کافی را داشته باشند که سفیران ال‌جی شوند.»

ال‌جی مجموعه کامل تلویزیون‌های خود را برای مشتریان آسیایی ابتدا با کیفیت تصویر برتر تلویزیون‌های ULTRA HD به نمایش گذاشت. ال‌جی گسترش خانواده ULTRA HD از 49 تا 105 اینچ و با افزودن دو مدل جدید 77 و 65 اینچ به مجموعه کنونی 55 اینچ OLED اعلام کرد. علاوه بر این، ال‌جی جدیدترین سیستم‌عامل تلویزیون هوشمند، webOS، را در اینوفست آسیا معرفی کرد. با webOS تنظیمات، جست‌وجو و مشاهده محتوا در اتصال با دستگاه‌های دیگر به طرز باورنکردنی ساده و پیشرفته است.

ال‌جی از جدیدترین لوازم خانگی خود با ظرفیت زیاد و بازده انرژی بالا در اینوفست پرده‌برداری کرد. ماشین لباسشویی ال‌جی با درب بالا و عملکرد Tub Clean+ بیشتر مورد استقبال قرار گرفت. این مدل دمای آب را تا 60 درجه سلیسیوس بالا می‌برد تا میکروب‌ها و کثیفی را از داخل الیاف بشوید. ماشین لباسشویی جدید ال‌جی با درب جلو زمان و فناوری TurboWash شست‌وشو را به 59 دقیقه1 می‌رساند و با قابلیت TrueSteam چروک و بوی بد را از لباس‌های نازک حذف می‌کند.

در آشپزخانه، یخچال‌های ال‌جی به کمپرسور خطی اینورتر و سیستم دولایه درتودر (Door-in-Door) مجهز هستند و بازده انرژی و راحتی را به مرحله جدیدی می‌برند. دستگاه تهویه مطبوع هوشمند Deluxe Inverter V می‌توانند تحت 4 گزینه مصرف نیرو بر طبق نیازها و شرایط محیط تنظیم شود. دستگاه تهویه مطبوع Artcool Mirror Inverter V از قابلیت اختصاصی Voice Mate ال‌جی برخوردار است که به فرمان‌های صوتی پاسخ می‌دهد. راهکارهای تمیزکنندگی هوشمند مانند HOM-BOT SQUARE و KOMPRESSOR RoboSense در مجموعه لوازم خانگی ال‌جی در اینوفست آسیا گرد هم جمع شده بودند.

محصولات دیگری که در اینوفست ال‌جی در آسیا به نمایش درآمدند شامل گوشی ال‌جی G Flex، گوشی هوشمند ارگونومیگ و منحنی که بر طبق انحنای صورت انسان طراحی شده ، گوشی‌های جدید G Pro 2، G2 mini و سری سوم L و همین طور Lifeband Touch، اولین دستگاه‌ پوشیدنی این شرکت برای سلامت، است.

آقای هَندی سونجاجا، مالک Log-In، یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اندونزی، گفت: «بسیار شگفت‌انگیز بود که پیشگامی ال‌جی الکترونیکس و محصولات مبتکرانه‌اش را اینجا ببینیم؛ آن هم در کشوری که ال‌جی در آنجا متولد و بزرگ شده است. امیدوارم بتوانیم به همدیگر کمک کنیم که بزرگ شویم، به موفقیت دست پیدا کنیم و بازار اندونزی را به پیش ببریم.»

 1 بر اساس آزمایشات انجام‌شده توسط اینترتک،  ماشین لباسشویی ال‌جی مدل F94933WHS (شست‌وشو با بار 5 کیلوگرم روی برنامه لباس‌های نخی یا کتان)

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید