۰۹ فروردین ۱۳۹۳

تجربه پیشرفته برای بازار متوسط‌ها با عرضه جهانی ال‌جی G2 mini

 

تجربه کاربری در سری پیشرفته G هم اکنون در گوشی‌هایی با ابعاد کوچک‌تر در دسترس قرار می‌گیرد.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) اولین گوشی هوشمند کامپکت سری G را به بازار جهانی عرضه می‌کند. ال‌جی G2 mini، که اولین بار در ماه فوریه در کنگره جهانی موبایل در بارسلون پرده‌برداری شد، طراحی عالی و امکانات تجربه کاربری پیشرفته‌ در ال‌جی G2، که برنده جایزه شده است، را ارائه می‌دهد.

ال‌جی G2 mini به عنوان بهترین گوشی هوشمند سریG  ال‌جی میراث طراحی مبتکرانه کلید پشت را دارد و از همان طراحی کمینه‌گرایی برخوردار است که در ال‌جی G2 برای اولین بار معرفی شد. نمایشگر 4.7 اینچ IPS و باتری قابل تعویض 2440 میلی‌آمپر مکمل سی.پی.یو هارهسته‌ای و سیستم‌عامل اندروید کیت‌کت برای ارائه تجربه چندرسانه‌ای یکپارچه است. ال‌جی G2 mini که در نسخه‌های LTE و 3G ارائه می‌شود یک گوشی عالی برای مشتریانی است که می‌خواهند از گوشی معمولی یا گوشی هوشمند کنونی خود به نسخه‌ای بالاتر ارتقا پیدا کنند.

ال‌جی G2 mini با قابلیت Knock Code که از پیش در گوشی بارگذاری شده است عرضه می‌شود و به کاربران امکان می‌دهد که با یک راهکار ساده و با ضربه زدن با الگوی ضربه شخصی‌سازی شده روی نمایشگر گوشی‌های هوشمند ال‌جی خود را روشن و قفل آن را باز کنند. این قابلیت امنیت بیشتری ارائه می‌دهد زیرا الگو می‌تواند از توالی 2 تا 8 ضربه ایجاد شود و به شما امکان می‌دهد بیش از 80 هزار ترکیب ممکن را وارد کنید. قابلیت Knock Code می‌تواند هر جایی از صفحه وارد شود و بدون زحمت و با راحتی هر چه تمام‌تر وارد کردن رمز با یک دست را راحت کند.

دکتر جونگ سئوک پارک، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایلی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «گوشی کامپکت G2 mini ترکیبی از طراحی، سخت‌افزار و امکانات تجربه کاربری است که قبلاً در نوع خود وجود نداشته است و انتخابی بسیار جذاب در بازار متوسط‌ها به شمار می‌رود. با G2 mini هدف ما این است که به مشتریان بیشتری امکان دهیم بتوانند فواید اصلی در تجربه کاربری G2 را در ابعاد کوچک‌تر تجربه کنند. و در نهایت، ما اطمینان داریم که با G2 mini به موفقیت دست پیدا کرده‌ایم.»

به منظور برآورده کردن نیازهای متنوع مشتریان سراسر دنیا، G2 mini در تنوع بسیاری شامل 3G/4G LTE، تک و دو سیم‌کارت و چهار رنگ گوناگون نظیر مشکی، سفید، قرمز و طلایی بر حسب منطقه عرضه می‌شود. عرضه در ماه آوریل و ابتدا در کشورهای مستقل مشترک‌المنافع و پس از آن در اروپا، آسیا، امریکای لاتین، خاورمیانه و آفریقا خواهد بود. جزییات دسترسی در این کشورها به صورت منطقه‌ای طی هفته‌های آتی اعلام خواهد شد.

مشخصات اصلی:

 

-چیپ‌ست: 1.2 گیگاهرتز چهارهسته‌ای کوالکوم MSM8926 (LTE) / MSM8226 -3G

                1.7 گیگاهرتز چهارهسته‌ای انویدیا Tegra 4i LATAM نسخه LTE

– نمایشگر: 4.7 اینچ qHD IPS – 540×960

– حافظه: 8 گیگابایت eMMC / یک گیگابایت RAM / درگاه کارت SD

– دوربین: پشت 8 مگاپیکسل / 13 مگاپیکسل (LATAM نسخه LTE) / دوربین جلو 1.3 مگاپیکسل

– باتری: 2440 میلی‌آمپر (قابل تعویض)

– سیستم‌عامل: اندروید کیت‌کت 4.4

– ابعاد: 129.6x 66.0 x 9.8 میلی‌متر

– وزن: 121 گرم

– شبکه: Cat. 4 / Cat. 3 (LATAM)، HSPA+ 21Mbps – 3G

– قابلیت‌های ارتباطی: بلوتوث 4، وای-فای 802.11 b/g/n، A-GPS، NFC (فقط برای نسخه 4G LTE)

– رنگ: مشکی، سفید، قرمز، طلایی (بر حسب منطقه)

– دیگر امکانات: قابلیت Knock Code، Plug & Pop، حالت میهمان، Clip Tray، قاب Quick Window و سایر امکانات

۴ نظر

امین ۹ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

میشه بگید دقیقا چه زمانی وارد ایران میشه؟

ozhan ۹ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

سلام , لطفا در مورد ورود نکسوس ۵ , نسخه ۳۲gb اطلاع رسانی کنید
با سپاس

حسین ۱۰ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
بنظرم نسبت به برادر خودG2 مزایایی چون جمع و جور بودن . راحتی حمل و نقل ، قابلیت نصب دو سیم کارت همزمان و از همه مهمتر قابلت نصب حافظه جانبی را دارد که دیگر موقع فیلم برداری و یا عکس برداری نباید نگران پر شدن فضای ذخیره سازی باشید همچنین از نظر قیمتی با بودجه گروه بیشتری از مردم همخوانی دارد و به جزقشر جوان و نوجوان که به عنوان وسیله سرگرمی از گوشی استفاده می کنند بخصوص برای کسانیکه بیشتر برای ارتباط و اینترنت از گوشی استفاده می کنند وسیله مناسبتری بشمار می رود نظر شما در این رابطه چیست ؟
موفق باشید .

ahmadreza ۲۸ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

میشه بگید دقیقا چه زمانی وارد ایران میشه؟

نظر دهید