۲۸ فروردین ۱۳۹۳

تجسمی از روشنایی: تلویزیون‌های 55 و 65 اینچ Ultra HD (مدل LA9700)

 

ال‌جی مجموعه تلویزیون‌های نسل جدید و شگفت‌انگیزش را با معرفی تلویزیون‌های 55 و 65 اینچ Ultra HD گسترش داده است.

هر دو صفحه‌نمایش 55 و 65 اینچ از مدل LA9700 کیفیت تصویر خیره‌کننده‌ای را با 8.3 مگاپیکسل در هر فریم ایجاد می‌کند. این تلویزیون‌های جدید با موتور Tru-ULTRA HD Engine می‌تواند وضوح تصویر عالی را حاصل کنند. این موتور با الگوریتم اختصاصی وضوح عالی ال‌جی (Super Resolution) بهینه شده است. موتور Tru-ULTRA HD Engine و الگوریتم Super Resolution در ترکیب با هم، نهایت کیفیت تصویر را تولید می‌کند که شارپ بودن را بهبود می‌بخشد و هر گونه مات‌شدگی را با فرایند ارتقای کیفیت تصویر برطرف می‌کند.

نوردهی پشت از نوع Nano FULL LED اطمینان می‌دهد که LA9700 کنتراست خیره‌کننده و روشنی پایداری خواهد داشت. هر کدام از نمایشگرها از پنل IPS برخوردارند که رنگ‌های زنده، تصاویر بدون مات‌شدگی و زاویه دید وسیع 178 درجه را تضمین می‌کند.

هر دو تلویزیون 55 و 65 اینچ ULTRA HD از سیستم صدای 4.1 کانال 50 وات برخوردار است که مشخصه بلندگوهای کشویی منحصربه‌فرد این محصول است. این واحد صدا که بسیار هوشمندانه مخفی شده است چهار بلندگوی روبه‌جلو را تقویت می‌کند و صدایی عالی در دامنه‌های فرکانس بالا و متوسط ارائه می‌دهد. کاربر می‌تواند بلندگوهای کشویی جذاب را برنامه‌ریزی کند تا مخفی شوند یا باز باشند. به همین ترتیب، می‌تواند در زمان روشن بودن بیرون کشیده شود و در موقع خاموش بودن جمع شود.

تلویزیون‌های ULTRA HD تجسمی از طراحی شیک، مدرن و کاربردی هستند. زیبایی و ظرافت در ظاهر و لبه‌های باریک طراحی نمایشگر سینمایی ال‌جی حس غوطه‌ور شدن بیننده در تصویر را بیشتر می‌کند.

کاربران می‌توانند از پلت‌فرم تلویزیون هوشمند ال‌جی نیز لذت ببرند که فهرست روبه‌افزایشی از محتوا و خدمات از تأمین‌کنندگان بومی و بین‌المللی را در دسترس قرار می‌دهد. در ضمن، کنترل جادویی Magic Remote برای پیمایش اکوسیستم تلویزیون هوشمند و بازی ایده‌ال است. علاوه بر این، تلویزیون‌های ULTRA HD جدید از گزینه‌های ارتباط بی‌سیم بی‌نظیری برخوردار است؛ مانند: WiDi و Miracast برای انتقال آسان محتوا به نمایشگر دیگر، برچسب NFC برای جفت کردن و انتقال راحت محتوا.

l        کیفیت تصویر

–           ULTRA HD 8.3 mega pixel

–           NANO FULL LED

–           پنل IPS

–           موتورTru-ULTRA HD Engine

–           موتورTriple XD Engine

l        امکانات سینما سه‌بعدی

–           سه‌بعدی راحت

–           کنترل عمق سه‌بعدی

–           تبدیل دوبعدی به سه‌بعدی

–           پخش دوگانه

–           فروشگاه مجازی3D World  (فیلم‌ها و بازی‌های سه‌بعدی عالی)

l        صدا

–           بلندگوهای کشویی

–           50 وات (بلندگوی 4.1 کانال)

l        تلویزیون هوشمند

–           کنترل جادوییMagic Remote

–           خانه هوشمند (Smart Home)

–           SmartShare Plus (Tag On, WiDi, MiracastTM, MHL)

–           محتوای پیشرفته

l        طراحی

طراحیCINEMA Screen

۷ نظر

حميد ۲۹ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

آخرای اسفند مدل ۵۵ اینچیش رو گرفتم.
کیفیت خارق العاده است! حیف که محتوای ۴k گیر نمیاد 🙁

یه مشکلی که هست اینه که وقتی اتاق تاریکه حدوداً و صفحه نمایش هم تاریکه اگر چیز روشنی رو صفحه وجود داشته باشه (مثل نشانه گر ریموت یا مثلاً اسم کارگردان تو تیتراژ و …) یه هاله سفیدی دور اون چیز روشن هست! نمیدونم مشکل از تلویزیون منه، یا کلاً اینجوریه! اگه خبر دارید بگید که از گارانتیش استفاده کنم.

رحیم ۸ دی ۱۳۹۴ پاسخ

دوست عزیر همه تلویزیون نا که نمایشگر موس دارن اینجورین مشکل نیست

Saeed ۳۰ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

آقا هیچ کس جواب درست و حسابی به ما نمیده.
چرا تلویزیونهای LA86000 که نور نانو فول ال ای دی دارند را وارد نمی کنید.

متاسفانه نه تنها جواب درستی نمی گیریم بلکه شاهد این هستیم که اظهارات اشتباه اصلا این مدل تولید نشده را از برخی فروشندگان و مسولان ال جی شاهد هستیم.

علی رغم انتظارات بسیار برای وارد شدن این مدل و عدم پاسخگویی ال جی ، اقدام به خرید این مدل ۵۵ اینچ از شهرهای مرزی با قیمت بسیار مناسبتری نمودم.

واقعا هنوز این قصور مسولان ال جی برام غیر قابل هضم است.

حسین ۳۰ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
شارپ بمعنی تیز و برنده و در تصویر بمعنی بدون ماتی در لبه های تصاویرمی باشد که قدرت تفکیک پذیری رتصویر را نشان می دهد با توجه به اینکه یکی از برندهای تلوزیون موجود در بازار هم شارپ می باشد استفاده از این کلمه در ترجمه صحح نیست و لبه های تیز و بدون ماتی در تصویر بهترین جایگزین آن می باشد به هر حال در حال حاضر هر دو مدل ۵۵ و ۶۵ این تلوزیون باقیمت ۱۱ و ۱۴ میلیون در بازار ایران در دسترس و از نظر امکانات ، قیمت و زیبائی بهترین گزینه در تلوزیونهای UHD موجود در بازار تلوزیون در حال حاضر می باشد
موفق باشید .

حميد ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

آخرای اسفند مدل ۵۵ اینچیش رو گرفتم.
کیفیت خارق العاده است! حیف که محتوای ۴k گیر نمیاد 🙁

یه مشکلی که هست اینه که وقتی اتاق تاریکه حدوداً و صفحه نمایش هم تاریکه اگر چیز روشنی رو صفحه وجود داشته باشه (مثل نشانه گر ریموت یا مثلاً اسم کارگردان تو تیتراژ و …) یه هاله سفیدی دور اون چیز روشن هست! نمیدونم مشکل از تلویزیون منه، یا کلاً اینجوریه! اگه خبر دارید بگید که از گارانتیش استفاده کنم.
پاسخ ↓

حامد ۱۵ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
قصد خرید این تلویزیو رو دارم ولی چند سوال مهم دارم که ممنون میشم راهنمایی کنید
۱.مدل این تلویزیون ۹۷۰۰۰ است یا ۹۷۰۰ یعنی مونتاژ ایرانه یا کره یا هر دو نوع در بازاره؟
۲.برنامه های روی این مدل وطنی شده است یا برنامه های اصلی مثل netflix و youtube هستن؟ اگر وطنی شده ایا امکان عوض کردن است؟
۳.چند تیونر داخلی دارد؟ قابلیت ماشین زمان هم دارد؟
۴.و اما مهمترین سوال که تقاضا دارم در صورت کار کردن با این مدل دقیق راهنمایی بفرمایید. جایی خوندم که کاربری خارجی گفته بود هنگام پخش سریالی قدیمی -احتمالا SD- پخش با تاخیر بوده و صدا از حالت sync دراومده و دلیلش رو میزان پردازش لازم برای upscale کردن محتوای قدیمی به ۴K دونسته بود. نظر شما چیه؟ ایا تلویزیون خودمون و یا فیلم های قدیمی رو روی این تلویزیون دیدید؟ درصورت پاسخ مثبت نظرتون در مورد مسله تاخیر و همینطور کیفیت محتوای upscale شده چیه؟ ایا واقعا با سیستم ما در ایران جور درمیاد؟

جمال ۱۳ آذر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
من این تلویزون را دارم خیلی عالی هستش کیفیت بسیار عالی حرف نداره چیز خوبی که این ۹۷۰۰ داره عینک های تری دی اونه که بدون باطری هست
و کنترل جادویش و راهنمای کاملا فارسی
من که راضی هستم از خریدش
موفق باشید

نظر دهید