۰۹ فروردین ۱۳۹۳

درخشش طراحی ال‌جی در RED DOT AWARDS 2014

ال‌جی 33 جایزه را به خانه برد؛ ال‌جی G Flex و سیستم سینمای خانگی بلو-ری هوشمند سه‌بعدی ال‌جی بهترین بهترین‌ها نام گرفتند.

شهرت ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) برای تبحر در زمینه طراحی با کسب 33 جایزه از Red Dot Awards تأیید شد و دو عنوان افتخارآمیز “بهترین بهترین‌ها” را برای محصولات مبتکرانه ال‌جی G Flex و سینمای خانگی بلو-ری هوشمند سه‌بعدی دریافت کرد. جشنواره بین‌المللی و معتبر Red Dot Awards امسال بیش از 4 هزار و 800 محصول را به رقابت گذاشت. این جشنواره یکی از 3 جشنواره مهم در زمینه طراحی در صنعت است که Red Dot Awards و (International Design Excellence Award) از آن جمله‌اند.

دکتر اسکات آن، مدیر ارشد فناوری ال‌جی، گفت: «نتایج Red Dot امسال تعهد ما بر طراحی در تمامی طبقات محصول را تأیید می‌کند. به ویژه امسال ما به عملکردمان بیش از سال پیش افتخار می‌کنیم که 27 جایزه دریافت کردیم و تلویزیون OLED منحنی ما عنوان “بهترین بهترین‌ها” را دریافت کرد.»

ال‌جی G Flex قبلاً برنده طلا از 2014 iF Design Awards شده بود که بر پیشگامی ال‌جی در ابتکار تأکید دارد. این گوشی هوشمند متحولانه که به طوری عمودی منحنی است ارگونومیکی دارد که مطابق با صورت است، با نمایشگر 6 اینچ تجربه دید حیرت‌انگیزی ایجاد می‌کند و طراحی آن باعث می‌شود که راحت‌تر در دست و جیب جای گیرد.

سینمای خانگی بلو-ری سه‌بعدی هوشمند (مدل BH9540TW) پردازش ساراند سه‌بعدی، 1460 وات صدای 9.1 کانال و قابلیت‌های ویدئویی شگفت‌انگیزی ارائه می‌دهد. این دستگاه مشکی و نقره‌ای مکمل همه تلویزیون‌های امروزی با پنل تخت است و به گونه‌ای طراحی شده که در بیشتر اتاق‌های نشیمن زیبا به نظر برسد.

دیگر محصولات ال‌جی در 2014 Red Dot Awards که جایزه دریافت کرده‌اند عبارت‌اند از: مایکروفر ال‌جی (مدل LMHM2237ST)، گوشی هوشمند ال‌جی G2، تبلت ال‌جی G Pad 8.3، تلویزیون 77 اینچ HD CURVED OLED (مدل 77EC9800)، یخچال در-تو-در با طراحی استیل مشکی (مدل V9500)، ماشین لباسشویی، گاز رومیزی و مچ‌بند سلامت Lifeband Touch.

۴ نظر

رضوانی ۱۰ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
من روز چهارشنبه ۲۸/ ۱۲/ ۹۲ ساعت نه شب یک گوشی L9 به مبلغ۶۹۰۰۰۰ تومن خریدم که سالم تحویلم شد گوشی فوق تا۱۲شب دو بار خاموش شد(هیچ حافظه یا نرم افزار نصب نشده بوده) تماس گرفتم اعلام شد تا۹ فروردین تعطیل است و ۹فروردین گفتند به واحد خدمات پس از فروش مراجعه کنید البته چار پنج ساعت روشن میماند دوباره خاموش میشود من گوشی رو به واحد خدمات پس از فروش دادم اما یک سوال
آیا این یک گوشی دست دوم نیست که من به قیمت۶۹۰۰۰۰ تومن خریدم؟ البته سعی میکنم این مطلب رو به شکل دیگه به شرکت LG اعلام کنم تا بعد

سالومه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

سلام .ببخشید من چنیدن بار اینجا کامنت گئاشتم واسه این سینمای خانگی BH9540 tw ولی مدیریت نحترم سایت هیچ کدوم از کامنتای منو نذاشته ..من واقعا دارم در ب در دنبال این مدل میگردم اکثر نمایندگی ها عم رفتم ولی اظاعات شون کم بوده و اکثرا این مدلو نمشناختند..با اینکه اوایل ۲۰۱۴ اومد تو بازار و الان م که ۲۰۱۵ هستیم که فک کردم تو اببن ایام عید نوروز بیادش…خواهش میکنم اگه کسی میودونه از این مدل کجا میشه گیر اودر…ممنونش میشم ..خواهش میکنم کمکم کنی من با چندا ار مغاز دارهای بلته هم صحبت کردن و یکیشون گفت ی مدل پایینترشو دارم مدل BH95430 TW…تهرانم از ی مدل پایینترش هس ولی من این سینمانمای خانگی را میخوام ..اگه کسیمیدونه تو ایران هست یا شرکتی هسب که سفارش قبول میکنه ممنون میشم از طریق اسکایپ داداشم یا یاهو خودم واسو PM بزاره..یادتون نره اینیل نفرستیتپن PM بزارین ی دنیا سپاسگذارن SKTPE BARADARAM: Arash.Mafiyan1 , email me Amgzi@yahoo.com بازم میگم مسج یا همون pm بزارین ..تشکر از همتون و از الجی بلاگ…….

جلیلی ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ پاسخ

دوست عزیز سلام
منم دبال این مدلم از زمان پیام گذاشتن شما یک سال میگذره بلاخره موفق شدید پیداش کنید؟
از کجا؟
چه قیمتی و اینکه ازش راضی هستید؟

اسماعیل ۱۵ دی ۱۳۹۵ پاسخ

اگر کسی میدونه چه طور میشه این سینمای خانگی رو تهییه کرد لطفا راهنمایی کنه خیلی میخوامش

نظر دهید