۲۱ فروردین ۱۳۹۳

سیستم‌های اسپلیت بدون داکت برای چند اتاق

یک دستگاه بیرونی اینورتر ال‌جی برای چند اتاق می‌تواند دو، سه، چهار یا تا 8 دستگاه داخلی را با استفاده از داکت منشعب پشتیبانی کند و سرمایش و گرمایش شخصی‌سازی‌شده‌ای برای سرتاسر خانه فراهم می‌کند. لوله‌های سرماساز فشرده به همراه سیم‌کشی کمک می‌کند تا دستگاه بیرونی به دستگاه‌های داخلی به طور مستقیم یا از طریق دستگاه توزیع انشعاب (سیستم Multi F MAX) متصل شود.

مزایای سیستم‌های اسپلیت بدون داکت برای چند اتاق

  • طول زیاد لوله‌های سرماساز به انعطاف بیشتر طراحی در نصب دستگاه داخلی کمک می‌کند.
  • هر دستگاه داخلی شامل کنترل مخصوص خود است. بنابراین، هر اتاق دمای مخصوص به خود را می‌تواند داشته باشد.
  • دستگاه‌های داخلی در ظرفیت‌های زیادی برای هر اندازه اتاقی در دسترس هستند.
  • نصب آسان: هیچ داکت‌کشی لازم نیست یا حداقل میزان داکت‌کشی لازم است. بیشتر دستگاه‌های داخلی می‌توانند روی هر دیواری نصب شوند.
  • ابعاد دستگاه‌های داخلی و بیرونی می‌توانند راحتی در ذخیره فضا را برای شما تضمین می‌کنند.
  • از این دستگاه‌ها در تمامی فصول می‌توان استفاده کرد. مدل‌هایی که پمپ گرمایشی دارند هم از قابلیت سرمایش و هم گرمایش برخوردارند.

سیستم‌های Multi F دستگاه‌های داخلی چندگانه دارند

از میان تنوع بالای دستگاه‌های داخلی باریک، شیک و زیبا برای تکمیل دکور اتاق خود انتخاب کنید. انتخاب به یک نوع دستگاه داخلی برای هر سیستم محدود نمی‌شود. بر حسب کارایی و سبک دکوراسیون منزل خود و همراستا با تطبیق و همخوانی با سبک زندگی‌تان، دستگاه‌های مورد نظر خود را که انتخاب کنید!

۳ نظر

حسین ۲۳ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
برآمدگی اسپیلت ها در داخل منزل منظره خوش آیندی نیست چرا اسپیلت توکار تولید نم شود تا در فضای خالی تعبیه شده بر روی دیوار نصب و صرفا خروجی هوا و کنترلها نمایان باشد در این صورت هم سطح شدن اسپیلت با دیوار بر زیبائی آن می افزاید در این بخش فرو رفته دیوار خروجی آب ، لوله های انتقال دهنده گاز و سیم های برق از قبل تعبیه می گردد .
موفق باشید .

حسن ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

همه اسپیلت ها تو کار هستند ،ولی چون تو ایران هنوز تولید داخل اسپیلت وجود نداره ،از این جمله قطعات ک باید در دیوار نصب شود وجود ندارد. وگرنه اگه یه سر سفر خارج از کشور رفته باشین حتما دیدین ک تو کار هستن اسپیلت ها

صادق ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

به نام خدا
سلام
این مدل‌ها کی عرضه می‌شوند و قیمت حدودی آن‌ها چقدر است؟

نظر دهید