۲۶ فروردین ۱۳۹۳

لذت تجربه بهترین نمایشگر با ال‌جی G Pro 2

ال‌جی G Pro 2 به دلیل نمایشگر ال‌جی و فناوری‌های طراحی‌اش بهترین تجربه مشاهده را فراهم می‌کند.

نمایشگر 5.9 اینچ Full HD IPS با باریک‌ترین لبه

کاربران می‌توانند رنگ‌های طبیعی واقعی را در نمایشگر 5.9 اینچ Full HD IPS ال‌جی G Pro 2 مشاهده کنند. وضوح نمایشگر این امکان را فراهم می‌کند که کاربران از تصاویر شارپ‌تر و واضح‌تری لذت ببرند که همه جزییات و رنگ‌ها را بدون اعوجاج ثبت می‌کند.

علاوه بر این، فناوری باریک‌ترین لبه نمایشگر 5.9 اینچ از نوع Full HD IPS با لبه‌ای به باریکی 3.3 میلی‌متر و باریکی داخلی 0.4 میلی‌متر، از انحرافات بصری پیشگیری می‌کند و بهترین نحوه گرفتن در دست را میسر می‌کند. به دلیل وجود فناوری باریک‌ترین لبه، ال‌جی G Pro 2 در مقایسه با دستگاه‌های رقیب، با فضای 77.2 درصدی، از بزرگترین صفحه برخوردار است.

 

میراث طراحی G

طراحی گوشی G Pro 2 ادامه طراحی ساده و کمینه‌گرای G است و در مقایسه با گوشی‌های قبلی از نظر ارگونومیگ لبه‌های باریک‌تری دارد، در جلو و پشت آن اثری از کلید دیده نمی‌شود و از بدنه مشبک فلزی و کلید پشت برخوردار است که در دست گرفتن را بسیار راحت می‌کند.

طراحی راحت کلید پشت

کلید پشت، که برای اولین بار در ال‌جی G2 دیده شد، در ال‌جی G Pro 2 نیز اعمال شده است تا راحتی بیشتر و قابلیت استفاده بهتری را فراهم کند.

کاربران می‌توانند به امکاناتی که بیشتر کاربرد دارد، مانند QuickMemo و دوربین، با فشار ممتد کلیدهای تنظیم صدای + و – به راحتی دسترسی پیدا کنند. کلید پشت، که در پشت گوشی و دقیقاً جایی قرار دارد که انگشت سبابه روی آن به طور طبیعی قرار می‌گیرد، در دست گرفتن راحت و آسان را فراهم می‌کند؛ چه کاربر چپ‌دست باشد و چه راست‌دست.

بدنه فلزی مشبک و در دست گرفتن راحت

ال‌جی G Pro 2 بدنه فلزی غیرلغزنده‌ای در قاب پشت دارد و در دست گرفتن راحت و آسان را فراهم می‌کند. بدنه مشبک فلزی بافت قسمت‌بندی شده‌ای دارد که اصطکاک ایجاد می‌کند و لغزنده و سُر نیست؛ در نتیجه، به راحتی می‌توان گوشی را در دست گرفت.

۳ نظر

مهدی ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

لطفاً تاریخ ورود این گوشی به ایران و قیمتش را اعلام نمایید

nima ۲۸ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

قاب پشتش از فلزه یا پلاستیک ؟

حمیدرضا ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

در کل هیچ برتری خاصی نسبت به سوپر آمولد ها نداره.

نظر دهید