۲۱ فروردین ۱۳۹۳

مانیتور 29UM65 ال‌جی؛ دستگاهی چندمنظوره برای کار و بازی

 

به آینده کار و سرگرمی خانگی خوش آمدید!

برای کاربران کامپیوتر که تنها به یک پنل برای کار و بازی (به طور کل سرگرمی) نیاز دارند…

اگر در طول روز سرتان با فایل‌های اکسل مشغول است و شب در حال بازی Battlefield 3 هستید تنها کافیست به مجموعه شگفت‌انگیز مانیتورهای ultra-wide (فوق عریض) نگاهی بیاندازید تا ناگهان جذب آن شوید و تمام نگرانی‌های خود در مورد مشغله کاری‌تان کمرنگ و محو شود.

مانیتور 29UM65 ال‌جی به دلیل قابلیت Dual-Link Up می‌درخشد. این قابلیت امکان می‌دهد که محتوای دو دستگاه دیگر (چه کامپیوتر باشد، گوشی هوشمند یا دستگاه پخش‌کننده بلو-ری) در نیمه جداگانه تصویر به طور همزمان پخش شود. به این معنی که لازم نیست در طی جلسات کاری، گردن خود را مدام به سمت صفحه لپ‌تاپ بچرخانید!

 

اگر در گذشته به دلیل عدم وجود ارتفاع عمودی، از خرید مانیتورهای 1080×1920 پرهیز کرده‌اید، در این مانیتورهای سینمایی جدید جذابیت بیشتری نسبت به همتای full-HD آنها خواهید یافت زیرا پیکسل‌های افقی زیادی دارند که می‌توان با آنها کار کرد.

مانیتورهای IPS با نسبت تصویر 21:9 و UltraWide ال‌جی عملکرد چندمنظوره مفیدی دارند؛ مانند: تقسیم کردن صفحه به 4 قسمت 4Screen Split و اتصال دوگانه (Dual Link-up).

افرادی که شیفته بازی یا تماشای فیلم هستند می‌توانند از نسبت تصویر عریض بهره‌مند شوند زیرا تجربه دید حیرت‌انگیزتری فراهم می‌کنند. همه سری IPS و UltraWide با نسبت تصویر 21:9 با مک سازگار هستند و از HDMI  و DisplayPort پشتبانی می‌کند. کاربران می‌توانند محتوا را به دستگاه‌های زیادی انتقال دهند و پخش کنند.

 

مانیتور 29UM65 نیاز شما برای لذت بردن از تماشا و سرگرمی را برآورده می‌کند. بازی‌هایی که مشخصات فنی پیشرفته‌ای دارند را در صفحه‌نمایش این مانیتورها که نسبت تصویر 21:9 دارند اجرا کنید و از کیفیت تصویر خیره‌کننده UltraWide Full HD 1080×2560 که با بلندگوهای استریو 7 وات همراه هستند  لذت ببرید.

اینجاست که رویای شما برای واقعی‌ترین تجربه بازی و ماجراجویی‌های فیلم‌ها با حقیقت پیوند می‌خورد.

 

۱ نظر

وحید ۲۳ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

طراحی ال جی در بخش مانیتور در سالهای قبل خیلی متنوع تر و گیراتر و البته خاص کمپانی که از نظر من بهتر بودند. سری رویایی سری سیه فام …. طراحی های فعلی محافظه کارانه و معمولی تر از گذشته شدند. این طور نیست؟

نظر دهید