۱۱ فروردین ۱۳۹۳

نگرش‌ها و راهبردهای جدید ال‌جی در بخش موبایل (قسمت اول)

تنوع محصولات

ال‌جی موفقیت خود در سال 2013 را پررنگ‌تر کند و به مشتریان کمک کند که از طریق محصولات جدید و مبتکرانه در رسته‌های چندگانه‌ به سبک زندگی موبایلی هیجان‌انگیزتر و راحت‌تر دست پیدا کنند. ال‌جی انتظار دارد امسال با ایجاد تنوع در خط تولید، از گوشی‌های پیشرفته تا ارزان‌قیمت به طیف گسترده‌تری از مشتریان در سراسر بازارها دست پیدا کند.

سری G، که سری پیشرفته و پرچمدار ال‌جی به شمار می‌رود، قدرت برند ال‌جی را با ایجاد گرایش‌های جدید در بازار بیشتر تقویت می‌کند. علاوه بر گوشی مبتکرانه و پرچمدار G2 که زیاد در مورد آن صحبت کرده‌ایم، G Flex مبتکرانه و تبلت G Pad 8.3، ال‌جی تصمیم دارد با تولید مداوم و توسعه سری G با فناوری‌های نسل جدید هویت برند خود را بیشتر کند. این هدف می‌تواند با معرفی G Pro 2 (فبلت) و G2 mini (کامپکت) در حال حاضر مشهود باشد. مخصوصاً اینکه انتظار می‌رود G Pro 2، جانشین G Pro که برنده جایزه شده است، با نمایشگر 5.9 اینچ Full HD IPS، عملکرد دوربین بی‌رقیب و امکانات تجربه کاربری به‌روزشده که برای راحتی کاربران نسل بعدی تجهیز شده است، مورد استقبال صنعت قرار گیرد.

همچنین، به دلیل اینکه تقاضا برای محصولات متوسط با رشد بازارهای LTE و 3G روبه‌افزایش است، ال‌جی فعالانه با ایجاد تنوع در محصولات متوسط، شامل سری F جدید و سری سوم L، به این نیاز پاسخ می‌گوید.

پیشرفته کردن محصولات اصلی

ال‌جی به پیشرفته فناوری در حوزه‌های اصلی نمایشگر، باتری و دوربین متعهد است. مخصوصاً اینکه توانایی‌های خارق‌العاده این شرکت در عرصه نمایشگر موبایل روزبه‌روز بیشتر پدیدار می‌شود. محصولات ال‌جی با نمایشگر بزرگ و با وضوح بالای IPS با ایجاد تصاویر شارپ و رنگ‌های زنده تجربیات دید بی‌نظیری میسر می‌کند. ال‌جی آینده موبایل را به دنیا معرفی کرد و گوشی پیشرفته G Flex را به نمایش گذاشت؛ یک گوشی هوشمند منحنی با نمایشگر 6 اینچ OLED پلاستیکی (P-OLED) یعنی بزرگترین نمایشگر تولیدشده در نوع خود تا به امروز. پنل P-OLED بسیار باریک و بسیار سبک به G Flex ظاهر متمایز و قابل تشخیص می‌دهد.

این شرکت با امکانات تجربه کاربری مبتکرانه به غنی کردن تجربه کاربری موبایل ادامه می‌دهد. همچنین، عملکرد موبایل را از طریق گنجاندن باتری‌های هوشمندتر و قوی‌تر بهبود ببخشد. نسل بعدی باتری‌های ال‌جی، بدون حجیم کردن و قربانی کردن سبک، گوشی‌های خارق‌العاده این شرکت را ارائه می‌دهد.

در ضمن، استفاده هوشمندانه ال‌جی از فناوری تثبیت نوری تصویر (OIS) دوربین گوشی هوشمند را به ارتفاعات بالای تبحر و عالی بودن رسانده است و به کاربران امکان می‌دهد تصاویر واضح و بدون مات‌شدگی، حتی در شرایط کم‌نور، ایجاد کند. علاوه بر این، فناوری اختصاصی OIS+ که اولین بار در G Pro 2 معرفی شد قابلیت نرم‌افزار ضدلرزش را به قابلیت سخت‌افزار تحسین‌شده که در ماژول باریک دوربین گنجانده شده می‌افزاید. با اینکار گوشی می‌تواند بهترین تصاویر و ویدئوهای ممکن را در شرایط کم‌نور یا وقتی سعی در ثبت سوژه‌هایی است که سریع حرکت می‌کنند ثبت کند.

۱۱ نظر

ایمان ۱۱ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام
اقا LCD جی ۲ تو ایران هست ایا؟
صفحه من ضربه خورده و تار نشون میده

ال جی ۱۲ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

بله
با خدمات تماس بگیرید

علی ۱۳ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

ببخشید سمت چپ بالا کنج صفحه نمایش من زرد شده و یه نقطه زرد روی صفحه هست ضربه ندیده ! هیچ مشکا فیزیکی هم واسش پیش نیومده میشه درستش کرد ؟ با کجا تماس بگیرم ؟ من گارانتی ندارم از سنگاپور خریدم توی ایران هم گرانتی قبول میکنه دیگه ؟ چون اونجا از نمایندگی الجی خریدم

حسین ۱۳ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام لطف کنید بگید نمایندگی گوشی های ال جی تو اراک کجاست یا شماره تلفن بدید با تشکر…

محمدرضا عصمتی ۱۴ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

دمشگرم چون گوگل دو بار به الجی برای ساخت nexus اعتماد کرد و هر دو بار هم الجی بهترین های بازار رو عرضه کرد . دمشگرم چون الجی G2 رو به اندروید ۴.۴.۲ آپدیت کرد . یه خوبی دیگه گه داره مثل سامسونگ و سونی خالی بندی و چاخان نمی کنه . دستت درد نکنه Lifes Good زندگی خوب

نینا ۱۴ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

سلام،
جشنواره نوروزی LG تا کی ادامه داره؟! به من گفتن تا ۱۵ فروردین؟! درسته؟

ABBAS ۱۴ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
من ۴ ماهه G2 خریدم ، فکر میکنم برای باتریم مشکلی بوجود اومده ،چون نسبت به قبل زودتر شارژ تموم میکنه! – شماره یا آدرس خاصی هست که مشکلمو بررسی کنه ؟

amin ۱۵ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

اگه ال جی بسته های بروز رسانی رو زود به زود منتشر کنه واقعا عالی میشه

رضا میرزایی ۱۶ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام چرا مدل تلفن همراهLG-E405 را که در سایت جستجو می کنیم جواب می دهد یافت نشد

ال جی ۱۷ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
در چه سایتی؟

سعید موسی زاده ۱۷ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

سلام. اپدیت کیت کت برای جی پرو کی میاد؟

نظر دهید