۱۷ فروردین ۱۳۹۳

پنجره‌ای به دنیای جدید تلویزیون OLED با فناوری WRGB

نمایشگاه CES (لوازم الکترونیک مصرفی) که در آغاز هر سال برگزار می‌شود جدیدترین محصولات الکترونیک مصرفی و فناوری را ارائه می‌دهد که تا پایان همان سال به طور رسمی عرضه می‌شوند. محصولی که بیشترین هیاهو را در نمایشگاه CES امسال به پا کرد تلویزیون منعطف ال‌جی بود که می‌تواند با کنترل ساده توسط ریموت کنترل منحنی یا صاف شود.

شرکت LG Display با نمایش OLED منعطف (77 اینچ ULTRA HD Curved OLED) خودنمایی می‌کرد و با فناوری منحصربه‌فردش مرکز توجه دنیا شد. بیایید با هم نگاهی دقیق‌تر به فناوری OLED متمایز LG Display بیندازیم و ببینیم چگونه متفاوت از بازار است.

LG Display پیشگام در بازار نمایشگرهای بزرگ OLED

با شروع تحقیقات OLED در 1997، شرکت LG Display موفق به ایجاد اولین پنل OLED کوچک 1.8 اینچ در سال 2000 شد. سپس، بزرگترین نمایشگر 20.1 اینچ OLED دنیا (768×1280، LTPS) برای تلویزیون در اکتبر 2004 و اولین نمایشگر OLED منعطف 4 اینچ (240×320، a-Si) تمام‌رنگی در ماه مه 2007 تولید کرد.

شرکت LG Display پنل 15 اینچ a-Si و LTPS را برای تلویزیون OLED با استفاده از روش‌های RGB و WRGB در سال 2008 و 2009 تولید کرد و از آغاز ژوئن 202 روش WRGB برای فناوری OLED بزرگ انتخاب شد تا بر بازار OLED مخصوص تلویزیون تمرکز کند. در نتیجه، LG Display توانست در تولید بزرگترین پنل OLED دنیا (55 اینچ Full HD) در دسامبر 2010 موفق شود.

شرکت LG Display با محصولات و فناوری‌های برتر همچنان به پیشگامی در بازار OLED ادامه می‌دهد. این شرکت در آوریل 2013 تلویزیون 55 اینچ منحنی OLED و 77 اینچ Ultra HD Curved OLED را در سپتامبر 2013 تولید کرد.

 

۲ نظر

مصطفی ۱۷ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام
من تلویزیون مدل ۳۲ln5720b داشتم و در تلویزیون پیام آپدیت تلویزیون میاد. میخواستم بدونم از چه سایتی میتونم آپدیت تلویزیون را از طریق دانلود با کامپیوتر به صورت دستی بگیرم؟ من به آدرس زیر در سایت ال جی رفتم
ولی آپدیتی قرار نداده بود؟ ممنون میشم پاسخ بدین
http://www.lg.com/ir/support-product/lg-32LN572B

حسین ۱۸ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
ادامه این دیاگرام یعنی پائیز ۲۰۱۳ زمان رو نمائی از اولین تلوزیون با وضوح فوق العاده بالای ۷۷ اینچی ال ای دی اورگانیک با فن آوری پنل چهار رنگ و تولید نور سفید شفاف و درخشان سفید از طریق تحریک فسفر در نمایشگاه IFA2013 بر گزار شده در شهر برلین کشور آلمان جا افتاده بنظر می رسد متن اصلی خبر قبل از رونمائی از این پدیده شگفتی ساز ال جی تدوین شده باشد
موفق باشید

نظر دهید