۱۸ فروردین ۱۳۹۳

کارشناسان اروپایی: ماشین لباسشویی‌های ال‌جی با درب جلو بهترین‌ها هستند

راز موفقیت ال‌جی: فناوری شست‌وشو با 6 حرکت (6 Motion Direct Drive)

مجموعه ماشین‌ لباسشویی‌های ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) با درب جلو به دلیل عملکرد برتر و کارامدتر در اسپانیا و ایتالیا بالاترین رتبه را دریافت کردند. مجله بانفوذ اسپانیایی به نام OCU Compra Maestra و سازمان ایتالیایی مدافع حقوق مشتری Altro Consumo به ماشین لباسشویی ال‌جی بالاترین امتیاز را در رتبه‌بندی جدیدترین محصولات داد.

در آزمایشاتی که مجله اسپانیایی OCU Compra Maestro برای شماره مارس انجام داد، ماشین لباسشویی ال‌جی با درب جلو (مدل F10B8NDPA) که 60 امتیاز به دست آورد و جایزه بهترین محصول را از آن خود کرد. توانایی این ماشین لباسشویی‌ها در 15 شاخه رتبه‌بندی شد که شامل شست‌وشو، آبکشی، خشک کردن، بازده انرژی، میزان صدا و راحتی است. از 11 محصولی که توسط این مجله آزمایش شدند، ماشین لباسشویی ال‌جی تنها مدلی بود که خرید آن توصیه شد. مخصوصاً اینکه ماشین لباسشویی ال‌جی به دلیل عملکرد آبکشی عالی و کمترین میزان باقی ماندن مواد شوینده مورد تحسین قرار گرفته بودند.

ماشین لباسشویی ال‌جی با درب جلو (مدل F12A8TDA) در مقایسه محصولات که توسط سازمان Altro Consumo در ایتالیا، سازمان بلامنفعه مدافع حقوق مشتری، انجام شد بالاترین جایگاه را به دست آورد. ماشین لباسشویی‌های ال‌جی با 15 مدل دیگر که در بازار ایتالیا در دسترس هستند مقایسه شدند و مدل ال‌جی برای عملکرد شست‌وشو و آبکشی برتر بالاترین جایگاه را از آن خود کرد. مجله Altro Consumo نیز توصیه می‌کند که ماشین لباسشویی ال‌جی در طول چرخه خشک کردن صدای کمی دارد و از قیمت رقابتی و مقرون‌به‌صرفه‌ای برخوردار است.

سئونگ-جین جو، رئیس و مدیرعامل شرکت لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ماشین لباسشویی ما بارها و بارها به اثبات رسیده است که از نظر عملکرد و ارزش دومی ندارد. فناوری اختصاصی شست‌وشو با 6 حرکت (6 Motion Direct Drive) ال‌جی راز موفقیت ال‌جی است و از فناوری‌هایی است که ما را همچنان به سوی اهداف خود سوق می‌دهد تا راهکارهای ارزش افزوده‌ای ایجاد کنیم که راحتی و بازده بیشتری برای زندگی روزمره مشتریان ما به ارمغان آورد.»

۱ نظر

محسن ۱۹ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

این مدلF12A8TDA تو ایران به چه شمارهای شناخته میشه؟

نظر دهید