۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۳

ال‌جی و کاهش انتشار گاز گلخانه‌ای؛ رسیدن به هدف، 7 سال زودتر از انتظار

 

ال‌جی، با استقبال از اصول محیط زیست، هفت سال زودتر به هدف گاز گلخانه‌ای خود دست پیدا کرد.

ال‌جی تعهد خود برای پیشگامی زیست‌محیطی در تولید محصولاتی با میزان کربن پایین را افزایش داد.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) انتشار گاز گلخانه‌ای ناشی از  استفاده از محصولاتش را تا 38 میلیون تن در سال 2013 کم کرد. این میزان بالاتر از هدفی بود که شرکت برای کاهش انتشار ناشی از استفاده از محصولاتش تا 30 میلیون تن در سال مشخص کرده بود؛ هدفی که ال‌جی قبلاً دستیابی به آن را تا سال 2020 برنامه‌ریزی کرده بود. ال‌جی با مشاهده این موفقیت خود را برای اهداف چالشی بیشتری آماده کرده است و تصمیم دارد تا سال 2020 میزان کاهش انتشار گاز گلخانه‌ای ناشی از استفاده از محصولاتش را به 60 میلیون تن برساند؛ در مجموع 420 میلیون تن کاهش انتشار بین سال‌های 2008 تا 2020. کاهش به این میزان تأثیرات مثبتی در کیفیت هوا خواهد داشت؛ درست مثل اینکه در سال 3 میلیارد نهال درخت کاج کاشته شود.

فناوری‌های پیشرفته ال‌جی از طریق عملکرد خارق‌العاده کاهش مصرف انرژی به کاهش انتشار گاز گلخانه‌ای کمک می‌کند. کمپرسورهای خطی موجود در یخچال‌ها و فناوری Direct Drive در ماشین‌های لباسشویی گواهی روشن بر این تعهد ال‌جی و پیشگامی آن در تولید محصولات دوستدار محیط زیست است. تلویزیون ال‌سی‌دی با نوردهی پشت LED با استفاده از فناوری ذخیره هوشمند انرژی 67 درصد مصرف انرژی را کاهش داده است.

 برای پیشگامی مستمر در ساخت و ترویج بازده انرژی، ال‌جی توسط سازمان آژانس حفاظت از محیط زیست امریکا (EPA) با دریافت ستاره انرژی برای تعالی پایدار 2014 (2014 ENERGY STAR Partner of the Year-Sustained Excellence Award) مورد تأیید قرار گرفته است. ال‌جی در کره نیز 98 تأییدیه برای تولید محصولاتی که کربن پایینی دارند در زمینه لوازم خانگی از مؤسسه فناوری و صنعت محیط زیست کره و وزارت محیط زیست دریافت کرده است؛ بیش از هر سازنده دیگری تا به امروز. علاوه بر این، از سال‌های 2009 تا 2012، پروژه افشاء کربن کره (CDP) در باشگاه پیشگامان جهانی مدیریت کربن خود به ال‌جی رتبه اول را داد.

جون-هو کیم، نایب رئیس و سرپرست مرکز کیفیت ال‌جی، گفت: «دسترسی به این نقطه مهم نمی‌توانست بدون تلاش مستمر نیروهای متخصص ما که در زمینه نظارت بر محیط زیست پیشگام هستند تحقق پیدا کند. ما همچنان به فراتر بردن مرزها برای ارائه نوآوری‌هایی به مشتریان خود ادامه می‌دهیم که هم از نظر فناوری برتر هستند و هم به محیط زیست اهمیت می‌دهند.»

۱ نظر

saeedtafti ۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

رم الی جی کی میاد پس

نظر دهید